.

Beantwoord

Wie kan me helpen de weg te vinden?

  • 27 September 2015
  • 19 reacties
  • 473 Bekeken

Beste mensen.

Simyo medewerkers en forum members mijn 1e vraag is al meteen een hele moeilijke.
Speciaal voor het forum heb ik een wegwijsapparaatje gekocht. Maar nu kan ik nergens op het forum een stad-straat-huisnummer vinden, ook geen postcode.
Ik heb al een beetje speurwerk verricht en gezien dat L.Rozewater van jullie een meeltje ontvangt. Kunnen jullie mij ook een meeltje sturen met de stad-adres-nummer en postcode. Ik vind de weg anders zo moeilijk op het forum voor mij als minion, ik weet niet wat ik verder nog kan doen, dus HELP.
icon

Beste antwoord door Ray 27 September 2015, 12:29

Bekijk originele reactie

19 reacties

Bedoel je misschien zoiets als dit?

https://kpncom.bbvms.com/view/simyo/2453314.html
Hoi Raytje.

Bij voorstellen: wie ben jij schreef je dat ik de weg zeker zou vinden op het forum. Ik heb alle hoeken, echt overal gekeken op de startpagina van het forum maar ik zie nergens een weg staan.
😃
Geen simyolaan, geen simyostraat, geen simyoweg.....:$
Dus als het kan, graag een meel met de juiste gegevens.
Hello A.Hello-to-you,

Forum expert ‘de leon’ is de oom van lijpe L.Rozewater en hij kan je vast de weg wel wijzen als hij hier zijn gezicht weer laat zien.


Succes.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi A.Hello-to-you,

Meer wegwijs dan het antwoord van Raytje kan ik je ook niet maken.
Ik neem tenminste aan dat je nu eindelijk eens wilt weten hoe het werkt op een forum?

Als je roep om een meel met de juiste gegevens iets anders inhoudt, stel dan alsjeblieft een concrete vraag.
Hoi A.Hello-to-you,

Meer wegwijs dan het antwoord van Raytje kan ik je ook niet maken.

Als je roep om een meel met de juiste gegevens iets anders inhoudt, stel dan alsjeblieft een concrete vraag.

Heey Ernst.

Kom op joh, nie zo serieus. In gewoon gezellig mag het ook off topic er an toe gaan . Dat weet Raytje, dat weet jij en dat weet ik.
Denk er eens over na. Een vreemde uitdrukking eigenlijk 'je weg vinden'.
Stel je het volgende eens voor. Als de weg al van mij zou zijn, wat ie niet is, die is pas bij mij vernieuwd. Fundering er uit, alles opengebroken met een kraan en afgevoerd....
Opnieuw geasfalteerd, stel dat er een stuk weg weer wordt afgebroken en op het forum kwam te staan.:P
Stel dat er "gegevens" (asfalt) gstuurd zou worden
Geloof je nou echt dat ik denk dat neefje L.Rozewater (van de leon, dankjewel voor die info Lynx) van jullie meel ontvangt?

Denk je echt dat ik van jullie meel ontvang met daarin asfalt... "gegevens"?
Geintje, moet kunnen.....toch?
Voor jou toch niet het 8e wereldwonder?
Voor zover ik heb kunnen lezen in een reactie van Angela was dunn Friesian ook zo'n geinponem.

Ik zal je, jullie maar alvast waarschuwen, wie weet misschien ben ikkuh dat ook.
😛 Hoeveel minions zijn er op dit moment actief op het forum? :D:P🆒 Voor jullie moeilijk te zeggen hoe een minion zich gedraagt op het forum, lijkt me...🆒
Jullie kunnen in de systemen kijken heb ik gelezen. Wist iknie...

:P:D:(
Reputatie 7
Badge +9
Ik begin steeds minder te begrijpen waar dit topic over gaat. Maar dat zal wel aan mij liggen, na al die jaren in Scotland is de band met de Nederlandse volkscultuur een beetje aan het verslappen....
Of het komt omdat ik een minion ben. :D
Ik zal het proberen duidelijk te maken.....
"Het enige wat gestuurd had hoeven te worden" met een meeltje zijn bijvoorbeeld klinkers (en medeklinkers).

:D:cool:
Reputatie 7
Badge +9
"A minion is a loyal servant of another person." (bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Minion).

Van wie ben jij een trouwe dienaar???
Van dezelfde als jij.:)
Reputatie 7
Badge +9
Wat leuk, als wij beiden dienaar zijn van dezelfde persoon dan woon je kennelijk vlak in de buurt. Ik dien de Hertog van Buccleuch, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Hertog_van_Buccleuch en https://en.wikipedia.org/wiki/Duke_of_Buccleuch want mijn huis staat op zijn land. Dus als jij dezelfde persoon dient dan zijn we buren!

Reputatie 6
Badge +10
Als Hertog van Buccleuch er zo uitziet, dan wel:


(Gru van Dispicable me)
Gossiemijneheren nog eens aan toe zeg.
Ben ik bijna weg, krijg ik dit...:@;)
En ik vond mijn buiging nog wel een hele goeje......:P

Reputatie 6
Badge +10
Ben ik bijna weg, krijg ik dit...:@;)
Krijg je wat?
Reputatie 5
Badge +2
:? Nou, schiet mijn maar lek onderhand. Ben het spoor compleet bijster hier in deze topit en de weg ook trouwens.
En me moeder ook maar ja die kan het nog op Korsakov gooien tenminste.

Wij hadden nog wel zo gehoopt dat jouw mams, jouw rots in de branding, onze A.Hello-to-you had kunnen helpen. Uit alle verhalen door/van jou had A.hello-to-you gehaald dat zij ook een minion "A minion is a loyal servant of another person." (bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Minion). zou zijn. such a pity.:(
Reputatie 7
Badge +9
:? Nou, schiet mijn maar lek onderhand. Ben het spoor compleet bijster hier in deze topit en de weg ook trouwens.
En me moeder ook maar ja die kan het nog op Korsakov gooien tenminste.


Komt je moeder uit Корса́ков? Een wat treurig plaatsje om te bezoeken, er is weinig te doen en het enige wat in zijn voordeel spreekt is de veerboot naar Japan... Ik begrijp heel goed dat ze naar Nederland is uitgeweken.
Reputatie 4
Badge +8
Ik begin steeds minder te begrijpen waar dit topic over gaat. Maar dat zal wel aan mij liggen, na al die jaren in Scotland is de band met de Nederlandse volkscultuur een beetje aan het verslappen....

Na een week New York ben ik de band met de Nederlandsche volkscultuur ook al kwijt....



Welke kant op? Zeg het maar.
;):?:P

Euhhhhh.:8:cool:



Toch nog "de weg" gevonden, gelukkig ! :D:D
Reputatie 5
Badge +10
Ook ik raak hier letterlijk het spoor bijster
http://zoom.nl/foto/full/overig/bewerking-spoor-bijster.298670.html?object=user&object_id=1325
Tevens begrijp ik ook niet meer welke richting we opgaan, links om, rechtsom, door het midden of achteruit??? :P

Zullen we het erop houden dat een Minon een raar, aardig, geel wezen met een oog is.

Reageer