Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactienano simkaart activeren + pincode?
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 ontvangen en wil die graag (het liefst nog voor het weekend) gaan gebruiken. Ik heb vanochtend mijn nanosimkaart geactiveerd, maar ik heb daar nog niks over gehoord. Wanneer wordt deze geactiveerd? En waar kan ik de pincode van mijn nanosimkaart vinden, want de pincode die bij Mijn Simyo staat werkt (nog?) niet.
Bladzijde 2 / 3
Dat zou vandaag wel mogen gebeuren ja, loop de hele dag al met twee telefoons rond.
Volgens mij is de conclusie duidelijk: iedereen die gisteren een activatie heeft aangevraagd is nog niet fysiek overgezet. Als ik het goed begrijp zou dat dus vandaag moeten gebeuren?
Mij werd aanvankelijk via Twitter aangegeven dat de nieuwe nano-simkaart rond het middaguur zou moeten werken.
Mij werd aanvankelijk via Twitter aangegeven dat de nieuwe nano-simkaart rond het middaguur zou moeten werken.
Ook bij mij is de nano simkaart geactiveerd maar ik heb geen netwerk .ik kan niet bellen of gebeld worden.
Gr. Louise
Gr. Louise
Hmmm na een reset van de iPhone doet ie het! Joechei joechei!Hoe bedoel je reset? Opnieuw uit en aan of echt het toestel herstellen?
Hmmm na een reset van de iPhone doet ie het! Joechei joechei!
Dat schijnt de standaardmelding te zijn als de simkaart niet op het netwerk kan aanmelden. Het wachten is dus tot de technische migratie voltooid is.
Waarom dit bij Simyo zo lang moet duren is mij een raadsel. Bij andere providers, als je bijvoorbeeld naar een winkel gaat, werkt het vrijwel meteen of hoogstens na enkele uren. Het is ook allemaal nogal verwarrend en tegenstrijdig wat er via de verschillende communicatiekanalen wordt gemeld.
Er staat bij mijn simkaart: simkaart niet geprovisioneerd.
Hier lukt het ook niet. Driekwartier beide telefoons uit maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb net als mlusthof ook geen sms gehad.
Ik heb net als mlusthof ook geen sms gehad.
Klonk als een logisch procedure om te proberen, maar in mijn geval werkt het niet. Dit bevestigt toch mijn eerdere vermoeden dat de technische migratie nog niet is voltooid of niet goed is gegaan.Â
Edit: ik heb ook nog geen SMS gehad, dus blijkbaar is daar nog het wachten op.Â
Activatie was rond 17:30 (toen kreeg ik de SMS), PIN-code stond pas later op de site
Oke, ik ga het proberen.
Wanneer is jou nano sim geactiveerd (hoelaat) ?
Ik heb beide toestellen een half uuur power off laten staan, toen de iPhone 5 weer aangezet, en na invillen PIN-code kreeg ik verbinding met KPN netwerk.
Moet ik nu mijn oude sim uitschakelen? Zodat ze kunnen overschakelen naar de nano sim.
Zou wel heel onpraktisch zijn aangezien ik dan niet bereikbaar ben.
Zou wel heel onpraktisch zijn aangezien ik dan niet bereikbaar ben.
In eerste instantie kreeg ik te horen dat het tot morgen rond het middaguur zou duren voordat de activatie voltooid was. Maar via het forum hoor ik dan weer tegenstrijdige berichten. Misschien dan eerst maar daar van uitgaan. Activatie trouwens vanochtend om 08:00 uur al aangevraagd via de website.
sowieso een dag...en die van mij heeft nog steeds geen service
Hier nog eens zelfde probleem als annee en mlusthof. Nanosim is geaktiveerd, nieuwe PIN-code staat op site, maar oude sim doet het nog steeds (telefoon staat nu weer uit) en mijn nano sim geeft 'geen service' aan.Â
Hey,
Heeft iemand een idee hoe lang het traject ongeveer duurt voordat je nano sim geactiveerd is en je een nieuwe pin code ontvangt ?
Gr David
Heeft iemand een idee hoe lang het traject ongeveer duurt voordat je nano sim geactiveerd is en je een nieuwe pin code ontvangt ?
Gr David
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Ik heb al met iTunes gesynchroniseerd. Net als anderen is de simkaart in mijn iPhone 4 ook nog steeds actief. Ik kan er gewoon mee bellen en gebeld worden. Ik vermoed dat de technische migratie nog niet helemaal voltooid is. Kan dit kloppen? Â
Hier zelfde probleem als annee en mlusthof. Oude sim doet het wel en mijn nano sim geeft 'geen service' aan.
iTunes synchroniseren heeft niet geholpen.
iTunes synchroniseren heeft niet geholpen.
Ik heb mijn nano simkaart vanmiddag geactiveerd, maar er is nog niks gebeurd en zonder pincode kan ik mijn nieuwe iphone 5 niet activeren in itunes.
Kunnen jullie mijn simkaart nog activeren, zodat ik mijn telefoon vanavond in gebruik kan nemen?
alvast bedankt!
Kunnen jullie mijn simkaart nog activeren, zodat ik mijn telefoon vanavond in gebruik kan nemen?
alvast bedankt!
Ditzelfde heb ik ook. Er blijft geen service staan. Maar ach, ik bel toch nauwelijks. Hopelijk komt dit vanzelf goed.
Beste Alex,
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Mijn gewone simkaart werkt ook nog steeds. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Hij werkt nog steeds niet
Groetjes,
Anne
Hoi mlusthof,
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Het zou moeten werken. Wellicht dat je nog moet synchroniseren met Itunes. Heb je dit al gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan dit eerst te doen.
Groetjes,
Alex
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Hoi annee,
Zou je het nu nog eens willen proberen?
Groetjes,
Alex
Beste annee,
Welke vraag van jou zou ik niet beantwoord hebben? Helaas is het niet voor het weekend gelukt maar wij hebben de simkaart geactiveerd. De nieuwe codes vindt je op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
Sorry ik had je bericht nog niet gelezen. Ik kan mijn iphone nu wel aanzetten maar hij werkt helaas nog steeds niet. Ik heb geen service. Enig idee hoe dit komt?
Bladzijde 2 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.