.

Naar een andere stal gegaan.

  • 8 September 2015
  • 24 reacties
  • 576 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Omdat ik naar een andere stal ben gegaan, een blauwe, heeft het voor mij geen zin meer om actief te blijven in de oranje stal.
Ik vond het een leuke tijd al heb ik duidelijk gemaakt het niet overal eens mee te zijn, maar dat hoeft ook niet.
De bundels die ik daaar heb gekozen spraken me erg aan.
Onbeperkt sms, bundelprijs voor bellen, bescherming voor datakosten.
Het was een leuke tijd om veel mensen BEHULPZAAM te zijn en dat vrijwillig.
Het ga jullie goed, moderatoren, mede forum experts, Shi & Su en al wie ik mocht vergeten.

Vriendelijke groet aan allen.
Friesian.

24 reacties

Reputatie 7
Overloper!!!! 😳 Jammer hoor, maar veel geluk.

Hebben ze bij die blauwe stal ook zo'n leuk, informatief en behulpzaam forum als bij deze club?
Hoi Friesian,

Heel veel geluk in je verdere leven, ook voor je dieren.

Reputatie 5
Badge +11
Hi Friesian,

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Gewoon gezellig :P
Jammer dat je ons verlaat, ik weet zeker dat men bij de blauwe concurrent veel aan je gaat hebben!
Reputatie 6
Badge +10
Een donderslag bij heldere hemel! Bedankt voor je hulp, tips, mening, kritische kijk op zaken en bovenal je gezelligheid. Het gaat je goed Friesian 🙂!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian,

Erg jammer dat je weggaat! Bedankt voor al je goede hulp en de gezelligheid. We gaan je missen op het forum!
Hoi Friesian,

Zoals de andere al zeiden.. Een verrassing. Ik wens je veel goeds toe en succes bij de blauwe..

En zoals de moderators altijd zeggen.. Bedankt voor het meedenken :D

Groet Ray 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Friessian,

Ik dacht al, wat kijkt die lucht hier donker vandaag!
Na dat ik nu inlogde op het Simyo Forum snap ik waarom de lucht zo donker keek.
Zelf kreeg ik bij het lezen van de topic naam een beetje een hardverzakking. Wie had dit een maand geleden gedacht! Ik in ieder geval niet.

Jammer dat je oranje jas gaat verruilen voor een blauwe mantel.
Ik zal je gaan missen hier op het forum.
Je weet dat je altijd richting Simyo terug mag komen!!!
Bedankt voor de woorden die jullie schreven, ze doen me goed.
@RicoK.
Ik zie mezelf niet als een overloper...het huis van oranje hoort bij rood, wit en blauw. Ik blijf in het groene kikkerlandje, ik zit dus goed.
@Lynx.
Bedankt voor je woorden en erg leuke kaart, ik waardeer het heel erg.
@Ernst,
Bedankt voor je waarderende woorden, die pet staat je goed. :)
@Tiury.
Ik probeer altijd consequent en eerlijk te zijn, en net als koorelle en de leon (er zijn er nog veel meer) draag ik gezelligheid een warm hart toe. :8
@Naomi.
Van jou ook een enorm leuke pictsjurr, bedankt voor je woorden ! Deze doen mij ook goed.
@Raytje.
Een verassing is net als een taartje, nietwaar? Onverwacht.
@maikel.twinnie.
Heeeeeel errug bedankt voor je uitgebreide reactie. Zoals je weet, de lucht kan nog zo donker zijn, maar na alle regen verschijnt vaak een prachtige regenboog.

Ik vond het erg leuk om met jullie het forum mede gestalte te geven. Een fijne tijd, een blijvende dierbare herinnering.
En wie weet wat de toekomst brengt....
Reputatie 5
Badge +10
Friesian weg? Ik hoorde het ze hier gisteren zeggen :(

Een zeer betrokken Simyo klant met veel verstand van zaken en altijd in voor een geintje. Zo iemand zie je niet graag gaan. Helaas is dat wel het geval. En dat net nu we bijna 10 jaar bestaan.

Ik ga jouw aanwezigheid en bijdrages missen. Het ga je goed en onthoud dat onze stal altijd open zal blijven staan mocht je onze verzorging missen.

Succes bij je nieuwe provider! :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Wat jammer om te lezen dat je weggaat! Gelukkig heb ik in een korte tijd kunnen zien hoeveel tips & tricks, kennis en gezelligheid je naar het forum hebt gebracht. Dit betekent ook dat we al deze dingen nu gaan missen van je 😞

Heel veel succes bij je nieuwe provider! Ennuh, als je ons mist, dan kom je gewoon weer terug ;)

Groetjes,
Angela
Hoi Alex en Angela.

Heel erg bedankt voor jullie woorden, deze doen me net als die van alle anderen heel erg veel deugd. Ik ben altijd graag op het forum geweest om te helpen, naast de werkzaamheden die ik doe op mijn bedrijfjuh.
Fijn om te lezen dat ik door jullie gewaardeerd ben, jullie allen en mijn mede forumgenoten zijn dat ook door mij...

