.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn contacten overzetten?

  • 13 April 2016
  • 15 reacties
  • 4232 Bekeken

Reputatie 1
Badge
'Hoe krijg ik mijn opgeslagen contacten van mijn Apple 4 op de simkaart van Simyo om deze dan in de Apple 6 te kunnen zetten en gebruiken'.
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 April 2016, 20:56

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Contacten overzetten van de ene naar de andere iPhone is makkelijk. Maak een iCloud account aan met je oude iPhone, synchroniseer je contacten met iCloud, registreer je nieuwe iPhone op iCloud en kopieer je contacten van de iCloud naar de nieuwe iPhone.
Maar het kan ook zonder iCloud als je beide iPhones synchroniseert met iTunes op je computer.
Reputatie 1
Badge
Hallo Scotsman,
Hartelijk dank, duidelijke informatie waar ik wel iets mee kan,
Met vriendelijke groet.
Rinneke
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rinneke,

Wat leuk dat je een nieuwe iPhone hebt. :D

Scotsman heeft al uitgelegd hoe je jouw contacten kunt overzetten via iCloud zie ik. Een andere optie is het overzetten van je contacten via iTunes.

Beide manieren worden op deze pagina uitgelegd.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes,
Sean

@Scotsman bedankt voor je antwoord!
Reputatie 1
Badge
Hallo Scotsman en Sean,
Heb het geprobeerd, maar het lukt mij niet ze over te zetten, maar even bij de Appstore langs, maar bedankt voor jullie reactie,
Groet Rinneke
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rinneke,

Jammer dat het niet gelukt is. Even langs de Apple store is dan wellicht het beste idee! Laat je ons even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge
Dank voor je reactie, zal jullie op de hoogte houden
Groet Rinneke
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rinneke,

Super dat je ons op de hoogte wil houden. Ik ben heel benieuwd.

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge
Goedemorgen, volgens de Applestore is het probleem om de de contacten over te zetten ontstaan doordat ik op de beide smartphone een verschillende AppleID heb aangemaakt ( ingericht als nieuwe iPhone) en daardoor is het niet mogelijk om de contacten over te zetten via iPhone of iTunes.
Moet gewoon handmatig.
Toch bedankt voor het meedenken
Groet Rinneke
Reputatie 1
Badge
P.S, overzetten via iPone moet natuurlijk via iCloud zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Het is misschien een idee om op de nieuwe iPhone je oude Apple ID te gebruiken. Dan is het synchroniseren van je contacten via iCloud een fluitje van een cent!
Reputatie 6
Badge +10
Kijk, dat is een doordachte manier 🙂! Heb je daar iets aan Rinneke?
Reputatie 1
Badge
Dank voor alle reacties. Het was inderdaad de mogelijkheid geweest om de oude Apple ID te gebruiken, maar ik heb inmiddels mijn nog actuele contacten handmatig ingevoerd.
Reputatie 7
Badge +10
Helemaal goed Rinneke. Goed dat het nu in ieder geval opgelost is ook al kostte het iets meer tijd 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge
Zo is het, en zal hier zeker gebruik van maken.
Groetjes Rinneke
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rinneke,

Dat is heel mooi om te lezen 😳. We zien je!

Groetjes, Tiury

Reageer