.

Beantwoord

Hoe lang duurt het totdat mobiel internet actief is?

  • 3 March 2014
  • 8 reacties
  • 770 Bekeken

Hoe lang duurt het, indien men in mijnsimyo internet op je mobiel aanzet, totdat het ook werkt?

Moet ik dan ook het toestel opnieuw opstarten?
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 March 2014, 16:33

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat zou vrij snel moeten gebeuren nadat je internet hebt aangezet. Opnieuw opstarten is een goed idee.
Het werkt nu wel weer...

Bedankt Scotsman!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansA,

Normaal gesproken is het zoals Scotsman aangeeft; vrij snel. Zo niet direct. Alleen was er afgelopen maandag sprake van wat vertraging in het netwerk voor dit soort handelingen en duurde het wat langer :(

Scotsman; bedankt voor het meedenken
HansA; bedankt voor je terugkoppeling

😮
Reputatie 1
Badge +1
Deze vraag mag wat mij betreft toegevoegd worden bij FAQ. Daar kon ik deze vraag / dit antwoord niet zo snel vinden, behalve dit topic maar daar komt dit antwoord niet terug. In mijn geval was een herstart van mijn iPhone ook de oplossing.
Reputatie 2
Badge +6
Deze vraag mag wat mij betreft toegevoegd worden bij FAQ. Daar kon ik deze vraag / dit antwoord niet zo snel vinden, behalve dit topic maar daar komt dit antwoord niet terug. In mijn geval was een herstart van mijn iPhone ook de oplossing.

Hoi pacorob,

Als er een productoptie aan of uit wordt gezet, dan verwerkt de simkaart dat automatisch. Als je je telefoon zelf uit en aan zet dan forceer je deze handeling. Dat betekent niet dat het niet verwerkt wordt. Soms duurt het iets langer. Vandaar dat we deze informatie niet vermelden bij de algemene FAQ.

Overigens werkt je telefoon uit en aan zetten voor heel veel problemen. Telefoons van tegenwoordig zijn net kleine computers. Af en toe een 'reset' doet wonderen.
Ik kan nog steeds niet bellen en giebelt worden meneer simyo ? Wat is een netwerk blokkering?
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan nog steeds niet bellen en giebelt worden meneer simyo ? Wat is een netwerk blokkering?

Een beetje verwarrend om dit hier te posten, waarom niet op de plek waar je je eerdere vraag hebt gesteld en waar ik gereageerd heb?
Reputatie 5
Badge +10
Ik kan nog steeds niet bellen en giebelt worden meneer simyo ? Wat is een netwerk blokkering?

De melding 'netwerk blokkering' duidt vaak op een simlock. In dit topic kun je een overzicht vinden van meldingen en de bijbehorende oorzaak. Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Zoals Scotsman aangeeft, is het handiger om je vraag op 1 plek te stellen. Dat houdt het forum wat overzichtelijker 🙂.

Groetjes,

Alex

Reageer