.

Wist-je-dat'jes



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wist je dat... Bier is hoogstwaarschijnlijk uitgevonden door een vrouw. Dat heeft onderzoek van geschiedkundige Jane Peyton uitgewezen. Bijna zevenduizend jaar geleden waren vrouwen de enigen die bier konden brouwen. In Mesopotamië werd bier zelfs beschouwd als een geschenk van een godin.

(deze is ook nieuw voor mij)
Reputatie 7

Wist-je-dat ik vorig jaar zomer mijn 3-fietsen (een MTB, een racefiets en een toerfiets) voor een erg mooie (lees: best wel hoge) prijs had verkocht via Marktplaats, omdat ik van de MTB en de racefiets al weer een tijdje geen gebruik had gemaakt en de toerfiets aan het opraken was en hiervoor één nieuwe fiets in de vorm van een sportieve toerfiets met veel versnellingen, verende voorvork, schijfremmen, naafdynamo, etc etc heb terug gekocht. Dit is een erg fijn licht lopend en comfortabel stalen ros.

NB @Groentjuh juist die klikpedalen op mijn racefiets waren de reden dat ik hiervan te weinig gebruik had gemaakt. Bijna elke tocht viel ik wel een of twee keer, omdat ik niet op tijd uit mijn pedalen kwam….:rolling_eyes:

Wist je dat Angela (schijnbaar) de verloren zus van Thor is?
🆒:)
Reputatie 6
Badge +10
Nee, maar nu je het zegt, Friesian! De man met de hamer komt op zo'n werkdag toch wel eens voorbij 😉.

En; Wist je dat vrouwen vaker met hun ogen knipperen dan mannen?

En; Wist je dat vrouwen vaker met hun ogen knipperen dan mannen?

Wist je dat dit niet perse verband hoeft te houden met een knipperlicht-relatie, net als die scooter van franswon?

😃
Wist je dat....

Wordt vervolgd.:)
Reputatie 1
Badge +1

Nog niet aan de elektrische fiets Rico?

Nu mijn wist je datje:

Het regent 90% van de tijd niet in NL

Bron

Wij NL zijn goed in klagen over het weer, maar eigenlijk valt het dus heel erg mee.

.....Angela mij,dun Friesian, probeert in te halen?
😉
Reputatie 7

Nog niet aan de elektrische fiets Rico?
 

Eeuh, nee, @Reijg, vanwaar je vraag?

Reputatie 7
Badge +9
Wist je dat franswon's laptop weer gerepareerd is en dat hij dus weer actief kan zijn hier 🙂

Wist je dat ik stiekem hoopte dat er voor de 3gb bundel ook een actie zou zijn? 😁

Wist je dat zijn laptop weer is opge-lapt(op) ? 🙂
Reputatie 1
Badge +1

Nog niet aan de elektrische fiets Rico?
 

Eeuh, nee, @Reijg, vanwaar je vraag?

Omdat iedereen tegenwoordig een elektrische fiets heeft. Maar ik chargeer misschien een beetje.

Reputatie 7
Badge +10
.....Angela mij,dun Friesian, probeert in te halen?
;)


Wist je dat Friesian vals speelt en dus steeds verder uitloopt 😉
Reputatie 7

@Reijg Hahaha, inderdaad wellicht chargeer je een beetje…… 😉

Nope, hak niet geweetuh. :)

Wist je dat Garmin een combi-naam is van 2 mensen achter van oorsprong marine navigatie ontwikkelaars is?

Reageer