.

Beantwoord

Fout gemaakt met opwaarderen. Hoe kan ik dit oplossen?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties

Ik heb een fout gemaakt met het opwaarderen van mijn bel bundel, ik heb hem op een verkeert moment opgewaardeerd , ik heb nog 10 min en ik dacht ik waardeer hem op naar 300 , ik had en bundel van 7 euto , en gebruikte dit nooit , maar in deze tijd van de Corona nu ik binnen zit wilde ik meer , maar ik dacht ik waardeer op m aar ik bleef op 10 min staan , dus geen minuten er bij maar wel 2 euro meer betalen die ik niet kan gebruiken > kan hier wat aan gedaan worden , en mijn bel bundel weer naar 7 euro terug gezet worden , ik schrok er van wat ik had gedaan en heb er ook zo weinig verstand van , ik ben 77 , en zit nu vast in huis en had graag de hogere bel bundel gehad ?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 March 2020, 22:51

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Laat ik beginnen met:

  • Forum experts zijn behulpzame klanten.
  • Moderatoren zijn medewerkers van Simyo.

Ik ben een Forum experts en kan u niet helpen met dit probleem, maar ik kan wel informatie geven.

Het wijzigen van een bundels gaat pas de eerste van de maand in. Als u nu dus iets wijzigt, dan gaat dat 1 april in. Omdat u de bundels vooraf betaald, krijgt u inderdaad al gelijk het nieuw maandbedrag te zien. Dat klopt ook, want die kosten betaalt u dus vooraf! Daarnaast kan het zijn dat de bundel, die u nu heeft/had in de toekomst niet meer te krijgen is. U kunt alleen wijzigen naar bundels, die op dat moment worden aangeboden.

Wilt u, met de kennis dat u dus per 1 april die onbeperkt bellen bundel kan krijgen en de verdere informatie, deze bundel alsnog annuleren (als dat mogelijk is voor Simyo medewerkers/Moderatoren om te doen)?

Als u deze maand al extra minuten nodig hebt, dan kunt u voor 2 euro 50 minuten extra bijkopen via Mijn Simyo. Dit kunt u een onbeperkt aantal keer doen.

Eigenlijk hoop ik dat Simyo ouderen zoals u in deze tijden een beetje steun met bijvoorbeeld een 100 minuten cadeautje of zoiets, maar helaas heb ik nog niets over zoiets gehoord.

Badge

Ik heb een fout gemaakt met het opwaarderen van mijn bel bundel, ik heb hem op een verkeert moment opgewaardeerd , ik heb nog 10 min en ik dacht ik waardeer hem op naar 300 , ik had en bundel van 7 euto , en gebruikte dit nooit , maar in deze tijd van de Corona nu ik binnen zit wilde ik meer , maar ik dacht ik waardeer op m aar ik bleef op 10 min staan , dus geen minuten er bij maar wel 2 euro meer betalen die ik niet kan gebruiken > kan hier wat aan gedaan worden , en mijn bel bundel weer naar 7 euro terug gezet worden , ik schrok er van wat ik had gedaan en heb er ook zo weinig verstand van , ik ben 77 , en zit nu vast in huis en had graag de hogere bel bundel gehad ?

Dank U wel , ik heb dus een domme fout gemaakt door niet tot 1 April te wachten , ik dacht dus echt als ik verhoog , dat mijn bel minuten verhoogt zouden worden , ik had gewoon 2 euro moeten doen voor 50 min , en nu dus 2 euro weg en geen bel minuten , jammer dit , voortaan vraag ik mijn kinderen wel , ik snap hier weinig meer van ,,,,Dank U wel .

Badge

Ik heb een fout gemaakt met het opwaarderen van mijn bel bundel, ik heb hem op een verkeert moment opgewaardeerd , ik heb nog 10 min en ik dacht ik waardeer hem op naar 300 , ik had en bundel van 7 euto , en gebruikte dit nooit , maar in deze tijd van de Corona nu ik binnen zit wilde ik meer , maar ik dacht ik waardeer op m aar ik bleef op 10 min staan , dus geen minuten er bij maar wel 2 euro meer betalen die ik niet kan gebruiken > kan hier wat aan gedaan worden , en mijn bel bundel weer naar 7 euro terug gezet worden , ik schrok er van wat ik had gedaan en heb er ook zo weinig verstand van , ik ben 77 , en zit nu vast in huis en had graag de hogere bel bundel gehad ?

