Beste forumgenoten & moderators,
Aangezien ik officieel geen klant meer ben van Simyo, zou mijn account na de slot factuur worden verwijderd. :(
Met als gevolg dat ik dus ook niet meer kan inloggen op het forum, wat ook begrijpelijk is.
Maar omdat mijn bijdrage op het forum, door alle moderators en vaste forum genoten wordt gewaardeerd, is er een oplossing bedacht dat ik via mijn vertrouwde forum account kan blijven inloggen. :?
Dit is een technische aanpassing, zonder dat ik verplicht klant hoef te worden door middel van bijvoorbeeld een Simyo prepaid.
Ik zelf ben daar erg happy mee, want ik vond het toch heel jammer om het forum van Simyo te moeten verlaten.
Zeker ook omdat mijn bijdrage zo werd gewaardeerd.
Dus vandaar dat er naar een oplossing is gezocht, die er uiteindelijk ook is gevonden. :D
Hopelijk vinden jullie het niet zo fijn als ik, dat ik het forumteam niet hoef te verlaten.
Ik blijf dus met regelmaat terug vliegen, tussen het T-Mobile forum (van mijn huidige provider) en het Simyo forum (het oranje nest, die ik toch niet hoef te verlaten).
Super nieuws, of een super mooie woensdag! 🆒
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.