.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn gegevens van mijn oude iPhone over naar mijn nieuwe iPhone?

  • 19 September 2019
  • 11 reacties
  • 1043 Bekeken

Ik heb op dit moment een Sim only abonnement en ga een nieuwe telefoon aanschaffen. Wat dien ik te doen om de gegevens goed over te zetten? Telefoonnummer blijft hetzelfde. Groetjes
icon

Beste antwoord door Jihane 23 September 2019, 18:40

Bekijk originele reactie

11 reacties

Ga je van iPhone naar iPhone?

Klikkerderdeklik
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Amsterdam2005,

Welkom op ons forum!

Wat voor toestel heb je op dit moment? En op wat voor toestel stap je over? Dan kunnen we je wat gerichter advies geven 😉

Groetjes,
Bas
Ik heb een iPhone 5 en ga naar de 11
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Amsterdam2005!

Goed om te weten! Hier lees je alles over het overzetten van je data van de ene iPhone naar de andere! Kom je er zo uit?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7

Omdat in mijn gezin een soort van Apple-eco-systeem heerst, heb ik al meerdere iPhones op de hiervoor genoemde manier geïnstalleerd. En ik moet zeggen dat dit toch wel heel erg fijn en perfect werkt hoor!

Waar ik voorheen de wachtwoorden kwijt was van opgeslagen WiFi-netwerken, werden deze afgelopen weekend, toen ik mijn iPhone 11 Pro Max in gebruik nam dit keer wél meegenomen. Alleen de financiële apps, zoals de bankapps en die van de creditkaart en Apple Pay moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +9

Omdat in mijn gezin een soort van Apple-eco-systeem heerst, heb ik al meerdere iPhones op de hiervoor genoemde manier geïnstalleerd. En ik moet zeggen dat dit toch wel heel erg fijn en perfect werkt hoor!

Waar ik voorheen de wachtwoorden kwijt was van opgeslagen WiFi-netwerken, werden deze afgelopen weekend, toen ik mijn iPhone 11 Pro Max in gebruik nam dit keer wél meegenomen. Alleen de financiële apps, zoals de bankapps en die van de creditkaart en Apple Pay moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw installeren.

Ook hier is een vrijwel 100% Apple ecosysteem aanwezig (afgezien van 1 vreemde eend in de bijt, een Win10 noteboekje dat als enige taak heeft het runnen van een mediaserver) en mijn ervaringen zijn exact hetzelfde als die van @RicoK. Alles werkt perfect.

Zouden jullie eens een boompje willen plaatsen met je eco system? Lijkt me een reuze interessant systeem. Misschien een goed alternatief voor de green deal van Frans T.

Reputatie 7

Omdat in mijn gezin een soort van Apple-eco-systeem heerst, heb ik al meerdere iPhones op de hiervoor genoemde manier geïnstalleerd. En ik moet zeggen dat dit toch wel heel erg fijn en perfect werkt hoor!

Waar ik voorheen de wachtwoorden kwijt was van opgeslagen WiFi-netwerken, werden deze afgelopen weekend, toen ik mijn iPhone 11 Pro Max in gebruik nam dit keer wél meegenomen. Alleen de financiële apps, zoals de bankapps en die van de creditkaart en Apple Pay moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw installeren.

Ook hier is een vrijwel 100% Apple ecosysteem aanwezig (afgezien van 1 vreemde eend in de bijt, een Win10 noteboekje dat als enige taak heeft het runnen van een mediaserver) en mijn ervaringen zijn exact hetzelfde als die van @RicoK. Alles werkt perfect.

Oke, ik moet er helaas even op terug komen, maar gelukkig, zoals ik aangaf, ik heb een ‘soort’ van Apple eco-systeem, maar niet 100%, want mijn router is een Netgear, ik heb twee Google Chromecast Audio's en ik heb ook nog een Microsoft Surface Go met Windows10 ;)

Verder (bijna) iedereen aan de iPhone, iPad, MacBook en AirPods ;)

Reputatie 4
Badge +4

Hey RicoK,

 

Dat is een flinke verzameling aan apparaten haha 😂

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 7

Hey RicoK,

 

Dat is een flinke verzameling aan apparaten haha 😂

 

Groetjes,

Ouael

 

Wel ietwat decadent….:rolling_eyes::thinking:

Reputatie 7
Badge +6

Hey RicoK,

 

Ach, iedereen zijn ding toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer