Beste simyo klanten en medewerkers,
Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand. Ik ben nu enkele jaren klant bij Simyo en heel tevreden, maar de verleiding om over te stappen wordt zo wel groot. Voor ongeveer evenveel geld krijg je alles onbeperkt...
komt Simyo ook snel met onbeperkt bundels?
Bladzijde 1 / 3
Weet zeker dat je hier een heleboel mensen heel blij mee gemaakt hebt.
Hoi allemaal,
Na lang wachten, is het eindelijk zo ver dat we concreet kunnen zijn. Ik weet dat we jullie geduld op de proef hebben gesteld, maar zoals Els hiervoor heeft aangegeven, kunnen we simpelweg deze informatie niet eerder geven.
Per vandaag is er een nieuwe bundel live gegaan, namelijk 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken :)
Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij. Natuurlijk is ook de nieuwe bundel weer te verdubbelen in combinatie met Simyo Compleet. Als je hiervoor in aanmerking komt, kun je dus 16GB krijgen :)
Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld.
Groetjes,
Angela
Na lang wachten, is het eindelijk zo ver dat we concreet kunnen zijn. Ik weet dat we jullie geduld op de proef hebben gesteld, maar zoals Els hiervoor heeft aangegeven, kunnen we simpelweg deze informatie niet eerder geven.
Per vandaag is er een nieuwe bundel live gegaan, namelijk 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken :)
Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij. Natuurlijk is ook de nieuwe bundel weer te verdubbelen in combinatie met Simyo Compleet. Als je hiervoor in aanmerking komt, kun je dus 16GB krijgen :)
Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld.
Groetjes,
Angela
Ik ben in ieder geval blij dat meer klanten dit aankaarten. Hoe meer mensen hier melding van maken, hoe groter de kans dat @Simyo hier serieus werk van gaat maken.
Overigens vermoed ik dat zulke datalimieten in de nabije toekomst geen serieuze optie zijn bij Simyo, maar dat neemt niet weg dat dat wellicht kan veranderen wanneer (heel) veel klanten hierover gaan informeren.
Overigens vermoed ik dat zulke datalimieten in de nabije toekomst geen serieuze optie zijn bij Simyo, maar dat neemt niet weg dat dat wellicht kan veranderen wanneer (heel) veel klanten hierover gaan informeren.
Hoi allemaal,
Ik hoor jullie. Ik snap ook dat voor sommige mensen zelfs onze grootste bundel niet groot genoeg is. Zeker met de trend richting onbeperkte bundels is dit een logische reactie. Wat Ray zegt klopt: onze onbeperkt bellen-bundel bestond tot voor kort ook nog niet. We weten niet wat de toekomst gaat brengen. Wel kan ik zeggen dat er altijd nagedacht wordt over het veranderen of uitbreiden van de bundels, zodat iedereen hier blij mee is.
Daarom spoor ik jullie ook zeker aan om dit te blijven aangeven. Ik ga dit op onze 'Wall of Change' hangen, zodat de betreffende afdelingen nogmaals weten dat hier vraag naar is. De 'Wall of Change' is een wand waar ideeën en suggesties opgehangen worden.
Dank voor de feedback :)
Groetjes,
Jihane
Ik hoor jullie. Ik snap ook dat voor sommige mensen zelfs onze grootste bundel niet groot genoeg is. Zeker met de trend richting onbeperkte bundels is dit een logische reactie. Wat Ray zegt klopt: onze onbeperkt bellen-bundel bestond tot voor kort ook nog niet. We weten niet wat de toekomst gaat brengen. Wel kan ik zeggen dat er altijd nagedacht wordt over het veranderen of uitbreiden van de bundels, zodat iedereen hier blij mee is.
Daarom spoor ik jullie ook zeker aan om dit te blijven aangeven. Ik ga dit op onze 'Wall of Change' hangen, zodat de betreffende afdelingen nogmaals weten dat hier vraag naar is. De 'Wall of Change' is een wand waar ideeën en suggesties opgehangen worden.
Dank voor de feedback :)
Groetjes,
Jihane
Ja met 10 gb zouden ik en een hele boel andere mensen wel genoeg hebben.
Waneer gaat dat komen???? Hopelijk snel anders stappen meerdere klanten waarschijnlijk over.
Waneer gaat dat komen???? Hopelijk snel anders stappen meerdere klanten waarschijnlijk over.
Hoi DaBuzzzzz,
Wat balen dat je zo'n hoge factuur hebt ontvangen. Ik snap dat je graag door iets anders verrast wordt dan deze kosten.
Ik heb voor je uitgezocht wat er precies is gebeurd. Uit onze gegevens blijkt dat er twee sms'jes naar je zijn verstuurd met een waarschuwing over je internetbundel. De eerste is verzonden op 18 september om 9:12. De tweede melding stuurden we je toe op 26 september om 9:11. Kun je je telefoon nog eens nakijken voor deze berichten?
Wat bedoel je precies met meer waarschuwingen? Wij stellen klanten maximaal twee keer per maand op de hoogte als hun bundel (bijna) helemaal is verbruikt. Daarnaast kun je je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo of onze app. Uiteraard snap ik dat je niet graag over de bundel heen gaat en daarom een grotere wilt. Een onbeperkte bundel zullen we in de nabije toekomst niet gaan aanbieden, maar naar hoeveel MB's gaat jouw voorkeur uit?
Omdat ik goed kan begrijpen dat je baalt van deze kosten, heb ik voor je uitgezocht wat er mogelijk is. Ik kan jou éénmalig een coulance aanbieden voor de gemaakte kosten, hierbij kan ik de MB's die buiten je bundel in rekening zijn gebracht verrekenen met een eenmalige internetbundel van €10,-. Houdt er rekening mee dat dit geen standaard procedure is en dat ik je deze optie slechts één keer kan aanbieden. De MB's zijn immers daadwerkelijk verbruikt.
Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken?
Groetjes,
Els
Wat balen dat je zo'n hoge factuur hebt ontvangen. Ik snap dat je graag door iets anders verrast wordt dan deze kosten.
Ik heb voor je uitgezocht wat er precies is gebeurd. Uit onze gegevens blijkt dat er twee sms'jes naar je zijn verstuurd met een waarschuwing over je internetbundel. De eerste is verzonden op 18 september om 9:12. De tweede melding stuurden we je toe op 26 september om 9:11. Kun je je telefoon nog eens nakijken voor deze berichten?
Wat bedoel je precies met meer waarschuwingen? Wij stellen klanten maximaal twee keer per maand op de hoogte als hun bundel (bijna) helemaal is verbruikt. Daarnaast kun je je verbruik in de gaten houden via Mijn Simyo of onze app. Uiteraard snap ik dat je niet graag over de bundel heen gaat en daarom een grotere wilt. Een onbeperkte bundel zullen we in de nabije toekomst niet gaan aanbieden, maar naar hoeveel MB's gaat jouw voorkeur uit?
Omdat ik goed kan begrijpen dat je baalt van deze kosten, heb ik voor je uitgezocht wat er mogelijk is. Ik kan jou éénmalig een coulance aanbieden voor de gemaakte kosten, hierbij kan ik de MB's die buiten je bundel in rekening zijn gebracht verrekenen met een eenmalige internetbundel van €10,-. Houdt er rekening mee dat dit geen standaard procedure is en dat ik je deze optie slechts één keer kan aanbieden. De MB's zijn immers daadwerkelijk verbruikt.
Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken?
Groetjes,
Els
Oei, sorry Dabuzzzzz! Ik zag een oudere reactie van Angela als een van de laatste berichten, vandaar mijn reactie daarop. @ Ron H en Frida, goed opgemerkt! Ik ga het rechtzetten. @ Friesian, ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn, dat zie je toch? 😉 :P
@ Dabuzzzzz, heel begrijpelijk dat je een duidelijk en definitief antwoord van ons wilt hebben. Ik ga navraag doen voor een definitief antwoord. Eind deze week of uiterlijk volgende week kom ik hierop bij je terug, goed?
