.

Beantwoord

Waarom is het forum zo traag?


Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 268 reacties
Na een klik op een link in het forum moet ik regelmatig 5s wachten op de nieuwe pagina, volgens mij moet dit een stuk sneller kunnen.
Waarom is dit zo traag?
icon

Beste antwoord door Angela 1 November 2017, 14:01

Bekijk originele reactie

54 reacties

Reputatie 3
Badge +1
De policy is voor iedereen te bekijken en is onder andere te vinden op het KPN forum, het Telfort forum, en de KPN website. Als ik me niet vergis, staat de link zelfs op Tweakers.

Maar niet op de Simyo website? ;)


Ik krijg een klein beetje het gevoel dat wij jou geen bevredigend antwoord kunnen geven op dit moment

Als er keer op keer geen echt antwoord wordt gegeven is dat niet zo vreemd toch? Ook nu weer geef je geen antwoord op de vraag waar je die link vandaan hebt.
Je linkt naar een github project (waarschijnlijk met als doelgroep ontwikkelaars, niet eindgebruikers) waarmee je blijkbaar je eigen security policy kunt maken.
En dan mag ik zelf proberen af te leiden waar dan de eis dat je niet ingelogd kunt blijven op het forum vandaan komt?


This app enables you to draft your own security policy, to make a statement about the severity of vulnerabilities in software, and the potential damage of a security incident.




en dat je vragen stelt, om het vragen stellen. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Er is absoluut niks mis met vragen stellen, begrijp me niet verkeerd, daar is dit forum immers voor 🙂

Klinkt een beetje alsof je het lastig vind om te gaan met kritische vragen.
Reputatie 3
Badge +1
Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden toen je voor Simyo koos.

Oh ja. :D
Technisch gezien blijft het raar, ik gebruik diensten van bedrijf A maar moet akkoord gaan met voorwaarden voor diensten van bedrijf B, waar ik helemaal geen klant ben en waar ik geen diensten van gebruik.
Stiekem gelden al die voorwaarden dus helemaal niet voor ons? 😉
Reputatie 7
Badge +10
De policy is voor iedereen te bekijken en is onder andere te vinden op het KPN forum, het Telfort forum, en de KPN website. Als ik me niet vergis, staat de link zelfs op Tweakers.

Maar niet op de Simyo website? 😉


Goed punt! Dat ga ik checken voor je en hier kom ik op terug.


Ik krijg een klein beetje het gevoel dat wij jou geen bevredigend antwoord kunnen geven op dit moment

Als er keer op keer geen echt antwoord wordt gegeven is dat niet zo vreemd toch? Ook nu weer geef je geen antwoord op de vraag waar je die link vandaan hebt.
Je linkt naar een github project (waarschijnlijk met als doelgroep ontwikkelaars, niet eindgebruikers) waarmee je blijkbaar je eigen security policy kunt maken.
En dan mag ik zelf proberen af te leiden waar dan de eis dat je niet ingelogd kunt blijven op het forum vandaan komt?


Ik hoop dat je begrijpt dat ik je zeker wel een antwoord wil geven, het liefst op al je vragen. Maar dat er ook enige nuance nodig is en dat ik niet zomaar alles kan delen. De link heb ik doorgestuurd gekregen nadat ik jouw vraag neergelegd heb bij een collega. Hierbij werd aangegeven dat deze link gegeven kon worden op het moment dat er meer informatie opgevraagd wordt betreft de privacy policy.

Verder hebben wij je de uitleg over het niet ingelogd kunnen blijven al toegelicht. Je vroeg waar dit te vinden is, en dat staat onder andere in die privacy policy. Zoals ik hierboven heb aangegeven, wil ik inderdaad ook weten of en waar dit op onze website staat. Hier kom ik dus nog op terug :)


This app enables you to draft your own security policy, to make a statement about the severity of vulnerabilities in software, and the potential damage of a security incident.




en dat je vragen stelt, om het vragen stellen. Als dat niet zo is, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Er is absoluut niks mis met vragen stellen, begrijp me niet verkeerd, daar is dit forum immers voor 🙂

Klinkt een beetje alsof je het lastig vind om te gaan met kritische vragen.

Nee hoor, dat is geen probleem. Ik vind het juist leuk om af en toe uitdagende vragen te krijgen. Vooral als ik het antwoord zelf niet direct heb, is het voor mij ook een leermoment. Ik geef in dit geval liever open en transparant aan wat mijn idee hierbij is, zodat jij dit op jouw beurt kunt toelichten. Zoals je nu hebt gedaan. Ik weet dan precies waar ik aan toe ben en weet wat je vanuit ons verwacht. Snap je?
Reputatie 7
Badge +10
Zoals beloofd heb ik navraag voor je gedaan en heb ik onderstaande uitleg voor je gekregen.

Wij hebben, als onderdeel van KPN, bepaalde veiligheidsregels opgelegd gekregen. En daar houden we ons aan. Een van die regels is dat we je uitloggen na een bepaalde tijd uit Mijn Simyo. Omdat deze inlog gekoppeld is aan het forum, gaat dit hierin mee. Op onze website vind je via deze link een privacy statement vanuit Simyo. Om te voldoen aan dit statement, zijn er dus regels in het leven geroepen. Deze regels staan niet vermeld op onze website. Het statement is in deze voldoende.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Een ander antwoord heb ik niet voor je.

Groetjes,
Angela

Reageer