.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Reputatie 7

AUW, sterkte er mee @Groentjuh !!

Beterschap @Groentjuh 

Een goed herstel gewenst @Groentjuh. Man man man je kunt wat meemaken

Reputatie 7
Badge +6

Oei, dat ziet er pijnlijk uit. Beterschap Groentjuh!

Reputatie 7
Badge +9

Dank allen.

@Bas, wanneer zien we het volgende plaatje?

Reputatie 7
Badge +6

Jeetje Groentjuh! Het werd me niet helemaal duidelijk uit je verhaal hoe dit is gebeurd? Had je buurman gelijk?

Ik zal @Bas  aan zijn mouw trekken voor het volgende plaatje :)

Reputatie 6
Badge +6
Dit zal voor een enkeling hier vast een makkie zijn 😉

 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn eerst ingeving is iets als een onderkant van een elektrisch scheerapparaat? Hoewel ik geen plugje zie voor het opladen.

Ik gok een gedeelte van een controller van een PlayStation. En dan waarschijnlijk PlayStation 4 linker handgreep. 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Luukstyle! @Bas  is op dit moment op vakantie, maar ik zal vragen of hij kan aangeven of het juiste antwoord erbij staat hierboven. :grin:

Reputatie 7
Badge +9

@Bas, heeft @Luukstyle gelijk met zijn antwoord?

Bas Schreef: 

Dit zal voor een enkeling hier vast een makkie zijn.:wink:

Ik gok op tafelzeil….:nerd:

Tessanne schreef:

Ik zal @Bas  aan zijn mouw trekken voor het volgende plaatje :)

Of een stukje mouw.:grin:

Reputatie 6
Badge +6

Ik gok een gedeelte van een controller van een PlayStation. En dan waarschijnlijk PlayStation 4 linker handgreep. 

Dit is het juiste antwoord! Je mag een nieuwe uitdaging posten, @Luukstyle 😁

Dankje bas, hopelijk heb je een fijne vakantie.

Ik moest er even over nadenken wat voor plaatje ik ging posten. Uiteindelijk heb ik iets gevonden wat niet te moeilijk moet zijn en iedereen kent. 

Veel succes met raden! :D

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Lijkt op een biljet van een X-aantal euro 😄

Reputatie 7
Badge +9

Lijkt op een biljet van een X-aantal euro 😄


Duidelijk is @Bas niet rijk genoeg om erachter te komen om welk biljet het hier om gaat.

In dit geval gaat het om de brug op de achterkant van een *tromgeroffel*

 

5 euro biljet (nieuwe generatie, want Scandinavië is zichtbaar in het plaatje)?

Reputatie 6
Badge +6

Het zijn barre tijden Groentjuh! En eerlijk gezegd heb ik bijna nooit meer cash geld bij me, want dat contactloos betalen met m'n Apple Watch vind ik veel makkelijker 😄

Aangezien jullie reacties vrij snel achter elkaar kwamen, en groentjuh een duidelijkere beschrijving gaf geef ik jou de gelegenheid en nieuw plaatje te posten. Goed gedaan! Volgende van mij wordt moeilijker. (Als ik ooit weer win) ;)

Reputatie 7

Leuk, ik zou het niet geraden hebben. Daarnaast betaal ik (ook) al een erg lange tijd niet meer cash (net als @Bas). Zelfs voor Corona pinde ik alles.

Sterker, ik ben tamelijk actief op marktplaats, maar een aan- of verkoop reken ik alleen electronisch af met een betaalverzoek of een handmatige overschrijving. Wil de ander dat niet dan gaat het gewoon over.

Ja, heus, ik buk voor een briefje van 5 euro als het op straat ligt, maar ik gruwel van contant geld. Het idee dat briefgeld op donkere vochtige plekken geweest kan zijn, waarvan ik eigenlijk niet wil weten dat het daar geweest kan zijn…..:rolling_eyes:

Sorry, ik wilde dit gewoon even met jullie delen…. :joy::rofl:. Ik weet nu zeker dat diegenen aan mij zullen denken, zodra hij/zij contant geld aanneemt of uit zijn/haar portemonnee haalt…. :rofl::joy::rofl::joy:

Reageer