.

De nieuwe Mijn Simyo app. Laat ons weten wat je ervan vindt


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
De vernieuwde Mijn Simyo app is vanaf nu te downloaden voor iOS en Android! Met deze versie bepaal je nog beter je eigen genoeg. Lees hieronder meer over de nieuwe app.

We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt aan de vernieuwde app. Ook is de app meerdere malen getest door een groot aantal Simyo klanten. De meest recente testversie is zelfs in een afgesloten forum extra aandachtig bekeken. We hopen dat de vernieuwde app je goed zal bevallen.

Wat is er allemaal nieuw aan de Mijn Simyo app?

Sim Only versie

- De app heeft een fris design gekregen en ziet er nu hetzelfde uit als Mijn Simyo
- Je kunt nu ook zien of je extra kosten maakt
- Facturen betalen vanuit de app
- MB's bijkopen
- VriendenDeal is beschikbaar in de app (deel o.a. je kortingslink met anderen) - Straks ook voor prepaid beschikbaar

Prepaid versie

- Beltegoed opwaarderen

Wil je de app downloaden?

- iOS
- Android

Wil je meer informatie over de Simyo app? Kijk dan op onze Mijn Simyo app pagina.

Heb je suggesties voor ons? Of vind je de app een goede verbetering? Laat het ons in dit topic weten.

Belangrijk

Dit topic is gesloten. De nieuwste ontwikkelingen rondom de Simyo app. kun je op deze pagina vinden.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

176 reacties

Reputatie 2
Het iedere keer opnieuw invoeren van het wachtwoord is hartstikke vervelend. Vanuit welke wetgeving zijn jullie verplicht om mij na een tijdje uit te loggen om zodoende de gegevens goed te beschermen?
Ik denk dat mijn gegevens al voldoende beschermd zijn omdat ik mijn telefoon al heb voorzien van een toegangscode.
Reputatie 2
Oftewel, hoe help je een perfecte app compleet om zeep. Er is NIETS nuttigs toegevoegd. Alleen gesloopt. Mag ik misschien zelf bepalen hoe privacy gevoelig ik m'n bel- en datategoed vind? Het verdwijnen van de widget en dat telkens moeten inloggen is uiterst irritant. Graag direct de vorige versie terug.
Reputatie 1
Ik baal ervan dat ik steeds mijn wachtwoord in moet vullen. Dat vind ik echt een achteruitgang. Voor se rest geloof ik het wel. De oude app was prima voor mij.
Reputatie 1
Wat een klote app is het nu. Widget is verdwenen en dat inloggen vind ik helemaal niets. Vroeger bleef je gewoon ingelogd. Graag de vorige versie terug plaatsen. Deze gaat van mijn telefoon af. Echt #*% dit.
Reputatie 2
De oude APP is gelukkig nog te vinden op https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Mijn WIDGET is terug . Hoera!
Reputatie 1
Badge +2
Ik gebruikte alleen de widget om in 1 oogopslag het verbruik te kunnen zien. De app zelf gebruikte ik niet. In de nieuwe versie is de widget verdwenen. Dat is balen en daarmee is de app voor mij nutteloos.
Daarnaast moet je iedere keer opnieuw inloggen, ook niet echt handig.
Verder zijn de instellingen (nog) niet aan te passen.
Ik begrijp alle argumenten van privacy wel, maar gebruiksvriendelijk is de app zeker niet te noemen.
Ik kan makkelijker inloggen via de webbrowser van mijn laptop. Ik krijg dan hetzelfde overzicht en dan beter leesbaar.
Kortom, een vernieuwing is niet altijd een verbetering. Dat blijkt maar weer eens.
Oh ja, ik ben een Android gebruiker. De app draait daarop wel goed.
Heb de app helaas toch maar verwijdert en zal over een tijdje eens opnieuw kijken of het interessant genoeg is om de app weer te installeren.
Maar voor nu, ik ben er even klaar mee.
Reputatie 2
Kan iemand (simyo zelf?) de oude apk posten. Voor degenen die de nieuwe app niets vinden kunnen dan terug naar de oude.

De oude APP is gelukkig nog te vinden op https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Mijn WIDGET is terug . Hoera!
Reputatie 1
Ik vind het niet meer hebben van de widget een grote achteruitgang, in 1x kunnen zien wat je beltegoed is is eigenlijk essentieel. Kijken of de concurrent deze functie wel behoud en dan overstappen
De WIDGET moet weer terug komen. Wat een slechte update is dit nu.
Reputatie 2
De oude APP is gelukkig nog te vinden op https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Mijn WIDGET is terug . Hoera!


Wel een stukje naar beneden scrollen en versie 2.3.2 installeren, als je de oude versie wilt !!!
Ik heb de oude weer en ben helemaal happy. :)
Wat een ellende die nieuwe versie.

Wat me opvalt is het volgende: In de diverse fora reageren medewerkers van Simyo meestal pijlsnel. Heel goed. Maar waarom reageert er niemand van Simyo als wij negatief reageren op hun vraag: "Laat ons weten wat je ervan vindt" ???
Het enige wat ik mis in de app is dat handige streepje waaraan je kon zien of je goed op schema lag met je belminuten/MB's voordat de nieuwe maand in ging.

+1

En dat steeds opnieuw inloggen is ook erg irritant. Ik vind de app geen vooruitgang, ik gebruikte hem alleen om mijn belminuten + MB's te checken, meer hoef ik er ook niet mee.
Wat een ontzettende achteruitgang! Ik ben blij om te zien dat het klachten regent en hoop dat jullie actie gaan ondernemen.
Het was voor de update een van de betere apps: snel, duidelijk en overzichtelijk.
Nu ben ik de widget kwijt, moet ik steeds opnieuw inloggen en wordt me constant verzocht een beveiliging op mn telefoon in te stellen.
Mateloos irritant, ik heb nu ergernis bij elk gebruik van de app/
Wat een ontzettend gepruts, ik snap niet hoe dit ooit door de testfase is gekomen
Mijn bank laat met een zgn. Saldochecker mijn banksaldi zien, indien ik dat zo heb ingesteld.

Simyo komt met:

"6) Waar is de widget gebleven?
Om je persoonlijke gegevens goed te beschermen, zijn wij verplicht om je uit te loggen. Dat betekent ook dat we je verbruiksgegevens niet meer direct via een widget kunnen tonen.
like this+ 0"

Wat een onzin! Een mobiel apparaat kan je (zelf) voorzien van een toegangscode en daarmee is het afdoende beveiligd. Dat blijkt voldoende voor banksaldi dus voor een overzicht van bel/internettegoed is het dat zeker.

Het lijkt me eerder een flauwe poging om het inzien van je tegoeden van een flinke drempel te voorzien (wat dat tot meer overschrijdingen zou moeten leiden?) Not amused. 😠
Vanmorgen maar even aan het prutsen geweest in paint om het verbruikslijntje weer zichtbaar te maken.
Wat is er aan onderstaand plaatje wat het zo onoverzichtelijk maakt.
Ik zou dit weer heel graag terug willen (beetje programmeur zet dit er in 5 minuten in, zelfs rekening houdend met 28 - 31 dagen / maand)
Idd elke keer opnieuw je wachtwoord ook al na een paar seconden is erg vervelend.
Op mijn iphone 4 ios 7.1.2 crashed de app meteen
Reputatie 1
Badge
Na de update op de iPhone werkt de app niet meer
Wordt niet meer geopend
Ik vind het een enorme achteruitgang dat de widget is verdwenen. De app heeft hiermee voor mij grotendeels zijn waarde verloren. Kortom: de widget moet terug!
Het bestaansrecht van de app is de widget. Ik ben terug naar de oude versie, de nieuwe komt er niet meer op totdat er een widget in zit.
Ik snap de reacties wel maar men denkt verkeerd ;)

