.

Beantwoord

nano simkaart activeren + pincode?

  • 26 October 2012
  • 61 reacties
  • 2923 Bekeken


Toon eerste bericht

61 reacties

Kunnen jullie zien of ook mijn nanosimkaart al is geactiveerd? Ik krijg namelijk nog steeds 'Geen service' te zien op mijn iPhone 5. Moet ik mijn oude iPhone eerst nog uitschakelen of is dat niet nodig?
Badge
Het werkt! Fantastische support!
Badge +2
Beste JdeG en sami,

Wij hebben de nanosimkaart ook voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste annee,

Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.

Groetjes,

Arie
Badge
Hier ook graag activeren, alvast bedankt!
Badge
Zou de mijne ook geactiveerd kunnen worden. Heb net mijn iPhone binnen en kan er niks mee... Snik snik
Badge
Beste Arie,
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag en mijn probleem is ook nog steeds niet opgelost
Badge +2
Beste annee en fschilthuizen,

Wij hebben de nanosimkaart voor jullie geactiveerd. Als jullie het toestel even uit en na een kwartiertje weer inschakelen kunnen jullie weer gebruik maken van de aansluiting. Voor de nieuwe pin en pukcode kunnen jullie even inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vinden jullie de nieuwe codes terug.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Jazz,

Uit onze gegevens blijkt dat jouw nanosimkaart al is geactiveerd. Ook blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als dat niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Ik heb vandaag ook mijn nanosimkaart geactiveerd en vroeg mij af of hij dan ook morgen voor 17:30 is geactiveerd zoals in dit topic staat: 

https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/nano-simkaart-aanvraag-formulier-4649/  
Ik heb vanochtend een verzoek tot activering van mijn nanosimkaart, die ik met de post heb ontvangen, ingediend via de simyo website. Nu hoor ik echter helemaal niets meer. Ik wil graag de kaart vandaag nog activeren, maandag komt nl helemaal niet uit. Dit zou toch binnen een werkdag gebeuren!?

Reageer