Dank U wel , ik heb dus een domme fout gemaakt door niet tot 1 April te wachten , ik dacht dus echt als ik verhoog , dat mijn bel minuten verhoogt zouden worden , ik had gewoon 2 euro moeten doen voor 50 min , en nu dus 2 euro weg en geen bel minuten , jammer dit , voortaan vraag ik mijn kinderen wel , ik snap hier weinig meer van ,,,,Dank U wel .

Ik lag in bed , en ik zei ik vraag mijn kinderen wel , maar dat gaat dus niet , ik heb longproblemen , en zit vast in huis door de corona en zie niemand , vandaar dat ik te kort heb aan mijn bel bundel , ik ben dus heel raar bezig , en hoop dat het virus snel verdwijnt voor ouderen is dit heel erg .maar ik heb geen idee hoe ik in contact kom met Simyo medewerkers/Moderatoren , wil  U dit voor mij door geven ?

Reputatie 7
Badge +9

 wil  U dit voor mij door geven ?

Een moderator leest vandaag ook dit topic en geeft u dan antwoord. Even geduld!

Badge

Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad , en ik snap het nu , en ik heb 100 bel minuten gekregen waar ik super blij mee ben in deze nare thuis zit dagen , U ook als helper Groentje dank U wel , en ik snap het nu wat ik gedaan heb en het is goed zo , Simyo is top !!!!🙏💚💚💚💚

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad , en ik snap het nu , en ik heb 100 bel minuten gekregen waar ik super blij mee ben in deze nare thuis zit dagen , U ook als helper Groentje dank U wel , en ik snap het nu wat ik gedaan heb en het is goed zo , Simyo is top !!!!🙏💚💚💚💚

Goed om te horen dat je goed geholpen bent! Dat is nodig in deze tijden!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pluis,

 

Welkom terug op het Simyo Forum! 

 

Wat fijn om te horen dat het probleem zo goed is opgelost door een van mijn collega's! Ik heb zojuist als uitzondering ook de bundelwijziging voor je geannuleerd. Volgende maand betaal de dus gewoon weer wat je gewend bent en hou je hetzelfde aantal belminuten.  :blush:

 

Ik wil je veel sterkte wensen in deze vreemde tijden en als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!

 

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil je veel sterkte wensen in deze vreemde tijden en als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!

Als ik mijn privéberichten mag geloven, dan is @pluis nog wel aan het twijfelen of ze niet toch volgende maand alsnog onbeperkt bellen wil. (Misschien dat corona volgende maand ook nog wel voor problemen zorgt...) Kun je de opties en kosten daarvoor op een rijtje zetten?

Ik heb haar per privébericht geadviseerd om met haar mobiel/Simyo aansluiting naar 1200 te bellen om met de klantenservice te bekijken wat de opties zijn. Door al die verschillende Simyo 300 bundels kan ik er geen soep meer van maken! Hoeveel Simyo onbeperkt + haar huidige Simyo 2000 MB (klopt dat?) zou zijn kan ik haar niet vertellen.

Badge

Hoi Pluis,

 

Welkom terug op het Simyo Forum! 

 

Wat fijn om te horen dat het probleem zo goed is opgelost door een van mijn collega's! Ik heb zojuist als uitzondering ook de bundelwijziging voor je geannuleerd. Volgende maand betaal de dus gewoon weer wat je gewend bent en hou je hetzelfde aantal belminuten.  :blush:

 

Ik wil je veel sterkte wensen in deze vreemde tijden en als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!

 

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!

