.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik geen 4G meer heb?

  • 14 March 2016
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

Badge
Ik ben 2 weken geleden naar Oostenrijk geweest, ondanks alle goede instellingen had ik daar geen data of internet. Sinds ik terug ben heb alleen nog maar 3G internet. Hoe kom ik weer aan 4G op mijn mobiel.
icon

Beste antwoord door Angela 15 March 2016, 12:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Staan alle apn instellingen goed ingesteld? Ik bedoel op de kpn/hi 4g?
Zo ja haal je simkaart uit je telefoon en op nieuw erin en start hem helemaal opnieuw op.

Als het nog steeds uit staat kan er een fout zitten in het simyo (kpn) systeem om aan te melden op het 4g netwerk (wat kan gebeuren maar raar is dat je wel op het 2g/3g netwerk zit en wel bereik hebt).

Mvg,

Simnlru
Reputatie 1
Badge +5
Ps: je hebt toevallig 4g deze maand niet uitgezet in je bundel toch?

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gfabriek,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je geen 4G kunt gebruiken! Dit gaan we oplossen.

Je hebt standaard vanuit ons een verbinding met het 3G netwerk als de optie op Mijn Simyo aanstaat. Ga jij Flex 4G gebruiken, dan wordt er een zogenaamd deurtje opengezet op het netwerk dat jou toegang geeft tot 4G. Helaas is deze deur dichtgezet. Waarom durf ik niet precies te zeggen. Ik heb deze deur even een zetje gegeven waardoor hij nu weer open staat.

Het kan nodig zijn dat jij jouw telefoon uit en aan moet zetten om ervoor te zorgen dat het werkt. Zou je dit willen proberen en mij willen laten weten of alles weer werkt?

@Simnlru, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
Top. ik heb weer 4G. Bedankt voor jullie hulp. Groet, Geert
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geert,

Wat goed om te lezen dat je weer 4G hebt! Ik zal het bedankje overbrengen aan Angela, want zij heeft je tenslotte zo goed geholpen 🙂. Als er nog iets is, weet je het Simyo forum te vinden!

Groetjes, Tiury

Reageer