.

Raad het plaatje!


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het heeft even op zich laten wachten, maar bij deze starten we het nieuwe spelletje 🙂 Omdat het een gelijkspel was tussen 'Raad het plaatje' & 'Songteksten spel', hebben wij de knoop doorgehakt en gekozen voor 'Raad het plaatje'.

Natuurlijk zijn er weer wat spelregels:

- Plaats een close-up van een foto.
- Degene die het als eerste goed heeft geraden mag de volgende foto plaatsen.
- Degene die de foto heeft geplaatst, maakt de winnaar bekend en plaatst het volledige plaatje in zijn/haar reactie.
- Foto's die aanstootgevend of grof zijn worden verwijderd, dus laten we het netjes houden ;)
- De foto's moeten door iedereen op het forum geraden kunnen worden. Probeer de plaatjes dus algemeen te
houden.

Edit
- De winnaar heeft 3 dagen de tijd om een nieuwe close-up foto te plaatsen. Gebeurt dit niet? Dan zal 1 van de moderators dit doen om het spel toch lopend te houden!

Ik zal beginnen met een makkelijke!



Let the games begin!

1194 reacties

Reputatie 7

@de leon Ik deel je punt. Ik ben er ook niet goed in, heb er ook geen geduld voor en heb er daardoor meestal geen zin in. Maar nu ben ik er een soort van ingerold en dan moet je het afmaken ook ;)

Het is inderdaad een symbool.

@Frida Nee.

 

Hint: jullie staren je blind op de ‘K’. Dit was ook mijn intentie en daarin ben ik denk ik wel geslaagd :smile:. Ja, het is een symbool, géén K. Het lijkt wel een K, omdat ik de foto bewust heb gekanteld.

‘Ik en wellicht meerderen van jullie, zit er dagelijks achter…..’.

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dus dat het een symbool op je Appleflap toetsenbord is, @RicoK . Maar ik ga niet verder raden, anders zit ik zometeen aan een plaatje plaatsen vast. :rolling_eyes::laughing:

Reputatie 7

@de leon Hahahaha, there's no way back, je hebt het helemaal goed!! Het is inderdaad het symbool op de ‘enter-toets’ op het numerieke gedeelde van een toetsenbord voor de Mac.

Btw, inderdaad, een toetsenbord is inderdaad een bron van besmetting, maar zolang ik de enige ben die mijn toetsenbord gebruik….:rolling_eyes:. Ik zal het straks toch eens gaan schoon maken.

 

 

 

Ik vond hem best wel moeilijk Rico. Zelf dacht ik eerder richting een oude videorecorder toets.

Reputatie 7
Badge +9

@de leon Hahahaha, there's no way back, je hebt het helemaal goed!! 

 

😳

Reputatie 7

Ik vond hem best wel moeilijk Rico. Zelf dacht ik eerder richting een oude videorecorder toets.

Dat was ook mijn bedoeling he ;). Het is een quiz en het mag natuurlijk best wat zijn om de hersenen te kraken.

Reputatie 7
Badge +9

Okay, okay...I’ll be a good sport, komt ‘ie…....😉

Makkie...en een hint....er is niets gekanteld.

Reputatie 7

@de leon hahaha, makkie, dat zal…… Ik kan er nog even niets van maken. Volgens mij zijn de pixels uitgerekt, wat zou betekenen dat het een uitvergroting is, maar van wat.

Reputatie 7
Badge +9

Yep, is een macro met mijn Iphone, @RicoK Dus dat heb je al goed geraden….👍🏻

Lijkt wel de tong van een dier.😁 Een bijzonder dier wat leeft in de Schotse Hooglanden. Volgens mij is het een Haggis die naar de jager zijn tong uitsteekt met de gedachte.... Pak me dan als je kan.🤯🤪

Reputatie 7

Mijn eerste gedachten gingen uit naar een druppel van het een of ander. Of een doorn of een stekel van het een of ander, maar daar lijkt het puntje dan weer niet scherp genoeg voor.

Reputatie 6
Badge +4

@de leon 

 

een poot van een thee of koffiepot?

Reputatie 7
Badge +9

Okay, okay...ik merk dat dit makkie toch te moeilijk is voor jullie.

Volgende hint; als jullie @de leon ooit een beetje gevolgd hebben, dan weten jullie dat….😎

Maar nu heb ik al teveel weggegeven eigenlijk. 😝
 

@RicoK @Friesian @Frida: nee, nee en nee. 
 

Nog een hint dan; nee, het kan niet staan. Dus geen pootje. 🤔 of eigenlijk op een bepaalde manier...als je er naar kijkt, staat het ook weer wel.

Als jullie het nu nog niet weten met zoveel duidelijke clues, dan weet ik het ook niet meer. 😄

Reputatie 7
Badge +9

Okay, okay….geheel uit eigen belang (dit is namelijk niet een topic waarin de Leon te lang in moet vertoeven),

Hier komt dan echt de cliffhanger: @Daisy heeft voor een groot deel (uiteraard toen onbedoeld) al eens de oplossing gegeven wat dit zou kunnen zijn, in een ander topic. 

Reputatie 7
Badge +9

Okay, okay…..jullie maken het me nu wel erg moeilijk.🤨😆😋

Zoek de laatste posting van @Daisy  in het fototopic. 

Reputatie 7

@de leon huh?!?! Indrukwekkend Ray! Dit was @Daisy haar laatste post in het foto topic…....

Reputatie 7
Badge +9

Ja klopt, het was haar twee na laatste posting @RicoK 😎😆
Enne..knap dat je het direct geraden hebt.👍🏻 Indrukwekkend. Het is dus inderdaad een kunstkoe, een PiCowso.

Nu moet jij dus weer een plaatje plakken. 🤭😆

 

Reputatie 7

Ja klopt, het was haar twee na laatste posting @RicoK 😎😆
Enne..knap dat je het direct geraden hebt.👍🏻 Indrukwekkend. Het is dus inderdaad een kunstkoe, een PiCowso.

Nu moet jij dus weer een plaatje plakken. 🤭

Huh!?!? Weer verbazing. Ik heb het toch echt niet geraden.Toch? Maar vooruit, jij zat er er mee in je maag. 
Ik zal me eens gaan beraden.
 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja klopt, het was haar twee na laatste posting @RicoK 😎😆

Huh!?!? Weer verbazing. Ik heb het toch echt niet geraden.Toch?
 

 

 

Nee, maar nu ben ik er tenminste vanaf. 😆

Reputatie 7
Badge +6

Hahaha wat een leuk beest! :cow2:  Ik zit startklaar voor de volgende RicoK! 

Reputatie 3
Badge +2

ik krijg geen melding als iemand iets post, ook ben ik continue uitgelogd D:  maar ik doe me best om het te raden op het volgende plaatje

 

Reputatie 6
Badge +4

Enig idee wat er nu geraden moet worden? Graag wat minder verhalen en korte teksten, riep ik streng .

Ik krijg geen meldingen meer in mijn email.

Wel van Liedjes waar je vrolijk van wordt

Reputatie 7

Ik ben me nog aan het voorbereiden…...

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben me nog aan het voorbereiden…...

Sterkte Rico. 😆. It’s a hell of a job.😆

Goede voorbereiding dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

 

QuarterlyAdventurousGyrfalcon.webp (520×293)

 

Reageer