Een belangrijke nuance wil ik in mijn vorige reactie nog aanbrengen t.o.v. de reactie naar RicoK.
Ik ben voor mijn gevoel verhuisd net als dat ook is de door mij ook zeer gewaardeerde Scotsman met zijn groot gevoel voor humor !

Friesian.
Reputatie 4
Badge +8
Succes in je blauwe stal Friesian!
Kiek uut dat je niet "ins blaue hinein" geht.
dag dag
koorelle
Dankjewel koorelle !
Ennuh da's nou krek wak nie van plan waar, alhoewel es gibt auch noch mehr schönes blau....:)



Gegroet zijt gij,
Jonkvrouw koorelle..🆒:D
Met de groeten van...
Friesian (uiteraard)
Reputatie 5
Badge +2
Nou Friese Jan, je was een wonderlijke gast. Denk ik. Ze zullen je missen hier. Het ga je goed bij de blauwbaarden.
Als afscheid een toepasselijk lied. Favoriet van me moeder, als ze niet weer es Blau op de bank legt tenminste.:P

Geen idee tegen wie je het hebt, L.Rozewater, maar ik ben Friesian !:D
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Friesian,

Jij dacht ook, ik vlieg maar eens uit het bekende nest!
Het is wel toevallig, dat je vrijwel gelijktijdig met mij uitvliegt naar een andere provider.
Weliswaar niet naar dezelfde, maar toch.

Je was een goede aanvulling op het Simyo forum, en verzag elke vraag met een goed antwoord.
Soms reageerde we samen op 1 en dezelfde vraag of probleem, en vulde we elkaar prima aan.

Hiermee heeft Simyo in vrij korte tijd, een goede tweede forumgenoot verloren!
Jij vliegt naar het blauwe nest, en ik ben inmiddels alweer even geland in het roze nest, en wie weet vliegen we beide over een tijdje wel weer terug naar het oranje nest, zoals trekvogels ook wel doen.

Wens je veel geluk en belplezier, bij je nieuwe provider!
Hoi MichD.

Bedankt voor je reactie, we vulden elkaar idd soms goed aan.
Ik ben dan wel geen pegasus, eerder een trekpaedjuh.🆒 We kwamen elkaar idd af en toe tegen...

Zoals Simyo als bedrijf keuzes maakt doen dat alle andere forumleden, jij en ik ook. We zijn dagelijks op een (digitale) snelweg. Het leven bestaat uit elke dag nieuwe kansen.

Zoals jij nu je drinkbakje in het roze hebt, heb ik een blauwe speciekuip.Een emmer zou bij paerdjuhs en schaepjes niet lang blijven staan.
Bedankt voor de tijd dat ik (ook) met jou dit forum heb mogen bewandelen. Ik wens jou ook een fijne tijd bij de nieuwe provider.

Wie weet tot ziens.
Friesian.
Tevens via deze weg......

Omdat ik gelezen heb dat er 60 mensen het Simyo werk verrichten, telefoon..facebook..twitter or wottevvur:D,
Wil ik jullie allemaal in het


plaatsen. Jullie allemaal verrichten zeer goed werk.
Het is was een geweldige belevenis om jullie dienstverlening te mogen ervaren.

Dus nog eenmaal voor jullie....kanjers.!!


Friesian

**edit**
Mijn dank gaat ook uit naar Dries, Ruud (die.naar.de.spijkertjus.broekjus.fabriek.is.gegaan.) Kim, Dries, en Charlene (die ik al een tijdjuh nie meer ge-hot-spot heb.:))
Reputatie 5
Badge +11
De bedankjes worden doorgestuurd, Friesian! Ook aan diegenen die je al een tijdje niet meer ge-hot-spot hebt 😉
:(Ik had mijn topic geplaatst in dezelfde categorie geplaatst als dat van MitchD..uitvliegen.
Om welke reden (overzichtelijkheid is voor mij in deze zelfde situatie geen argument) heb je mijn topic bij gewoon gezellig gezet??:?:(
Reputatie 5
Badge +11
:(Ik had mijn topic geplaatst in dezelfde categorie geplaatst als dat van MitchD..uitvliegen.
Om welke reden (overzichtelijkheid is voor mij in deze zelfde situatie geen argument) heb je mijn topic bij gewoon gezellig gezet??:?:(

Iets met hakken en spaanders die vallen.
Dat topic staat nu ook in dit gezellige subforum.
Reputatie 7
Badge +9
Het ga je goed, Friesian.

De Leon houdt het op oranje. Houzee, recht zo die gaat. Leve de koningin! 😉
Heel erg bedankt voor je reactie, de leon.
Ik waardeer het enorm.
Ik vond/vind je een geweldige gozer om het forum mee onveilig te maken op een unkaputbare gezellige methode.

Friesian.

Reageer