.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Reputatie 7

OMG. Nu heb ik weer geraden…… @Groentjuh wat was het ook al weer? Art 13? Ik beroep me daar graag weer op.

Reputatie 7
Badge +9

OMG. Nu heb ik weer geraden…… @Groentjuh wat was het ook al weer? Art 13? Ik beroep me daar graag weer op.

Ja, het is artikel 13.

Reputatie 6
Badge +4

@De Tijger  @de leon @Groentjuh en anderen

 

Hallo @RicoK als je niet wilt deelnemen en je blijft raden dan is de kans groot dat je het plaatje toch weer raadt. Waarom doe je dan mee als je er toch geen zin in hebt? Dat begrijp ik niet.

 

Ik stop met dit spel, te vermoeiend zo….. terwijl ik toch zo mijn best heb gedaan en ik doe absoluut niet mee om te winnen. Het leek zo gezellig.

Bovendien krijg ik de helft van de tijd geen bericht door op mijn email, moet dan weer zelf inloggen en zoeken.

Groetjes van Frida

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben benieuwd…
@De Tijger@de leon@RicoK@Ray@Frida@Tessanne 

Reputatie 3
Badge +2

aan de ene kan ben ik het met Frida eens, je moet constant inloggen en dan terug.
@RicoK , als je niet wil plaatsen kun je beurt doorgeven (die niet of minder geplaatst

heeft voor plaatjes.

 

Je krijgt inderdaad niet altijd mail binnen tenzij je getagd wordt, is er geen mogelijkheid
om ingelogd te blijven?

Reputatie 7
Badge +9

Ah joh Frida, be a sport. Niet wegblijven hier. Zonder jou is dit spel niet meer wat het was. Maar ik ga het nu toch wel even opnemen voor @RicoK. Kijk, ons doel op dit forum is o.a. analyseren en uitzoeken van lastige problemen. En dan kom je zo ook wel eens onverwacht en per ongeluk in dit topic terecht en dan komt de aard van het beestje gewoon ook naar boven…..iets analyseren en onderzoeken en bij voorkeur ook oplossen. Maar bij dat proces stopt het verder, we maken liever niet zelf het probleem. 😉. Zie het maar zo. Ik heb jouw plaatje overigens wel geraden. Taartjes ! 😋. Dat was niet moeilijk. 

Reputatie 7

Thanks @de leon :wink:

@Groentjuh Volgens mij (her)ken ik dit. Volgens mij zit zoiets vaak op het dak van een (hoog) gebouw gemonteerd. De nieuwe versie is volgens mij de laatste tijd veelvuldig in het nieuws en wordt zelfs in verband gebracht met het Corona virus en zijn regelmatig doelwit van vandalisme en brandstichting.

Reputatie 7
Badge +9

Aai, RicoK is gewoon heel goed…

 

Reputatie 7

@Groentjuh hahahaha, maar ik heb het niet geraden he. :rolling_eyes: Alleen omschreven. :blush:

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga door voor de volgende, tenzij @RicoK bezwaar heeft.

@De Tijger@de leon@RicoK@Ray@Frida@Tessanne 

Reputatie 7

@Groentjuh no objection! :smile:
Deze is wel wat lastiger, maar toch om de een of andere reden zie ik er toch wel iets bekends in, maar wat he.
 

Reputatie 7
Badge +9

om de een of andere reden zie ik er toch wel iets bekends in, maar wat he.
 

Me too. 😉 Antistatisch mondkapje van de Action waar je ook je huis / PC / jezelf tegelijkertijd stofvrij mee maakt. Persoonlijk denk ik dat ik ‘m heb nu. 👍🏻

Reputatie 3
Badge +2

ik zie het niet zo 1, 2, 3 D:

Reputatie 7
Badge +9

om de een of andere reden zie ik er toch wel iets bekends in, maar wat he.
 

Me too. 😉 Antistatisch mondkapje van de Action waar je ook je huis / PC / jezelf tegelijkertijd stofvrij mee maakt. Persoonlijk denk ik dat ik ‘m heb nu. 👍🏻

1: Heeft de Action mondkapjes??

2: Warm, maar kan hem toch niet goed rekenen!

Reputatie 3
Badge +2

een stoffer voor een soortement bezem hoe dat ding ook heet,

Reputatie 7

@De Tijger je bedoelt een Swiffer?

Reputatie 3
Badge +2

@RicoK die ja :) als het de algemene woord is.

Reputatie 7
Badge +9

Nee, @De Tijger. Het is geen Swiffer.

Dit een nieuw “huismerk-/vers- product” bij een grote supermarktketen!

Reputatie 7
Badge +9

Dan nog maar een stukje plaatje van dit “vers”-product.

Reputatie 3
Badge +2

dat rubber/plastic geval dat onder gehakt ligt of ander vlees?

Reputatie 7
Badge +9

dat rubber/plastic geval dat onder gehakt ligt of ander vlees?

Helaas niet @De Tijger… Dit is wel zo’n vleesverpakking, maar ik noemde het al “vers”-product, want ik geloof niet dat dit product echt vers hoeft te zijn. Misschien dat @de leon een gokje wil doen?

Zult? 

Ik d8 al slim te zijn... Streepjescode scannen..wordt niet herkend.

Reputatie 3
Badge +2

@Friesian doe je ook lekker mee weer?  maar ik zie het niet wat het is. servetjes :P

@De Tijger yup en Billy ook! Kooiker.🙂

Reputatie 7
Badge +9
Kan niet missen! Dit product nieuwe “vers”-product van een bekende grote supermarktketen is: ...

Morgen sowieso het antwoord!

Reageer