Mijn moeder is bejaard en heeft niets met de moderne telecom, allemaal veel te complex voor ouderen (ikzelf ben ook niet de modernste en heb nog een ABC-toestel ipv een querty). Omdat haar ouderenwoning destijds stopte met rode alarmknoppen in huis (waar men op kon drukken als ze bijvoorbeeld gevallen was - en bizar dat men zoiets stopzet in een woning voor (hoog)bejaarden) heb ik voor haar een 'bejaardenmobiel' gekocht (zelfs geen cijfers; echt maar 4 knoppen, met de namen van de kinderen waar onze nummers achter zitten en een 112-knop er op) en daar een Simyo PrePay in laten doen. Met zo'n toestel kun je zelfs niet SMSen - hij is echt bedoeld voor haar veiligheid: voor onderweg met haar rollator mocht er iets gebeuren, of thuis als ze zou vallen ipv een 'patienten-alarmering'.
Nu kan ik me herinneren dat ze eens in de zoveel tijd een telefoontje zou moeten plegen met dat ding om haar PrePay 'geldig te houden', maar ik weet niet meer om de hoeveel tijd dat zou moeten zijn ... aangezien ik net uw email kreeg over deze site + forum dacht ik - ik ga dat gelijk hier vragen :-) maar ik zag dus net op haar 'MijnSimyo' dat het alweer een maand of 8 geleden is.
Vast vriendelijk dank,
AgnesA3
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie