-
-
Startend Simyaan
-
10 reacties
Afgelopen maand kreeg ik een flinke rekening van Simyo. Dit verbaasde mij, omdat ik mijn internetverbruik altijd goed in de gaten hou, en Simyo daarnaast een mooie service heeft van het geven van waarschuwingen als je een bepaald gedeelte van je bundel verbruikt hebt. De reden was echter dat ik veel buiten mijn belbundel had gebeld. Dat is natuurlijk mijn eigen fout, maar ik ben wel teleurgesteld in Simyo dat je hier geen waarschuwing voor krijgt. Het geven van een waarschuwing op dit gebied is net zo eenvoudig als een waarschuwing voor internetgebruik, en ik zie eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen - behalve dan de financiële voordelen voor Simyo als iemand buiten zijn bundel belt. Voor mij is dit wellicht een reden om over te stappen naar een duurdere provider, omdat je voor een zo'n dure maand aardig lang bij Simyo moet zitten om toch weer goedkoper uit te zijn.
Mijn vraag / aanbeveling is, of een automatische waarschuwing bij een (bijna) lege belbundel toegevoegd kan worden aan de service van Simyo.