Iedereen zal zich in onderstaand verhaal kunnen herkennen (denk ik). Wellicht niet direct het punt waar ik het over heb, maar in grote lijnen geloof ik dat we allemaal wel van deze punten hebben.
Bijna elke avond zit ik met mijn partner aan tafel voor het avondeten. Alle 'standaard' gesprekken passeren de revue en we zijn weer helemaal up-to-speed van elkaars dag 🙂 Niets mis mee, zou je zeggen.
Het feit blijft dat, tijdens het eten, mensen moeten kauwen als er iets anders dan een soepje op tafel staat. En laat ik dit nou echt ongelooflijk irritant vinden. Kauwgeluiden werken echt op mijn zenuwen en geheel eerlijk is dit natuurlijk niet. Hier ben ik me dan ook wel van bewust maar dit neemt het irritatiegevoel helaas niet weg 😉 Dit betekent dat wij op de achtergrond standaard een muziekje aan hebben staan, of we laten de afzuigkap nog wat langer aan.
Voor de goede orde, mijn partner is echt een leuke man 😉 Maar ik woon met hem samen dus hij is vaak wel het onderwerp van mijn onredelijke puntjes.
Nu ben ik heel erg benieuwd; wat zijn jullie irrationele irritaties. Punten die echt enorm onredelijk zijn, maar die jij gewoon mega vervelend vindt. Eerlijk is eerlijk, vooral punten die er eigenlijk helemaal niet toe doen maar voor jou een doorn in het oog zijn. En zeg niet dat deze er niet zijn, want dat geloof ik niet. :8
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.