Groetjes,
Els
@ Dabuzzzzz, heel begrijpelijk dat je een duidelijk en definitief antwoord van ons wilt hebben. Ik ga navraag doen voor een definitief antwoord. Eind deze week of uiterlijk volgende week kom ik hierop bij je terug, goed?
Groetjes,
Els
Hoi iedereen,
@ Groentjuh, Oepsie, Jihane bedoelde uiteraard dat er voorlopig geen onbeperkte internetbundels op de planning staan. Onbeperkt bellen kan wel bij Simyo. Voor straf heeft ze een extra grote kop koffie voor me gehaald. :D
Een exacte datum en vorm van nieuwe bundels ga ik ook nog niet delen, maar heel erg lang zal het niet duren. 🙂 Nog even geduld!
Groetjes,
Els
@ Groentjuh, Oepsie, Jihane bedoelde uiteraard dat er voorlopig geen onbeperkte internetbundels op de planning staan. Onbeperkt bellen kan wel bij Simyo. Voor straf heeft ze een extra grote kop koffie voor me gehaald. :D
Een exacte datum en vorm van nieuwe bundels ga ik ook nog niet delen, maar heel erg lang zal het niet duren. 🙂 Nog even geduld!
Groetjes,
Els
Hoi Ron H,
Bedankt! Daar doen wij het voor. :D
Groetjes,
Asma
Bedankt! Daar doen wij het voor. :D
Groetjes,
Asma
ik zit met zelfde probleem, ik heb ook al jaren een tevreden klant maar hier begint het ook te jeuken.
ik hoop dat jullie dit toch op hele korte termijn gaan invoeren anders ben ik misschien toch genoot zaak over te stappen.
ik zou het jammer vinden om bij jullie weg te moeten gaan.
ik hoop dat jullie dit toch op hele korte termijn gaan invoeren anders ben ik misschien toch genoot zaak over te stappen.
ik zou het jammer vinden om bij jullie weg te moeten gaan.
Bravo medeklanten dat jullie de moeite nemen om de beperktheid van de maximale bundel nog eens aan te snijden. De laatste keer dat dit werd gedaan was het antwoord van de Simyo medewerker niet erg hoopgevend, want 'Simyo richt zich op een andere doelgroep'. Nou is er wel verschil tussen onbeperkt internet en een grotere bundel van 6tot 10Gb (waar ikzelf behoefte aan heb), maar het lijkt me in ieder geval sterk dat Simyo de krachtige trend van meer datagebuik kan negeren. Want zoals wij als klanten drie keer nadenken voordat we weggaan (want verder zijn wij immers prima tevreden), krijgt Simyo ons als klant heel lastig terug zodra wij eenmaal weg zijn. Ik ben benieuwd!
Simyo kan wel een andere doelgroep aan willen spreken, maar ook hun zullen twee keer nadenken als ze de onbeperkt internet bundels op de vergelijk sites tegenkomen. Simyo kan niet achterblijven toch?
Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand.
Met verschillende bedoel je T2.. ;-)
Alhoewel ik mij wel kan vinden in de wensen van mede klanten die veel MB's verbruiken, zal er ook redelijkerwijs rekening gehouden moeten worden dat het niet zomaar even kan. Er moet namelijk wel voldoende animo zijn bij klanten voor zulke bundels. Stel je hebt 100.000 klanten en 100 willen dat graag dan denk ik dat het te weinig zal zijn. Daarbij zal het voor een bedrijf als Simyo natuurlijk wel iets moeten opleveren.
