.

Sticky

Voorstellen. Wie ben jij?

  • 20 December 2011
  • 918 reacties
  • 45995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Dit topic is bedoeld om iedereen de gelegenheid te geven om wat over zichzelf te vertellen. Hoe oud ben je, wat is je naam, wat houdt je bezig (hobby's, werk etc.)

Ik zal even aftrappen. Ik ben Alex 25 jaar, woonachtig in Haarlem en ben moderator op dit forum. Verder houd ik me bezig met voetbal, films, muziek photoshop en filmbewerking. Ik studeer communicatie aan Hogeschool INHolland. Daarnaast volg ik de ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons en telefonie. Qua uitgaan ben ik vaak te vinden in Haarlem.

Hopelijk ontwikkelt het Simyo forum zich snel tot een vraagbaak voor klanten, maar is het ook een manier om wat meer te weten te komen over elkaar.

918 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi de Leon en de Tijger,

Haha, De Leon, het valt wel mee hoeveel nieuwe moderators er zijn, toch? 😛 Laten we hopen dat de forum-fatigue lang weg blijft! Ik vind het leuk om je hier rond te zien lopen.

De Tijger, hahaha, ja, het zijn wel mooie dieren! Het liefst op een afstandje wel. Heb je de laatste verfilming van the Jungle Book gezien? Daarin is die tijger ook zo mooi geanimeerd, en Idris Elba's stem is ook om van te smelten. (Hij vertolkte dus die tijger, Shere Khan).

Groetjes,
Jihane
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb Jungle Book nog niet gezien. Maar als de tijd er is kijk ik hem mss al ben ik niet echt dol op verfilmingen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi iedereen!!!

Welkom De Tijger! Wat leuk om je te ontmoeten. Ik ben in tegenstelling tot Jihane juist niet bang voor tijgers. Ergens ben ik zelf ook een tijgertje. Wel een hele lieve. Zo een aaibare tijger. Zo een tijger die houdt van knuffel. Zo een tijger die achter je aan rent, niet omdat 'ie honger heeft, maar vanwege een extreme dosis aan energie en jeugdigheid. Ik ben dus een tijgertje. Of heb ik dat al gezegd?

Fijn je op het Forum te zien, De Tijger! Blijf vooral lekker hangen met ons. Daar zijn de klauwtjes voor 😃!
Reputatie 3
Badge +2
hoi Ilias,

Dank je, maar ik hou van knuffels, en zover ik simyo heb bekeken + de app ziet het er netjes uit,
zolang het zo blijft en werkt zou het zo kunnen dat ik blijf hangen voor een paar jaar of langer 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Leuk, De Tijger! 😃 Het is heel gezellig hier!

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Haai! (Wáár!? Hah... Oude grap...)
Mag ik me even voorstellen? (...stilte... zwijgen is toestemmen)
Ik heb me op dit forum Negerzoen genoemd. Nu niet gelijk beginnen roepen, allemaal. Het was in mijn jeugd simpelweg m'n lievelingstussendoortje. En toen heetten die dingen nog gewoon Negerzoen.
En 'Zoen' als forumnaam...? Tja...
In het eggie heet ik Ernst. Misschien kom ik deze en gene dan bekend voor. En dat zou heel goed kunnen 😉
Reputatie 3
Badge +2
Welkom Negerzoen om het Simyo forum =)

Ik hou ook van die Negerzoenen als tussendoortje of bij de koffie en liefst
behoudt ik die naam ook dat gewoon bekend staat voor die tussendoortje.

Hoop dat je veel plezier mag beleven op de forum :)
Anders vragen als je het niet kunt vinden 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Ernst!

Welkom op 't Simyo Forum! Enorm leuk om je te ontmoeten. Ik hoop dat we samen nog veel plezier kunnen beleven in het Gewoon Gezellig Forum! Dat doen wij namelijk, plezier hebben samen!

Als je vragen hebt, schroom dan niet om een virtuele gil te geven!

Zelf hou ik ook wel van een lekkere chocoladezoen! 😃 Trakteer jij ons hierop? :P

Groetjes,
Ilias
Reputatie 4
Badge +4
Haai! (Wáár!? Hah... Oude grap...)
Mag ik me even voorstellen? (...stilte... zwijgen is toestemmen)
Ik heb me op dit forum Negerzoen genoemd. Nu niet gelijk beginnen roepen, allemaal. Het was in mijn jeugd simpelweg m'n lievelingstussendoortje. En toen heetten die dingen nog gewoon Negerzoen.
En 'Zoen' als forumnaam...? Tja...
In het eggie heet ik Ernst. Misschien kom ik deze en gene dan bekend voor. En dat zou heel goed kunnen ;)

Heb je hém ook weer...

