.

Nieuw: bellen via 4G en wifi



Toon eerste bericht

187 reacties

Um das WiFi-Calling beim Honor 10 nutzen zu können, muss das Feature zuerst in den Einstellungen aktiviert werden.

WLAN-Anrufe auf dem Honor 10 aktivieren - Anleitung

  1. Die Android-Einstellungen öffnen.
  2. Danach auf die Kategorie Drahtlos & Netzwerke tippen.
  3. Auf Mobilfunknetz tippen.
  4. Die Option WLAN Calling per Regler aktivieren.
Aktiviert man das WiFi-Calling zum ersten Mal, dann muss die Funktion über das System des jeweiligen Mobilfunkanbieter zusätzlich freigeschaltet werden. In der Regel erhält man nach spätestens 24 Stunden eine Info-Nachricht auf das Handy, sobald die Freischaltung erfolgt ist.

Hierboven bevestiging dat vowifi volte op dit toestel aanwezig is. Zou hier graag gebruik van maken aangezien ik in nieuwe woning totaal geen bereik heb.
Mijn Honor View 10 (huawei) heeft volgens de specs en andere info op websites vowifi en volte. Waarom dan niet ook de honor view toestellen hiervoor activeren?
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Ik zal een aantal vragen beantwoorden 😃

En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.

Als je inderdaad nog 4G op je scherm ziet staan terwijl je belt. De functie wordt dus deze week uitgerold voor alle klanten, dus begin volgende week moet alles werken!

Hier kun je zien welke telefoons op dit moment geschikt zijn. Ik neem aan dat dit bij Simyo ook geldt.

Zelfs een budget telefoon van Huawei (P smart) zou dit moeten kunnen.


Dankjewel voor 't delen van de link! Erg handig!

Is de geluidskwaliteit sowieso beter of alleen op het moment dat beide kanten via 4G bellen?

De geluidskwaliteit moet sowieso beter zijn, ongeacht van wat de andere kant doet.

Zijn er nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
......... Ook zal de geluidskwaliteit beter zijn.......

Is de geluidskwaliteit sowieso beter of alleen op het moment dat beide kanten via 4G bellen?
Hier kun je zien welke telefoons op dit moment geschikt zijn. Ik neem aan dat dit bij Simyo ook geldt.

Zelfs een budget telefoon van Huawei (P smart) zou dit moeten kunnen.
Vooral het in vliegtuigmodes zetten met wifi aan is een goede tip. Dit werkt in ieder geval bij mij nog niet.
@DanielJ

Je ziet je 4G niet meer naar 3G terugvallen op het moment dat het bij jouw actief is.

En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.https://www.iculture.nl/gids/volte-4g-bellen-nederland/



ja als aanvulling.
Reputatie 7
Badge +6
En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.



https://www.iculture.nl/gids/volte-4g-bellen-nederland/
En hoe kunnen we zien dat het werkt? Dus hoe weet ik dat Volte geactiveerd is? Want al ruim een maand staat de functie al in mijn Iphone 6 en aan.
Reputatie 2
Badge +1
Leuk! Nieuwe technologie! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Mooi dat Simyo dit nu ook aanbied. Ik hoop er snel gebruik van te kunnen maken!

Reageer