 

Groetjes,

Tessanne

Wat geweldig lief van jullie , ik vond het al zo fijn de 100 min die ik gekregen heb , ik woon in NH en mijn Dochter in Brabant , en ze is met Corona in aanraking geweest , dus maak me best zorgen , en daardoor nu extra ben gaan bellen on dochter te onder steunen , ik heb idd 2000 MB , en had 100 belminuten en mijn vraag was dan ook als ik elke maand of onbeperkt bellen wat het mij zou gaan kosten (mijn budget is niet hoog) normaal doen mijn kinderen deze dingen voor mij regelen  , maar die zie ik niet . En ik moet zeggen ik heb al heel lang Simyo en ik vind jullie geweldig , dank uit het dieps van mijn hart 🙏💚💚💚🙏 Pluis 

Badge

Hoi Pluis,

 

Welkom terug op het Simyo Forum! 

 

Wat fijn om te horen dat het probleem zo goed is opgelost door een van mijn collega's! Ik heb zojuist als uitzondering ook de bundelwijziging voor je geannuleerd. Volgende maand betaal de dus gewoon weer wat je gewend bent en hou je hetzelfde aantal belminuten.  :blush:

 

Ik wil je veel sterkte wensen in deze vreemde tijden en als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag!

 

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!

 

Groetjes,

Tessanne

Wat geweldig lief van jullie , ik vond het al zo fijn de 100 min die ik gekregen heb , ik woon in NH en mijn Dochter in Brabant , en ze is met Corona in aanraking geweest , dus maak me best zorgen , en daardoor nu extra ben gaan bellen on dochter te onder steunen , ik heb idd 2000 MB , en had 100 belminuten en mijn vraag was dan ook als ik elke maand of onbeperkt bellen wat het mij zou gaan kosten (mijn budget is niet hoog) normaal doen mijn kinderen deze dingen voor mij regelen  , maar die zie ik niet . En ik moet zeggen ik heb al heel lang Simyo en ik vind jullie geweldig , dank uit het dieps van mijn hart 🙏💚💚💚🙏 Pluis 

Ik heb even overleg gedaan met de kinderen die hebben gekeken, en die zeiden , mam doe onbeperkt bellen , en de 2000 MB , die op 11 euro komt , dus dat zou ik graag doen , maar op welke datum moet ik dat doen ? of helpt iemand mij hier mee dat het in April begint ? ik geef U hier toe stemming voor , dan weet ik zeker dat het goed gaat Ik ben vergeetachtig , en dit zal rust geven ,dus als het echt op die 11 euro per maand komt  graag !!! kan U dit voor mij doen ? vriendelijk dank alvast ! Pluis 🙏💚

Als u het nu aanpast gaat het 1 april in.

 

 

@pluis U kunt uw bundels  aanpassen op mijn Simyo (app). Lees de informatie even goed door. De wijziging gaat in de volgende maand. 

U kunt ook extra belminuten bijkopen.  Wanneer U beschikt over WiFi kunt U bijvoorbeeld ook via Whatsapp of Skype (beeld)bellen

Morgen zal een moderator U verder weer te woord staan. Ik begrijp U als Brabander zijnde erg goed.

Groetjes,

Friesian.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Pluis (en de rest),

 

Inmiddels zie ik dat het helemaal gelukt is met het aanpassen van de bundel! De onbeperkt bellen bundel staat nu klaar voor 1 april en daarnaast blijft de internetbundel van 2000 MB gewoon actief. Deze bundels zijn inderdaad samen €11,-. 

 

Ik ben blij dat het met al de hulp van de verschillende partijen zo goed is opgelost! 

 

Bedankt Friesian, Groentjuh en Ray! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Hoi Pluis (en de rest),

 

Inmiddels zie ik dat het helemaal gelukt is met het aanpassen van de bundel! De onbeperkt bellen bundel staat nu klaar voor 1 april en daarnaast blijft de internetbundel van 2000 MB gewoon actief. Deze bundels zijn inderdaad samen €11,-. 

 

Ik ben blij dat het met al de hulp van de verschillende partijen zo goed is opgelost! 

 

Bedankt Friesian, Groentjuh en Ray! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne

Super bedankt allemaal met mee denken en helpen , ik ben een beetje te laat hier mee , maar ben ziek geworden , maar dit komt wel weer goed !

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Pluis,

 

Heel graag gedaan!Oei, super veel beterschap gewenst! Wij  zijn er voor je als je nog vragen hebt. 

 

Groetjes,

Ouael

Reageer