Simyo is nu onlangs al begonnen met het leveren van de onbeperkt bel / sms bundel. Er is dus hoop. 🙂
Bij Simyo zit je met onbeperkt en 4GB (hoogste bundel) al boven die 25 euro. Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de tegen-aanbiedingen van het rode en groen kamp. Deze aanbiedingen van het roze en het schapen-kamp zijn heel aantrekkelijk!
Simyo zie ik niet zo snel hier achteraan gaan, maar misschien gaat het gewoon dezelfde kant op als vaste internet verbindingen; Overal onbeperkt, maar de snelheid en klantenservice is anders bij alle providers.
Simyo zie ik niet zo snel hier achteraan gaan, maar misschien gaat het gewoon dezelfde kant op als vaste internet verbindingen; Overal onbeperkt, maar de snelheid en klantenservice is anders bij alle providers.
Misschien is het een idee dat simyo een enquête per mail houdt onder haar klanten,waar hun behoeftes liggen in dit verhaal?
Met verschillende bedoel je T2.. ;-)
Hey Ray,
het is niet alleen bij T2.
Zie hier: http://onbeperktmobielabonnement.nl/vergelijk-nu?min=99999&mb=99999
Dat is dus Robin Mobile, Tele2 en T-Mobile.
Echter zie ik nog steeds niet waarom iedereen zoveel wil gebruiken. Je kunt met 4GB al 4 of meer films kijken. Hoe je dit normaal opkrijgt snap ik dus echt niet.
Daarbij zit je toch vaak ook op WiFi.
Groet Paul.
Nou Paul, ik gebruik voor mijn werk bijvoorbeeld regelmatig Google maps en dat vreet best wel bites. Je hoeft dus echt geen netflix fanaat te zijn om behoefte te hebbem een een grotere bundel.
Met verschillende bedoel je T2.. ;-)
Hey Ray,
het is niet alleen bij T2.
Zie hier: http://onbeperktmobielabonnement.nl/vergelijk-nu?min=99999&mb=99999
Dat is dus Robin Mobile, Tele2 en T-Mobile.
Echter zie ik nog steeds niet waarom iedereen zoveel wil gebruiken. Je kunt met 4GB al 4 of meer films kijken. Hoe je dit normaal opkrijgt snap ik dus echt niet.
Daarbij zit je toch vaak ook op WiFi.
Groet Paul.
Hi Paul,
Je vergeet dat je 'maar' 4GB voor een heel maand hebt. Dat is tegenwoordig binnen no-time op. Vooral omdat het 4G netwerk van KPN vele malen sneller is dan de meeste Wifi-netwerken.
Weet ik Paul, maar die €25 is bij T2..
Vraag trouwens maar eens aan Angela hoeveel MB's zij er door heen jaagt... Dat is bizar.. 😉
Vraag trouwens maar eens aan Angela hoeveel MB's zij er door heen jaagt... Dat is bizar.. 😉
Jihane,
Volgende keer als ik @Simyo HQ ben dan neem ik wel een mooie poster mee betreffende dit onderwerp voor jullie Wall of Change 😛
Volgende keer als ik @Simyo HQ ben dan neem ik wel een mooie poster mee betreffende dit onderwerp voor jullie Wall of Change 😛
Als er nog plek is....
Sommige dingen hebben voorrang he.. Plak het gewoon over alles heen 😛
We maken gewoon plek ;)
@PaulH & Ray, ik gebruik per maand zo'n 25GB, met mijn bundel van 20GB heb ik hier dus niet genoeg aan. Gelukkig mag ik vanaf 1 juni 50GB gebruiken. Dat zou dus goed moeten komen ;)
Groetjes,
Angela
@PaulH & Ray, ik gebruik per maand zo'n 25GB, met mijn bundel van 20GB heb ik hier dus niet genoeg aan. Gelukkig mag ik vanaf 1 juni 50GB gebruiken. Dat zou dus goed moeten komen ;)
Groetjes,
Angela
Bundel van 20 gb niet bij simyo dus!?
Klopt! Ik heb een abonnement bij onze groene moeder maar, ook een Simyo Prepaid 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.