.

Ergernis

  • 12 November 2014
  • 75 reacties
  • 2922 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In het openbaar verkeer bestaat er iets als ergernis top3.
Bumperkleven.
Linkerhelft op snelweg onnodig gebruiken..
Agressief rijden.

Waar stoor jij je het meest aan bij telefonie in het dagelijks leven?
Kleine toelichting........
Bij optie 1 is een normaal gesprek bijna niet mogelijk, meer aandacht bij telefoon dan bij gesprekspartner.
Bij optie 4 keuze, geef jouw ergernis aan.

Groet,
Friesian

Waar stoor je het meest aan bij mobiele telefonie?


75 reacties

Regelmatig erger ik mij aan de pakketbezorgers van PostNL en DPD.

Ik koop veel kattenvoer op het Internet en sommige bezorgers bellen, bonken op de ramen en bellen weer. Kennelijk verwachten zij dat je de hele dag op de deurmat zit te wachten of dat je op de uitkijk staat.

               

                                                      http://i60.tinypic.com/2aa0ar4.gif
Reputatie 4
Badge +8
Ik erger me niet alleen maar voel me bijna schuldig dat ik tot hetzelfde ras behoor als de moordenaars van Charlie Hebdo. Mens zijn is soms een straf als je de daden van medemensen aanschouwt. Haat moet liefde worden, godsdiensten splijten alles. Zou heel anders moeten zijn. Ik heb geen geloof. Ik ga alleen uit dat je veel goeds geeft zonder daarvoor iets terug te verwachten. En juist daardoor meer terug krijgt in je leven! Haat is moordend, liefde is helend.
Ik was een paar maanden geleden bij iemand op bezoek om een bakkie te doen. Persoon zat te hele tijd maar met het mobieltje te klooien en als ik wat zei was het "Ja wachte even". Ben na een tijd opgestapt en weggegaan. Kreeg de volgende dag een app met de vraag waar ik was gebleven. Er werd gedacht dat ik naar het toilet was en had niet eens door dat ik gewoon de deur uit was gelopen.. 
Reputatie 3
Badge +7
Ik was een paar maanden geleden bij iemand op bezoek om een bakkie te doen. Persoon zat te hele tijd maar met het mobieltje te klooien en als ik wat zei was het "Ja wachte even". Ben na een tijd opgestapt en weggegaan. Kreeg de volgende dag een app met de vraag waar ik was gebleven. Er werd gedacht dat ik naar het toilet was en had niet eens door dat ik gewoon de deur uit was gelopen..
Dit is wel een heel stuitend voorbeeld. Jij had zeker ook zoiets van; adje desinteresse zou op zijn plaats zijn;)
Ik vind dat gewoon aso.. Maar voor vele is het helaas normaal.. 
Reputatie 7
Badge +9
en had niet eens door dat ik gewoon de deur uit was gelopen.. 

Yep, net zo als deze vent die zo druk zit te whats appen or whateveren, dat 'ie dit stukje mooie natuur niet eens ziet voorbij glijden aan zijn boot. Sukkel!!!!!!
http://www.independent.co.uk/incoming/article10026332.ece/alternates/w620/whales-v3.jpg
Zag ik bij RTL late night ja.. sukkel haha
Reputatie 5
Badge +11
Ja hoor! Zó in z'n telefoon bezig dat ie die vogeltjes niet eens ziet! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ja helemaal met je eens broer.
Vreselijke teksten, waar niemand een touw aan vast kan knopen, behalve dat je de neiging krijgt om jezelf aan een touw te verhangen....
Bij mij gaat de volumeknop helemaal omlaag als ik ze hoor.



