.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Een poetsdoek om de bus, trein of taxi te poetsen? 🙈🤡😁 

Nee serieus, ik gebruik(te) tijdens mijn werk P2 stofkapjes. Dit is een mondmasker van de J**bo. Een lapmiddel...🙄 

Of een ontsmettingsdoekje.

Reputatie 7
Badge +9

Dit is een mondmasker van de J**bo. Een lapmiddel...🙄

Mondkapje 10 stuks in een verpakking, die normaal voor vlees wordt gebruikt!

@Friesian, uw beurt!

@Groentjuh aub geen u(w) tegen mij zeggen. Eens even kijken of ik iets uitgedacht krijg.

@Daisy 🙈😁😀

@RicoK , @Groentjuh , @Ray , @De Tijger , @Frida , @de leon , @Ron H 

Een nieuwe opdracht, geen moeilijke. Iets voor de klusser.

 

Reputatie 7

@Friesian hahaha en laat ik nou juist niet zo'n heel erg grote klusser zijn…..

Is dit apparaat geschikt voor iemand met twee linker handen? 

Jazeker @Ray zelfs voor @RicoK zou het geen probleem moeten zijn.🙃

Als @L.Rozewater op een fiets zonder zadel kan fietsen dan moet dit ook kunnen.

😁

Reputatie 3
Badge +2

fietspomp?

Arme fiets🤯 

Dus....nee @De Tijger .

Reputatie 3
Badge +2

deel van een gasfles of iets dergelijks? (zoals voor de gas bbq :P

Nee helaas @De Tijger 

Reputatie 3
Badge +2

soortement luchtdruk geval? of voor een lasapparaat?

Nee, heeft niks van doen met een compressor/luchtdruk en lasapparaat. 

 

Reputatie 3
Badge +2

iets met een brander? geen idee hoe zo een grote heet,

Ik kan zo niks anders verzinnen met zo een dop.

@De Tijger het is geen dop. Het is een belangrijk onderdeel van een machine. Maar eerlijk gezegd, ik zie te weinig animo om mee te doen. En dus stop ik liever.

Fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +9

@De Tijger het is geen dop. Het is een belangrijk onderdeel van een machine. Maar eerlijk gezegd, ik zie te weinig animo om mee te doen. En dus stop ik liever.

Fijn weekend.

Ehm, dat vind ik nogal raar. Je hebt de beurt en dan stop je? Dat mag, maar als je van je beurt af wil dan kun je misschien meer en meer hints geven of andere delen van plaatjes als hint plaatsen. Dat doen andere die de beurt hebben ook. Je kunt ook min of meer een winnaar aanwijzen en het plaatje posten.

In de gereedschapskisten/kasten van mijzelf, mijn broer en mijn vader kan ik dit niet plaatsen. Het is niet ondenkbaar dat jij met jouw klussen iets ander gereedschap heb dan de huis, tuin en keuken klusser. Zeker gezien je dit onderdeel van een machine noem. Anders dan een boormachine of zaagmachine, heb ik niet gek veel klusdingen, die ik machine noem.

Ik ben eerlijk en kan het plaatje niet plaatsen op dit moment.

Reputatie 7

@Friesian ik ga mee met wat @Groentjuh aangeeft, ik kan er ook gewoon niets van maken.

 

Om eerlijk te zijn, een beetje klink je nu wel als een verwend kind :wink: .

@Friesian ik ga mee met wat @Groentjuh aangeeft, ik kan er ook gewoon niets van maken.

Issie zo moeilijk??

Om eerlijk te zijn, een beetje klink je nu wel als een verwend kind :wink: .

Vind ik ook, duhh.🤔 Wat een klootzak!

Nou nou, okee okee. Sorry beste lui maar gisteren was ik aan het klooien met het filter van mijn aquarium, verwarmingsstaaf kaduuk…

Black Molly met probleem zwemblaas😲

Gelukkig ben ik er nu weer.

@RicoK en @Groentjuh 

Groentjuh jij zit al aardig in de goede richting, iets voor de klusser.

RicoK, verwend kind komt niet voor in mijn woordenboek. Slecht gereedschap voor de klusser.😉😁

Sorry @De Tijger de heren hebben een goed punt. Over punt gesproken..

 

Het is geen dop maar je draait er aan om er iets dat  scherp is in te steken. Vooraan zie je een deel dat dient als geleider. De machine kan op verschillende materialen worden toegepast. Datgene dat je erin plaatst is buigzaam en scherp.

Verkrijgbaar in de bouwmarkt.

Nou, volgens mij moet het nu wel kunnen lukken hiermee. Volgens mij heb ik al te veel hints gegeven.

Kom op dames en heren, zelfs voor een niet klusser is het nu een eitje.

Toch? 🤠 

Zo, dun halve gladiool gi weer sloape. Wa een slaapkop!

Alvast een leuke zondag gewenst ondanks de moeilijke, onzekere tijden.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

genoeg hints wel, maar ik ken redelijk veel machines, maar deze niet.

qua hout machines ken ik geen die dit gebruikt, dus ik gok dat  het voor metaal

wordt gebruikt?

 

of een soort van een decopeerzaag,  maar dat heeft geen punt en niet buigzaam.

ik kan letterlijk niets verzinnen dat dit heeft D:  je hebt wel een lastig plaatje geplaatst.

 

iemand die geen klusser is maar een monteur zou dit ook wss kunnen raden :D

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat het waarschijnlijk een zaag is.

Reciprozaag misschien. Die zit niet standaard in het familie machinepark. Maar zeker als ik bijvoorbeeld die website bekijk, dan zie ik vergelijkbaar iets. Is denk ik niet je standaard huis, tuin en keuken klusser machine als het inderdaad Reciprozaag is. Zeer handig voor het betere sloopwerk en dat was geloof ik inderdaad iets waar jij mee bezig was!

Tijger, je zat heel dicht in de buurt.

@Groentjuh je hebt hem correct. Ik moest verwarmingsbuizen vlakbij dupanelplaten verwijderen. Met een slijptol en vonken was te gevaarlijk. 

@Groentjuh uw beurt!

Reputatie 7

@Groentjuh Chapeau! Ik had het nimmer kunnen raden.

Hebben jullie  iemand hem ooit in het echt gezien zowel mods ,  KS en andere lui?

@Groentjuh Chapeau! Ik had het nimmer kunnen raden.

En het was nog wel een gemakkelijke, volgende keer kies ik een moeilijke.  

😋😉🤠

Reageer