.

Welk merk toestel gebruik jij?



Toon eerste bericht

306 reacties

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een ALDI phone
de as45ips
dual sim en werkt als een tierelier en je betaald een fractie van wat je voor de iphone of samsung moet neerleggen.

Groet Joop
Badge +6
Kan je dat op de kleintjes passen goed combineren met je werk? :)

Hahahaha!!! Ja hoor dat lukt makkelijk naast mijn werk bij Simyo. 🙂
Reputatie 7
Badge +9

Moet op de kleintjes letten dus het word tijd voor een overstap. :)


Kan je dat op de kleintjes passen goed combineren met je werk? 🙂
Badge +6
Ik ga over op een iPhone....hahaha NOT !!

Hahahaha!!! Waarom niet Martijn®?
Badge +6
 

Verklaar je nader, Natascha. :p
Zit je nu bij de vijand? :rolleyes:


Dat zat ik al voordat ik bij Simyo kwam werken bij de vijand. 😛.
Moet op de kleintjes letten dus het word tijd voor een overstap. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hahaha!!!
Ik wacht tot de nieuwe BlackBerry Q10 er in het wit is. Dan ga ik overstappen van mijn huidige provider naar de KPN familie. :)
 

Verklaar je nader, Natascha. :p
Zit je nu bij de vijand? :rolleyes:
Reputatie 3
Badge +9
Ik ga over op een iPhone....hahaha NOT !!
Badge +6
Hahaha!!!
Ik wacht tot de nieuwe BlackBerry Q10 er in het wit is. Dan ga ik overstappen van mijn huidige provider naar de KPN familie. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Let's use cell phones!

But liever not in de cel. :)
Reputatie 7
Badge +9
Let's use cell phones!
Reputatie 7
Badge +9
Dus vriend de Leon, jouw appeltje is ook niet echt vriendelijk voor het milieu geproduceerd !

Gelijk heppie, Frans...;). Al dat goedkope plastic is toch milieuvriendelijker, het eindigt namelijk al snel ergens op een rommelmarkt voor een habbekrats.;)

But let's not argue about cell phones. Pure waste of time. ;)
Reputatie 7
Badge +9
Aluminium wordt uit bauxieterts gemaakt, een zeer energievretend proces, hier in de buurt staat zo'n fabriek in afgeslankte vorm, de originele is failliet, energierekening te hoog....... Dus vriend de Leon, jouw appeltje is ook niet echt vriendelijk voor het milieu geproduceerd (reken ook de winning van het erts maar mee, ik ben bij bauxietmijnen geweest, niet milieuvriendelijk hoor), maar toch gun ik jou ook veel plezier met je Apple!
Reputatie 7
Badge +9
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe toestel. Gewoon in 1 keer het hele bedrag neerleggen zodat ik m'n sim only abonnement kan behouden.

Zo heb ik het ook gedaan, Alex.  Is uiteindelijk wel de beste optie.  Dat weet jij wel.  Alleen in één keer die bom duiten uitgeven, is ff een lastig puntje...:rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Samsung I9305 Galaxy S III

Ocherm... Er is al zo'n plastic overschot op deez' aard. :p

Maar ik wens je er toch wel veel plezier van / mee. Zo sportief is de Leon ook wel weer. :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
@ Alex, een moderator zonder sim-only bij Simyo is toch ondenkbaar? 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Dat heb ik ook gedaan toen de S3 uit was....kreeg toch een flink bedrag van de NUON terug dus...kassa!

Goede keus Franswon...geen spook verbruik of sms´jes...of andere problemen 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe toestel. Gewoon in 1 keer het hele bedrag neerleggen zodat ik m'n sim only abonnement kan behouden.
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf morgen Samsung I9305 Galaxy S III met 4G netwerk dus, door omstandigheden, splinternieuw in doos (nog geseald), kunnen overnemen voor een prikje. 🙂
Badge +6
Niet iedereen met een iPhone heeft last van problemen en hoge rekeningen. Voor mij geen iPhone.
Ik blijf bij BlackBerry. Nu hopen dat het snel oktober is dan kan ik de nieuwe BlackBerry halen. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Zou je dat wel doen met al die iPhone problemen?

Hoezo al die iPhone problemen? Heb er geen problemen mee en al de luitjes om me heen ook niet hoor.http://www.kolobok.us/smiles/standart/mda.gif

We gaan hier niet aan Apple-bashing doen, hè?! http://www.kolobok.us/smiles/standart/punish.gif

Je hebt het er nogal vaak over hier op dit forum, over de vermaeledijde iPhone.
Reputatie 3
Badge +9
Zou je dat wel doen met al die iPhone problemen?
Badge +1
Heb een Blackberry 9880 wil overstappen naar een iphone
Badge
Ik gebruik de Nokia 6300. Supersimpel. Je kunt er mee bellen en gebeld worden. Hoewel het laatste niet zo gek vaak voorkomt. (het eerste trouwens ook niet) Daarom ook prepaid. Ik ben enorm handig met computers, maar met mobieltjes.... (aaaaaaaaaaaarrrrggggghhhh)
Reputatie 7
Badge +9
Navigatie gebruik ik ook veel, de Nokia heeft staandaard gratis kaarten van vrijwel heel de wereld, zelfs van de Dominicaanse Republiek (daar kom ik graag) op straatniveau, je hoeft dus niet online te zijn om te navigeren. Ook heb ik Sygic op mijn Android, maar alleen Benelux, voor de scooter voldoende, dat stukje Noord-Frankrijk waar ik regelmatig kom heb ik geen navigatie voor nodig, dat ken ik bijna uit mijn hoofd. Leuk stukje daar, de plaatsnamen zijn Vlaams en veel jongeren leren ook Vlaams daar, dus geen taalbarriere.
Ik ga daar graag winkelen, de Pastis en wijn zijn goedkoper dan hier, in tegenstelling tot NL gewoon in de super, dus niet in een afgesloten, apart deel, van de winkel.
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb de Samsung Galaxy S3. Geweldig toestel. Mooi design en werkt perfect.

Reageer