Completely and utterly to the bone mee eens. 😛
Reputatie 5
Badge +11
Dat was half november al duidelijk, de leon :p
O, ik keil de radio dan altijd het raam uit.
Reputatie 7
Badge +9
Dat was half november al duidelijk, de leon :p

Moest net m'n zoveelste radio weer eens het raam uitkeilen en daarom kwam het nogmaals bovendrijven, Ernst. :p
Reputatie 5
Badge +11
Hier heb je een nieuwe
http://www.sherv.net/cm/emoticons/music/listening-to-boombox-smiley-emoticon.gif
Reputatie 1
Badge +5
Mensen die iets vragen en ondertussen op hun telefoon ongeïnteresseerd luisteren naar je, al een paar keer gezegd en weggelopen: misschien kan je het op je telefoon opzoeken als je toch zo druk bezig bent!
Reputatie 5
Badge +10
Om nou te zeggen dat ik dat een probleem vind.
Nee niet echt.
Zal ook wel komen omdat ik het af en toe zelf doe. Ik luister dan gewoon maar het is nuttiger om direct ermee verder te gaan.
Net zoals je in een vergadering bent en aan het praten bent en aantekeningen aan het maken bent op je tablet.
Reputatie 1
Badge +5
Ligt eraan als ik zie wat ze doen, kijk als ik zie dat ze echt zoeken of gewoon met iemand appe ofzo dat bedoel ik dat verschil.
Reputatie 2
Badge +5
Hmm, ik begrijp je helemaal, simnlru. Is inderdaad heel vervelend als je net een heel verhaal verteld hebt en je erachter komt dat diegene meer oog had voor zijn/haar telefoon. Volgens mij is dat sowieso iets waar we voorlopig niet van af komen 😞.

Ik erger me mateloos aan mezelf als ik mijn oplader of oordopjes vergeet. Haha, dat zijn voor mij echt 2 dingen die super belangrijk zijn. Erg hè...

Groetjes,
Estelle
Reputatie 5
Badge +10
@Estelle,
Ik vind het ook zo erg als ik mijn oortjes/hoofdtelefoon, oplader en Powerbanks vergeet (ik heb genoeg mee om 6 keer mijn mobiel op te laden of 1 keer mijn iPad en 2 keer mijn mobiel).
Dat zijn de dingen die zeker in mijn tas mee moeten!

Ook daar erger ik mij niet aan ten zij ik merk dat de persoon niet oplet.
Ook al ben ik dan een man. Ik kan appen en een gesprek voeren.
Ik vind het ook zo erg als ik mijn oortjes/hoofdtelefoon, oplader en Powerbanks vergeet (ik heb genoeg mee om 6 keer mijn mobiel op te laden of 1 keer mijn iPad en 2 keer mijn mobiel).
Dat zijn de dingen die zeker in mijn tas mee moeten!

@Estelle en maikel.twinnie
Als je die belangrijke dingen bij hebt dan geeft het niks als je de telefoon vergeet. :?:D

Ik erger me aan autocorrectie. Je verzend iets en naderhand zie je dat er iets totaal anders staat dan je wilt. Alles voor niks.:@:8
Kun je de foute woorden corrigeren.....

Of wanneer ik haast heb en zie de brug zojuist omhoog gaan...
Reputatie 5
Badge +8
Friesian, wat betreft de autocorrectie ben ik het helemaal met je eens! Al levert het soms wel grappig situaties op :)

ff dittum uit de spinnenwebben halen, dattum moet wel eens gebeuren.;)

Ik erger me aan het muziekje op de achtergrond wanneer je in de wacht wordt gezet. Zou er echt niets beters zijn? Moet het persé van die tokkelende jengelmuziek zijn?

Tevens erger ik me dat wanneer je een meerkeuzemenu gehad hebt dat je weer van voren af aan moet beginnen met dat menu, simpelweg omdat er niet wordt opgenomen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Misschien een idee om een keuzemenu te maken om het liedje uit te kiezen wanneer je in de wacht staat ;)

"er zijn nog 12 wachtenden voor u
kies 1 voor Michael Jackson - Billy Jean
kies 2 voor Robbie Williams - Feel
kies 3 voor Maroon 5 - This Love
kies 4 voor ...."


Dan is het in de wacht staan opeens niet meer zo erg haha.

Groetjes,
Caspar
Hoi Friesian,

kies 4 voor ...."

Dan is het in de wacht staan opeens niet meer zo erg haha.

Kies 4 voor..........naja.....::S:D

Reputatie 5
Badge +8
Dat is een vrolijke keuze Friesian. Gelukkig sta je bij ons zelden in de wacht 😛
Dit zou een leuk topic kunnen zijn...welke achtergrondmuziek?
Reputatie 7
Badge +10
Tadaa! En ineens was het topic een realiteit 🙂

Reageer