.

Nieuwe bundels voor Sim Only Abonnementen

  • 13 March 2017
  • 78 reacties
  • 2984 Bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 1
Badge +2
WOW :D:cool: Wat een mooie en leuke verrassing. Ik ben ontzettend blij met deze ontwikkeling, geheel boven verwachting. Complimenten Simyo!! En we zijn weer scherp en actueel! Ik ga met heel veel plezier de nieuwe bundels en gratis 4G gebruiken.
Voor grootverbruikers is dit een mooie ontwikkeling.

Mijn vrouw heeft echter een tijd geleden een verlengingsaanbod gehad en betaald nu voor 300 minuten en 1GB 11 euro p/m. Met de nieuwe bundels zou ze hier op achteruit gaan.

Als zij op wat voor manier dan ook haar bundel aan zou passen heeft dat qua kosten nadelige gevolgen. Voor dezelfde bundel zou ze nu 14 euro per maand kwijt zijn. Waarom ziet zij de "aanbiedingsprijzen" niet meer omdat ze al verlengt heeft?
Reputatie 7
Badge +10
FAQ

Hoe werkt het wijzigen van je bundels?
Je kunt je bundels één keer per maand wijzigen op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app. Met een Sim Only abonnement kun je iedere maand gratis je bundels aanpassen. Naar boven én naar
beneden.

Wanneer gaan de nieuwe bundels in?

Op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen. Heb je geen internetbundel, Sms Onbeperkt of 4G en schakel je deze in? Dan zijn ze direct actief.

Hoe vaak kan ik mijn bundels wijzigen per maand?
Eén keer per maand. Je kunt je bundels iedere maand tot het einde van de maand wijzigen. De wijzigingen gaan op de eerste dag van de volgende maand in.

Ik heb net een bundelwijziging gedaan. Wat nu?
Dan kun je deze maand niet meer aanpassen. Je kunt één keer per maand je bundel aanpassen. Vanaf de eerste dag van de volgende maand kun je weer een bundelwijziging doen en kiezen voor de nieuwe bundels

Ik ben tevreden over m’n huidige bundels, ik wil niet aanpassen, wat nu?
Dan hoef je niets te doen. Als je niets doet, kun je je huidige bundel gewoon blijven gebruiken en blijft de prijs gelijk. Want jij bepaalt of hoe je bundels eruit zien!

Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Jazeker! Alle Sim Only bellers kunnen gebruik maken van het nieuwe aanbod. Pas direct je bundels aan op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app

Waarom krijg ik een verlengaanbod?
Je krijgt een aanbod omdat je minimaal 9 maanden klant bent bij Simyo. En omdat we erg blij zijn dat je Simyo beller bent! Daarom kun je nu extra voordelig verlengen voor een jaar met onze nieuwe bundels. Ook na dat jaar maak je gebruik van dezelfde prijzen.

Krijg ik een nieuw contract als ik verleng met een jaar?
Ja! Als je verlengt met een jaar krijg je een nieuw jaarcontract. Is de einddatum van je huidige contract nog niet voorbij? Dan schuift deze één jaar op.

Krijg ik een nieuw contract als ik al eens verlengd heb?
Nee, als je kiest voor de nieuwe bundels dan wijzig je alleen je bundel. Je verlengt niet opnieuw je contract. Je krijgt alleen een nieuw contract als je nog niet eerder verlengd hebt met 1 jaar.

Kan ik hierna mijn bundels nog wel maandelijks wijzigen?
Ja, natuurlijk! Met een Simyo Sim Only abonnement kun je iedere maand je bundels aanpassen, naar boven en beneden. Ook als je je abonnement verlengt met een jaar.

Kan ik 4G gebruiken als ik Prepaid heb?
Nee, je kunt alleen gebruik maken van gratis 4G met een Sim Only abonnement. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Omdat je niet zo'n grote bundel voor Prepaid kunt kiezen, is ook de optie voor 4G niet mogelijk.

Reageer