.

Beantwoord

nano simkaart activeren + pincode?

  • 26 October 2012
  • 61 reacties
  • 2923 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Ik heb  vandaag mijn iPhone 5 ontvangen en wil die graag (het liefst nog voor het weekend) gaan gebruiken. Ik heb vanochtend mijn nanosimkaart geactiveerd, maar ik heb daar nog niks over gehoord. Wanneer wordt deze geactiveerd? En waar kan ik de pincode van mijn nanosimkaart vinden, want de pincode die bij Mijn Simyo staat werkt (nog?) niet.
icon

Beste antwoord door Arie 29 October 2012, 16:43

Bekijk originele reactie

61 reacties

Badge +6
Wacht nog steeds!!! Heb al drie keer gebeld hang dan 25 min aan de lijn en krijg niemand te pakken

Hoi Eliza,

De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Wacht nog steeds!!! Heb al drie keer gebeld hang dan 25 min aan de lijn en krijg niemand te pakken
Beste,

Ik heb gisteren mijn aanvraag gedaan voor activatie voor mijn nano sim.
Dus was deze volgens mij nog niet geactiveerd want heb geen sms gehad, maar mijn gewone. sim doet het al niet meer.
Mijn nano sim erin gedaan en nieuwe code ingevoerd en geeft aan dat het onjuist is.
Dit nu al 2 keer gedaan maar doet niks!
Durf niet nog een keer te doen heb nog maar 1 poging over.
Ik vind dit erg vervelend want ik ben nu dus niet bereikbaar!
Ik vind dit echt niet netjes en al helemaal niet fijn.

Graag oplossen en reactie!

Mvg,

Eliza
Reputatie 5
Badge +10
Hoi turan, Fee, Bworrie en Aart Visser,

Jullie simkaarten zijn geactiveerd. Zodra je de activatie link hebt gebruikt, wordt de simkaart de volgende werkdag vanzelf geactiveerd.

Voor alle andere gebruikers. Nano simkaarten worden niet n.a.v. een forum bericht geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Best Simyo medewerker,

Ik heb inmiddels een nieuwe iphone 5 en van jullie een nieuwe nanosim gekregen. Ik heb met een medewerker van jullie afgesproken dat deze nanosim vrijdagavond geactiveerd zou worden aangezien ik in het buitenland woon en het simnummer niet eerder kon invoeren via internet.

Het is inmiddels Zaterdag en nog steeds niet geactiveerd! Ik wil graag mijn tel gebruiken, waar kan ik overigens mijn nieuwe pincode vinden?? Zit er ook niet bij...

Graag een reactie,

Aart Visser
Badge
Hallo,

Ik heb net een nieuwe nanosim ontvangen, maar de pin/pukcode is in mijnsimyo nog niet aangepast.
Wanneer kan ik dat verwachten?
Ik neem aan dat ook als de sim nog niet geactiveerd is (zojuist aangevraagd op site, dus waarschijnlijk maandag geactiveerd) ik de sim in mijn telefoon kan stoppen en deze configureren.

Alvast dank.

Mvrgr,

Bertram
Ook ik zou graag willen dat mijn nano sim geactiveerd wordt.
Heb ook op Twitter al een PB gestuurd.
Het zou fijn zijn als dit vandaag gebeurd omdat ik problemen heb met mijn oude toestel en dus zo snel mogelijk aan de slag wil met de nieuwe.
Ik heb vanochtend vroeg de activatie aangevraagd via de link.
Alvast bedankt!
willen jullie aub mijn nano simcard ook activeren, ik wil graag mijn iphone gebruiken
ik heb het gisteren avond via internet gedaan maar ik heb nog sms ontvangen
mijn nummer is 06*
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mex en Buisman,

Jullie nano simkaarten zijn gisteren geactiveerd. Houd er rekening mee dat de activatie 1 werkdag, na doorgeven gegevens, kan duren.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik heb op 06-11-2012 rond 10:00 mijn nano sim laten activeren. Hij is vandaag nog steeds niet geactiveerd. Kan dit probleem zo spoedig mogelijk worden verholpen? Ik heb mijn smarhtphone nodig voor gebruik.