Haha, nee hoor. Welcome (back)!
Haai! (Wáár!? Hah... Oude grap...)
Mag ik me even voorstellen? (...stilte... zwijgen is toestemmen)
Ik heb me op dit forum Negerzoen genoemd. Nu niet gelijk beginnen roepen, allemaal. Het was in mijn jeugd simpelweg m'n lievelingstussendoortje. En toen heetten die dingen nog gewoon Negerzoen.
En 'Zoen' als forumnaam...? Tja...
In het eggie heet ik Ernst. Misschien kom ik deze en gene dan bekend voor. En dat zou heel goed kunnen ;)

Geen idee wie je bent, je komt me niet bekend voor. Misschien dat je beter herkenbaar bent met baard. Kweet ut eggie niet. .:P

Je hebt ook zo weinig reacties geplaatst Ernst, uhh Negerzoen. 😃
Reputatie 3
Badge +5
Hahahaha, lijkt alsof Negerzoen & Co elkaar al kennen.

Hmm.
Reputatie 7
Haai! (Wáár!? Hah... Oude grap...)
Mag ik me even voorstellen? (...stilte... zwijgen is toestemmen)
Ik heb me op dit forum Negerzoen genoemd. Nu niet gelijk beginnen roepen, allemaal. Het was in mijn jeugd simpelweg m'n lievelingstussendoortje. En toen heetten die dingen nog gewoon Negerzoen.
En 'Zoen' als forumnaam...? Tja...
In het eggie heet ik Ernst. Misschien kom ik deze en gene dan bekend voor. En dat zou heel goed kunnen ;)


Welkom Negerzoen op dit gezellige forum.

Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren en wie weet zien we elkaar (nog...) eens.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Negerzoeennnnnnn,

Kom je zo even langs een bakkie doen? En daarmee bedoel ik van: kan je koffie komen brengen? Tnx!

:P

Groetjes,
Caspar
Hoi Negerzoeennnnnnn,

Kom je zo even langs een bakkie doen? En daarmee bedoel ik van: kan je koffie komen brengen? Tnx!

:P

Groetjes,
Caspar


Wat ben jij lui zeg hahaha
Raytje, heb jij ooit in je leven een wandelende Negerzoen gezien? Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat iemand heel erg lang zal moeten wachten. Volgens mij heet die Caspar, maar ik kan me vergissen. 😛
Ik durf niet te antwoorden.. Straks word mw. Simons boos.. :8
Zal wel meevallen. Ik denk dat ook mevrouw Simons nog nooit een wandelende Negerzoen heeft ontmoet/gezien en al helemaal eentje die koffie brengt. 🙂
Badge +1
Ik was er wel, maar @Caspar was ineens pleite... Kan ie nu mooi vergeten. Laat hem mij maar een drankje brengen vanmiddag.
Reputatie 7
Badge +9
Een dram? Is toch vrijdag 😃
Had je verkeerde koffie bij of koffie verkeerd? Dat kan al verschil maken.:);)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Negerzoen,

We zijn elkaar al tegen gekomen, zowel op het forum als daarbuiten 😉 Bij deze wil ik je ook vanuit mijn kant nog van harte welkom heten! Leuk dat je (weer) meedoet hier!

P.s. krijg ik ook koffie?
Dit doet mij denken aan mijn bezoekjes (2×) aan een praktijkschool in Zeeland, vlakbij België. Toen ik er voor het eerst kwam stond er in de pauze heel veel koffie en thee klaar. De 1e keer nam ik koffie, smaakte naar water dat gebruikt was om de vloeren te dweilen. Gauw weggespoeld. ...
Mijn advies, breng nooit koffie met een dergelijke smaak mee naar bekenden, vrienden o.i.d...:)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Negerzoen,

Welkom! 😃 Gezellig dat je hier ook ronddwaalt!

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Kijk maar eens onder je stoel, Angela!
Reputatie 3
Badge +5
Ze heeft hier niet meer op gereageerd, die moederator. Komt dat omdat ze wat had gevonden onder haar stoel of juist niet... Angela, ik ben benieuwd.

Reageer