Men = de klant, denkt helemaal niet verkeerd. Men = de klant, wil gewoon graag geholpen worden. Dat gebeurt niet meer sinds de widget weg is. Dit is geen technische discussie, dit is een discussie over wat ervaart de klant als goede service.
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt me vrij duidelijk dat een merendeel van de mensen die reageren (over de rest van de gebruikers weet ik het niet) een negatief oordeel hebben over:

1. Het steeds opnieuw moeten inloggen
2. Het niet meer aanwezig zijn van de widget

Ik denk dat Simyo er goed aan doet om via de stores de mensen de keuze te laten welke versie ze willen, met duidelijke uitleg van de verschillen.
De nieuwe versie heeft absoluut ook voordelen, de zgn. 'look and feel' met de website is prima, meerdere telefoonnummers in de app prima!

Toch hoor ik tot de groep van mensen die de app verwijderd hebben en de oude app buitenom de store geïnstalleerd hebben. Ik heb maar 1 Simyo telefoonnummer, ik regel alles via de website en het voor mij belangrijkste gedeelte, de widget, ontbreekt bij de nieuwe app.

Zoals menig forumlid vraag ik mij ook af waarom de bescherming van je gegevens bij Simyo meer prioriteit heeft dan bij sommige banken.

Banken moeten aan hoge eisen voldoen v.w.b. bescherming van persoonlijke gegevens, Simyo legt de lat nog hoger Waarom vraag ik me af.
Waar blijft de widget? Deze was erg handig. Breng deze a.u.b. zo snel mogelijk terug.

En die pincode mag er ook af. Ik heb al genoeg beveiligingsmaatregelen om op mijn telefoon te komen, daar hoeft voor mij niets extra's bij.
Het iedere keer opnieuw invoeren van het wachtwoord is hartstikke vervelend. Vanuit welke wetgeving zijn jullie verplicht om mij na een tijdje uit te loggen om zodoende de gegevens goed te beschermen?
Ik denk dat mijn gegevens al voldoende beschermd zijn omdat ik mijn telefoon al heb voorzien van een toegangscode.


Ik mis de widget ook en ik ben het helemaal met je waardeoordeel eens.

Met betrekking tot de reden die simyo opgeeft. Niets meer dan een regelrechte drogredenering waarmee je alles kan goed praten. Je moest namelijk in de oude applicatie al verschillende barrières door om überhaupt bij je gegevens te komen of om een verandering in abonnement door te voeren. Kortom een commercieel geschetst 'vals dilemma' om zo de vraag van de klant weg te wuiven en uiteraard heerlijk afgerond met een lekker snufje 'Ad chartam' alla KPN.

Cheers,
Reputatie 2
Hoezo heeft de Android app opeens toegang tot de camera en telefoon nodig? Waarom zou ik updaten naar een versie die handige functies (widget: het einige deel dat ik echt gebruik) eruit sloopt en overbodige rechten toe-eigent?
Reputatie 1
Kan iemand (simyo zelf?) de oude apk posten. Voor degenen die de nieuwe app niets vinden kunnen dan terug naar de oude.
Reputatie 2
Zo zet je de oude versie 2.3.2 van de Simyo app terug en heb je je WIDGET met beltegoed en MB's weer terug.

1) Verwijder de nieuwe app van je telefoon

2) Ga naar https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo
Scroll naar beneden en zoek de download van versie 2.3.2
Installeer de app.

3) Zet automatische update voor de Simyo App meteen uit anders wordt de nieuwe weer geladen.
Open de Google Play Store-app Google Play..
Tik op het menupictogram Google Play Store Menu Icon> Mijn apps.
Selecteer de Simyo app die u wilt uitsluiten.
Tik op 'Menu' More.( de drie puntjes rechts bovenin)
Vink het selectievakje naast 'Automatisch updaten' uit.
De app wordt niet automatisch geüpdatet zodra er updates beschikbaar zijn.