.

Waar komt jullie gebruikersnaam vandaan?

  • 13 December 2012
  • 83 reacties
  • 4985 Bekeken

Badge +6
Hoi allemaal,

De moderators zijn benieuwd hoe jullie aan je forum naam komen. Ben benieuwd naar jullie reactie's. 🙂

83 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Fijn dat je 't nog even met ons hebt willen delen, MichD 😳
Reputatie 4
Badge +8
Nu ik nog mee kan praten op het forum, zal ik ook mijn forumnaam verklaren.
Ook die van mij is eigenlijk heel simpel, het eerste deel is een stukje van mijn voornaam, en de hoofdletter "D" is de eerste letter van mijn achternaam.
En dat ik hier rondvlieg als een koolmees, heeft alles te maken dat ik woonachtig ben op de Veluwe!
Reputatie 7
Badge +9
Ook deze dieren? 😃
Reputatie 7
Badge +10
Ach dat is verdrietig Lynx 😞 Wat fijn dat je zo'n mooie foto van ze hebt.

Ondertussen ben ik zo vrij geweest om toch maar eens een topic aan te maken waar we onze dierenzaken in kunnen bespreken. Nemen jullie een kijken?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Heel verdrietig, ze leven niet allemaal meer.
Maar omdat het zo’n hechte groep was, wil ik de foto hier toch plaatsen.

Groetjes en prettig weekend,
Lynx

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lynx,

Mijn nick heb ik gekozen omdat ik gek ben op dieren en in het bijzonder katachtige roofdieren.
Zelf heb ik Siamezen.


Dat had ik stiekem al wel uit je forumnaam opgemaakt 😉 Wat leuk dat je thuis Siamezen hebt! Ontzettend mooie dieren. Heb je een mooi kiekje van je katten? (Hebben we nog geen huisdierentopic?)

@Friesian, wat een lieverd!

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +2
Keek op een goeie morgen in de spiegel. De rest is history....
Dacht dat ik het al beschreven had :?

Maar voluit heet ik Raymond maar wordt over het algemeen Ray genoemd. Lekker makkelijk. Aangezien ik 1.90 klein ben en Ray niet kon kiezen hier is het Raytje geworden. 😃
Wat is hij/zij mooi. Leuk dat je hem als avatar hebt.
Heerlijk toch dat het af een toe een boefje is. Dieren horen niet al te braaf te zijn.
Precies zoals het een jong hondjuh betaamt, braaf

maar een echte schavuit zo nu en dan...
:D
Friesian, lief van je dat je in bold hebt getikt.

Sinds het nieuwe forum heb ik met dit lettertype geen probleem. Op het vorige forum was het lettertype Arial en dat is voor mij moeilijk te lezen als het niet vetgedrukt staat.

Mooie kattenfoto. Hoe gaat het met je Kooikerhondje?
kwistnie Lynx.:D

Speciaal in bold, Lynx, omdat ik weet dat voor jou dat prettiger leest.


Mijn nick heb ik gekozen omdat ik gek ben op dieren en in het bijzonder katachtige roofdieren.
Zelf heb ik Siamezen.
Reputatie 7
Badge +10
Wat leuk dat je wat leven blaast in een oud topic Maikel.twinnie! Je had ons al wat inzicht in jouw forumnaam gegeven. Ik vind het leuk dat je dit ook deelt met de rest. Ik had in ieder geval nooit geraden dat dit de betekenis was achter jouw bijnaam!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
kwistnie twinnie 😃
Reputatie 5
Badge +10
Zal zelf het topic weer eens bovenaan de lijst zetten.

Zoals iedereen weet is mijn forumnaam maikel.twinnie
Het eerste deel is gewoon mijn real name maar na de . is het mijn bijnaam. Twinnie.
Twinnie is beetje Engels maar ook Nederlands.
Het is namelijk voluit dat ik geen tweeling ben. Twin = Twinlife/tweeling nie=niet.
Ik was namelijk iets te hebberig.
Reputatie 5
Badge +11
Een ruimtetelescoop.

