.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Aardige verzameling Sophia 🙂 Ik zal eens kijken naar Piranha omdat ik van de zomer waarschijnlijk naar Tomsk (Siberië) ga... misschien mag ik ook nog terug naar Nederland 🙂
Badge +1
Ik krijg allerlei telefoons om te houden en in bruikleen van mijn provider (Koodo), dus ik kan niet echt stemmen 🙂 Voor zover ik me kan herinneren, heb ik tot nu toe gehad aan smartphones:

HTC Nexus One (zelf gekocht, alweer verkocht)
Samsung Galaxy Nexus (zelf gekocht, gebruik hem nu met T-Mobile USA)
Samsung Galaxy Discover (zelf gekocht, echtgenoot gebruikt hem met Koodo Canada)
Samsung Galaxy GS4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Z10 ((bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Blackberry Q10 (gekregen, alweer verkocht)
Nokia Lumia 520 (gekregen, gebruik hem met Piranha Mobile internationale SIM)
iPhone 4 (bruikleen, inmiddels retour naar provider)
Samsung Galaxy Mega (gekregen, gebruik deze in bed als tablet)
Motorola Moto G (gekregen, gebruik hem met Simyo als ik in NL ben)
Samsung Note 2 (bruikleen, deze gebruik ik als mijn dagelijkse telefoon with Koodo)

Ik ben dus denk ik een van de weinigen die ervaring heeft met Android, Blackberry, Apple EN Windows phones en vrij objectief kan oordelen 🙂
Badge +4
De HTC One kan ik je van harte aanbevelen.
Ik ben een echte HTC fan.
Nadeel is dat het geheugen niet is uit te breiden 
De nieuwe Huawei P6 is ook fantastisch, die heeft mijn man
stukje goedkoper en maakt mooiere foto's vind ik
en... geheugen uit te breiden met micro sd kaartje tot 32 gb
succes bij het maken van je keuze

groetjes Karin


Welk toestel gebruik jij ?

Ik heb zelf nog een HTC Desire HD. Daar ben ik erg tevreden over. Ik ben wel toe aan een nieuw toestel, omdat deze wel erg langzaam wordt. De HTC One lijkt me een goede opvolger.

Wat voor toestel heb jij?
Badge +6
Ik ben keurig naar de militaire keuring geweest, ben ook goedgekeurd, maar ik ben uitgeloot. Dus vrijgesteld van militaire dienst. Ik heb de dag ervoor met opzet een jointje gerookt en moest in een potje plassen. Of dat de reden is geweest kom ik nooit meer achter, maar ik ben blij dat ik niet hoefde. :D

Hahahahha!!!! Zo kun je er ook onder uit komen 😛.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben keurig naar de militaire keuring geweest, ben ook goedgekeurd, maar ik ben uitgeloot. Dus vrijgesteld van militaire dienst. Ik heb de dag ervoor met opzet een jointje gerookt en moest in een potje plassen. Of dat de reden is geweest kom ik nooit meer achter, maar ik ben blij dat ik niet hoefde. 😃
Badge +8
Hahaha. ik hield er ook niet van, maar ik moest wel. Daarom had ik direct na mijn schooltijd vervroegde dienstplicht aangevraagd. Ik vond het een leuke tijd!

Dat zie ik wel voor me, RicoK,
Jij in een camouflage. Eens een heel ander pak 😉
Badge +8
Had je toen al een S5 dan?

hahahaha! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Neuh, toen ook niet.
Reputatie 5
Badge +11
Ik was/ben er principieel op tegen! Dus ik ben niet gegaan :)

Had je toen al een S5 dan?
Reputatie 7
Badge +9
Ik was/ben er principieel op tegen! Dus ik ben niet gegaan 🙂
Reputatie 7
Hahaha. ik hield er ook niet van, maar ik moest wel. Daarom had ik direct na mijn schooltijd vervroegde dienstplicht aangevraagd. Ik vond het een leuke tijd!
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet in dienst geweest, ik hou niet van dat gedoe 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Vroeger was S5 een reden om afgekeurd te worden voor de militaire dienst :)

Ben ook wel benieuwd naar de S5. Ik vind wel dat de Samsung S serie wel steeds mooier wordt.

Offoptic: Heb jij de militaire dienst nog kunnen ontlopen?
Reputatie 7
Badge +9
Vroeger was S5 een reden om afgekeurd te worden voor de militaire dienst 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe Galaxy S5 eruit gaat zien. Een vriend van me heeft de S4 en ik moet zeggen dat deze natuurlijk superieur is maar blijf toch liever bij mijn pepple blue Galaxy S3.

Ze houden het in ieder geval goed geheim...


Er zijn behoorlijk wat 'unofficials concepts te vinden, maarja... De echte is nog niet gelekt.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe Galaxy S5 eruit gaat zien. Een vriend van me heeft de S4 en ik moet zeggen dat deze natuurlijk superieur is maar blijf toch liever bij mijn pepple blue Galaxy S3.

Ze houden het in ieder geval goed geheim...
Badge +6
Nou ik ben nog wel fan van de BlackBerry alleen toen de nieuwe iPhone 5S & 5C uitkwamen ben ik nog eens gaan nadenken.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de iPhone 5S in het goud. Ik ben er erg blij mee 😃. Ik kan nog steeds pingen met mijn familie in Suriname gezien de BlackBerry messenger ook beschikbaar is voor IOS en Anroid 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf morgen Samsung I9305 Galaxy S III met 4G netwerk dus, door omstandigheden, splinternieuw in doos (nog geseald), kunnen overnemen voor een prikje. :)


En nu dus de Samsung S4, nog mooier/beter dan de S3 en als reserve toestel een Acer Liquid Z3 (dual-sim).
Badge +6
Ik koop regelmatig elektronica in China, nog geen mobiel, maar de bewakingscamera's zijn prima en, ondanks invoerrechten, spotgoedkoop.

Dat is handig om te weten 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Ik koop regelmatig elektronica in China, nog geen mobiel, maar de bewakingscamera's zijn prima en, ondanks invoerrechten, spotgoedkoop.
Reputatie 5
Badge +11
...en betaalbaar blijven.:o

Het zullen dan wel weer Europese prijzen worden :(

Ik hoor af en toe wel eens klanten die zelf hun mobieltje vanuit China bestellen, maar als je niet heel erg bekend bent met de materie, heb je snel problemen.
Maar dat ligt dus ook aan dat 'finetunen'.
Reputatie 7
Badge +9
als ze zijn "gefinetuned"?  

...en betaalbaar blijven.:o
Badge +6
Hmm, we stappen allemaal over op de Huawei als ze zijn "gefinetuned"? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Ja, die dunne van de reclame met die aluminium rand vind ik ook wel een mooie. Omdat 'ie een beetje op een dunne iPhone lijkt. :p Daarom.:D
Reputatie 7
De nieuwe Huawei waarvan die reclame te zien is vind ik wel een mooi toestel.

Ben ik met je eens, ik vind deze nieuwe ook een schitterend toestel, maar ook deze is gewoon op zijn zachtst gezegd 'niet af'. Er mist nog het een ander op hardware gebied. Zoals ik eerder aanhaalde enkele posts terug is ook hier bijvoorbeeld 'bezuinigd' op Bluetooth. En ook is de software niet juist ingeregeld, waardoor de accucapaciteit, ondanks dat deze ruim bemeten is, erg tegenvalt!

Zie deze review.

Reageer