Met vriendelijke groet,

Buisman
Hallo,

Ik zou ook graag mijn nieuwe Iphone 5 willen gebruiken.
Gisterochtend de nanosim geactiveerd maar tot op heden geen reactie.

Kun je voor mij ook even op het knopje drukken, please ;-)

mvg,
Mex
Yep het werkt nu! Dank! Ik wacht alleen nog even met mobiel internet tot mijn abonnement is overgezet, dus die werking kan ik niet bevestigen, maar dat zal vast goedkomen.

Groet,
Arjan

Hey rwlucas, ArjanM, PvanO en Jimmyhuiskes,

Volgens onze gegevens zijn jullie simkaarten reeds geactiveerd. Zou je even kunnen bevestigen dat alles naar behoren werkt?
Reputatie 2
Badge +1
Hey rwlucas, ArjanM, PvanO en Jimmyhuiskes,

Volgens onze gegevens zijn jullie simkaarten reeds geactiveerd. Zou je even kunnen bevestigen dat alles naar behoren werkt?
Beste Arie,

Zou je ook even naar die van mij willen kijken?

Alvast bedankt
Hallo Arie,

Ik heb hetzelfde probleem. Waarschijnlijk is het erg druk met de introductie van de iPhone 5. Zou je mijn nano-simkaart ook kunnen activeren?
Alvast bedankt.

Groet!
Beste Arie,

Zou u mijn nano-simkaart ook kunnen activeren?
Ik wacht al een tijdje...
zou u mijn nano sim ook kunnen activeren?
groetjes
Badge +2
Beste Kimm,

Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met het simkaartnummer van je nieuwe prepaidsimkaart. Ik zal dan kijken wat de juiste pincode is.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Sandero,

Uit onze gegevens blijkt dat je simkaart reeds is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
sorry dat ik bij dit onderwerp reageer, maar kan op een of andere manier geen eigen topic maken, die pakt hij niet.

Mijn probleem is dat ik ben overgegaan van een simyo abbonement simkaart naar een simyo prepaid simkaart. Nu doe ik de nieuwe prepaid simkaart erin, ik voer de pincode die op ' mijn simyo' staat in, en hij zegt dat deze niet goed is. Wat moet ik nu doen? Het gekke is dat hetzelfde nummer maar dan abbonement (andere simkaart) het nog steeds doet. Ik heb nog 1 poging over bij mijn nieuwe prepaid simkaart. Ik  hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.
Hoi Alex, zou je mijn sim kaart ook kunnen activeren. Wil graag gebruik maken van mijn iphone 5. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

Als het goed is zouden de nano simkaarten die afgelopen vrijdag of maandag via de activatielink zijn geactveerd moeten werken. Indien dit niet het geval is, hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Ik kan jullie melden dat de nano-simkaart inmiddels werkt. Mobiel internet werkt, evenals bellen en gebeld worden. Rond 11.15 uur viel de oude simkaart uit en een kwartier later heb ik de iPhone 4 en 5 uitgezet. Een kwartier daarna de iPhone 5 weer ingeschakeld.
Badge
Oude sim doet het niet meer, nano sim wel. Heb de Iphone 5 even opnieuw opgestart, heb alleen nog niet gebeld, maar internet doet het wel.
Dat zou vandaag wel mogen gebeuren ja, loop de hele dag al met twee telefoons rond.
Ik ook.

Jammer dat dit allemaal zo ontzettend verwarrend moet zijn. "De simkaart wordt binnen 1 werkdag geactiveerd", staat er letterlijk in de bevestigingsmail. Dat klopt dus niet, want een verzoek op werkdag 1 wordt pas op werkdag 2 uitgevoerd. Daar moet Simyo veel duidelijker in zijn. Als ik dat had geweten, dan had ik de activering van de nano-simkaart vrijdag al aangevraagd in plaats van de dag dat ik mijn iPhone 5 zou ontvangen. 

Edit:

Inmiddels is het bereik op mijn iPhone 4 weggevallen. Zou dit betekenen dat Simyo er nu mee bezig is?

Reageer