Zou je niet zeggen 😉
Badge +1
Hoi P.Th. de Treek,

Het maakt inderdaad niet uit welke naam je hebt 🙂 Toch is het altijd leuk om te horen of er meer achter schuilt. Leuk opgemerkt, uit postings en profielfoto's kan je het een en ander opmaken van forumleden. Het forum is er voor iedereen! Je mag dus gewoon jezelf zijn ;)



Dat is zo! Maar ik ben wel een type die zich met bepaalde dingen afzijdig houd, zoals vermelden of ik met de naam de Treek geboren ben en of ik die naam op een andere wijze verkregen heb.
Waar ik wel vrij in ben, is het debatteren in bestaan van ander leven en ook schroom ik niet om te zeggen dat hetgeen ik in 1978 boven Leusden zag ook op waarheid berust, ook al zou ik het nooit kunnen bewijzen; hoeft ook niet, want ik weet wat ik zag en die kostbare schat wat het voor mij is, neem ik later met mij mee het graf in.
Betreft het bestaan van Aliëns, Geesten en andere onverklaarbare gebeurtenissen: Er zijn zoveel dingen wat wij niet weten.
Dat maakt het leven zo interessant: Persoonlijk denk ik dat het leven op Aarde ontzettend saai is als wij overal mee eens zijn, waardoor er geen discussie meer is.
Wat ik ook belangrijk vind is dat men zich niet laat leiden door bepaalde gebeurtenissen.
Het is niet mijn bedoeling om off topic te gaan, ik wil in dat kader hierbij vermelden dat ik geen familie ben van Barones den Treek.
Het bos den Treek is helaas niet mijn eigendom
Badge
Een ruimtetelescoop.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi P.Th. de Treek,

Het maakt inderdaad niet uit welke naam je hebt 🙂 Toch is het altijd leuk om te horen of er meer achter schuilt. Leuk opgemerkt, uit postings en profielfoto's kan je het een en ander opmaken van forumleden. Het forum is er voor iedereen! Je mag dus gewoon jezelf zijn 😉
Badge +1
Dat is zo, moderator Ernst.
Je moet wel net op een nickname of zoals jij het zei, pseudoniem kunnen komen.
Ik wist niks, omdat ik inloop der tijd zoveel nicknames had, dat ik maar mijn achternaam met voorletters koos.
Maar het maakt feitelijk ook niks uit wat voor namen je kiest, als je maar gezellig met elkaar kunt kletsen en weet met wie je te maken hebt.
Niet iedereen heeft een foto van zichzelf in zijn\haar profiel geplaatst zoals jij, maar uit postings kun je ook veel uit afleiden of iemand leuk en gezelig is.
Of ik gezellig ben weet ik niet, 😕    ik doe in iedergeval mijn best om gezellig over te komen. :)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi P.Th. de Treek,
Voor sommige mensen is een nick een soort van pseudoniem, voor een ander gewoon z'n naam 😮
Badge +1
Hoi allemaal,

De moderators zijn benieuwd hoe jullie aan je forum naam komen. Ben benieuwd naar jullie reactie's. :)


Van mij is dat niet zo moeilijk, P.Th. de Treek heet ik en niet anders.
Ik heb voor mijn voorletters en achternaam gekozen omdat ik niet zogauw een andere naam kon bedenken.
Vroeger toen ik op diverse forums kwam, bedacht ik wel nicknames zoals Blue star, man Of The Future, Monument Falley enz., maar na diverse nicknames gehad te hebben, heeft mijn creative geest opdat gebied het aflaten weten.
Bij Opgelicht.nl van de Tros heet ik Huize de Treek.
Reputatie 7
Badge +9
En toch ook een beetje op z'n Vlaams ;)

Ge bedoelt Amaai.........ke zekerrr. 😃
Reputatie 5
Badge +11
Gewoon mijn voornaam, maar dan wat langer en met een 1.

Groetjes,
Maria


En toch ook een beetje op z'n Vlaams 😉

Reageer