.

Naar wat voor muziek luisteren jullie?



Toon eerste bericht

181 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ze geeft mij een beetje zo'n lekkere festival mood! Mooi weer, drankje, bloemetjes in je haar op een grasveldje. Perfect!
Een lekker deuntje voor tijdens het werk, sporten. Ken het van skeeleren.

Reputatie 5
Badge +9
Zeker een leuk nummer Friesian!!

Ik wist niet dat jij hield van skeeleren. Dat zou ik wel eens willen zien! Heb je daar geen foto's van? :P

Groetjes,
Caspar
Zeker een leuk nummer Friesian!!

Mijn gedacht..:) (balthazar boma pdg van de boma vleesindustrie nv;))

Ik wist niet dat jij hield van skeeleren. Dat zou ik wel eens willen zien! Heb je daar geen foto's van? :P

Paerdjuh is geen open boekje, schijnbaar..
Nieuw badge voorstel....Die.Friesian.is.me.toch.een.aparte badge ;)


Je wilt mijn lelijke kop echt niet zien, moederator drukt op de alarmknop.
Zelfs jullie achterste nekharen gaan overeind staan. Iedereen wordt opgeroepen om zich naar de dichtstbijzijnde schuilkelder te begeven.
Geloof me , dat ik ook jullie bescherm tegen mijn lelijke kop is een goede daad voor de medemens..
:);)Niet voor niets bouwen complete volksstammen schuilkelders.:):P;)
Reputatie 5
Badge +8
Haha Friesian, zo erg kan het toch niet zijn? Je maakt mij alleen maar nieuwsgieriger nu, maar we houden er over op :$

Wat vinden jullie van deze klassieker?
Reputatie 7
Badge +9
Kom, kom....als je maar mooi van binnen bent...:P

Deze had ik al eens elders geplakt, in een verkeerde topic.

Duurt ongeveer 10 minuten met een lange intro van minuutje of 5. Maar ik vind 'm de moeite waard.:D

Heey, is dat niet die gast die gisteren was bij DDWDD? Alleen al de intro.....wow.
Reputatie 7
Badge +10
Wauw, dat klinkt heel erg rustgevend!

Wat vinden jullie van deze cover?
Reputatie 7
Badge +9
Als eerbetoon aan Leonard Cohen een a capella versie van Hallelujah door Pentatonix

Reputatie 7
Badge +10
Ik ben gek op Pentatonix!

Vooral nu om helemaal in de kerststemming te komen (Ja, ik ben er zo 1 die de kerstboom al heeft staan ;))
Reputatie 7
Badge +9
Wat een stemmen hebben die....... ik luister er ook graag naar.

De kerstboom, ik denk niet dat we deze dit jaar plaatsen, we houden het erg sober.
Reputatie 7
Badge +9
Wauw, dat klinkt heel erg rustgevend!

Wat vinden jullie van deze cover?


Ook de moeite van het luisteren waard. Net als Hallelujah.

Ik moet nu denken aan de volgende cuvver. Ook iemand die tegen een spatscherm zingt en ook een nummer dat al door heel veel mensen gecuvverd is. Maar wel een heel mooi nummer.
Badge +7
Is het heel erg dat ik deze niet ken? 😳 Al vind ik het altijd wel mooi als ze in het Frans, Spaans of Italiaans zingen. Dat heeft altijd wel iets 😃 Na mijn tijd in Zuid-Amerika ben ik ook helemaal into the latino-muziek.
Reputatie 7
Ik luister al weer een paar dagen naar de TOP 2000 2015 via Spotify in de auto.
Reputatie 5
Badge +9
Nu nog even genieten van de 2015 versie voordat de 2016 versie begint! Die lijst zal grotendeels wel hetzelfde blijven, of gaan er nog grote verrassingen aan komen?
Of dit een verassing is te noemen? Geen idee. Maar wellicht vindt de heer L.R. deze ook leuk, doet een beetje oosters aan met de trommels..

We kennen, denk ik, lost on you, van LP
Maar zijn er dames, heren die deze kennen? :)
Persoonlijk vindt ik dit ook een geweldig nummer.

Reputatie 7
Ik heb nu de download van de Top 2000 van 2016 op Spotify aangezet. Wat mij hierbij opvalt, is dat er 544 songs worden gedownload. Ofwel 544 songs zouden zijn veranderd t.o.v. de Top 2000 van 2015. Vind ik best veel. Alhowel dat is 25%, maar ik had wel het gevoel dat de Top 2000 elk jaar toch weinig veranderde.
Badge +7
@Friesian, het zal je waarschijnlijk niets verbazen, maar ik ken hem niet :$

@RicoK Het klinkt ook wel als een groot verschil. Volgens mij verandert de top 1000 niet veel nee, maar daarboven schommelt het nog wel redelijk 🙂 Wel leuk dat je al die nummers nog een keer kunt horen!
Wat vindt je van het nummer Sam? 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Deze kreeg ik van een vriendin doorgestuurd deze week.
Ben benieuwd of iemand de link met het forum kan leggen :P

https://www.youtube.com/watch?v=Ws-Di5iJ00U
Reputatie 7
Badge +10
@Ricok, ik luister niet echt naar de Top2000. De meeste nummers die erin voorkomen ken ik toch niet 😉 De bovenste 1000 vind ik wel een stuk leuker om te luisteren dan van 2000 naar 1000. Wat jij?

@Friesian, het nummer wat jij stuurt ken ik niet, maar vind ik wel mooi!

@Maikel.Twinnie, One Republic 😳 Love it! Ik heb ze live gezien op Pinkpop, erg leuk!

Ik ben weg van Sia. Kennen jullie deze?

Badge +7
@Friesian, Ik vind hem best rustgevend eigenlijk 🙂

@maikel.twinnie Mooi liedje hoor! Al kan ik nog even geen link met het forum leggen 😳 Kun je een hint geven?

@Angela Ik vind Sia ook echt heel tof. Ze heeft een hele eigen stem en is lekker zichzelf, zullen we maar zeggen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb vandaag maar weer eens lekker genoten van Boudewijn de Groot, de teksten van Lennaert Nijgh blijven grandioos.
Badge +7
@franswon Een fan van Boudewijn de Groot? Ik ben zelf niet zo heel bekend met hem, al ken ik 'Avond' natuurlijk wel 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben nog steeds dan, ben in de roaring sixties opgegroeid 🙂

Reageer