.

Dieren liefhebbers



Toon eerste bericht

244 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Dat hoorde ik laatst op het nieuws.
Katten die in kerstbomen klimmen. De nieuwe krabpaal is uitgevonden!
Hallo allemaal,

Zijn jullie dieren al in kerststemming?
CoCo en Fred zijn er helemaal klaar voor.

Wat zalk zegguh.... met de kerst niet echt daarvoor is het ietsjes te weinig wit buiten, maar met oud en nieuw gaan een aantal dieren de stal in. Zoals je wel weet is niet elk dier knalproof.:S

Liefs Friesian. (Begin nu net als die 2 euhh 4 van de league of ordinary Simyo piepul:P:))
Reputatie 5
Badge +8


Ik durf bijna niet te reageren met al die kattenliefhebbers hier, maar dit zijn mijn (waak)hondjes. Buurman en Mo.
Reputatie 7
Badge +9
Is die rechtse een Pitbull, Sean? :S. Tel dan wel elke avond hoeveel vingers en armen je nog hebt. En ram in Buddha's naam niet de glazen plaat van de tafel door de midden als je gedronken hebt en ruzie maakt. :S:P
Reputatie 7
Badge +10
Nee hoor Angela, Fred en CoCo hangen niet in de kerstboom, want ik heb geen kerstboom. Niets in huis doet mij denken aan kerst. Ik heb een hekel aan de maand december. Heel lang geleden had ik een kerstboom gekocht en terwijl ik hem aan het optuigen was, sprongen de katten er al in. Ik heb hem meteen afgetuigd en nooit meer een boom neergezet. Maar ik vond het niet erg, want van de katten heb ik het hele jaar plezier en een boom staat hooguit twee à drie weken. In die tijd bestonden er nog geen onbreekbare kerstballen.

Jij hebt een goed opgevoede Balou (Castiël?) die niet met de kerstballen aan de haal gaat.

Groetjes,
Lynx


Ik zie dat ik fiks in de war ben 😉 Castiël heette, voordat wij hem kregen, Balou. Wij hebben hem hernoemd maar soms zit zijn oude naam er nog een beetje in 😉 Hij is super goed opgevoed. Natuurlijk haalt hij wel eens kattenkwaad uit, maar de kerstboom is nog steeds heel!

@Sean, cool! Een Franse Bull. Daar gaan wij ook voor als we straks het huis helemaal klaar hebben.

Groetjes,
Angela
Angela. Ik was bang dat er iets ergs met Castiël was gebeurd. Gelukkig is dat niet zo.

Groetjes,
Lynx
Reputatie 7
Badge +10
Oef, gelukkig niet nee! Wij hebben Cass bij andere mensen vandaan gehaald. Zij gingen samenwonen en hij was allergisch voor de kat. Dusdanig erg dat hij niet langer dan 20 minuten met hem in 1 kamer kon zijn. We hebben hem nu ongeveer een half jaar en hem vanaf het begin een andere naam gegeven. Maar Balou komt soms ook nog wel eens naar boven 😉
Mijn katten hebben een andere stamboomnaam. Fred heette Jessie en CoCo heette Sirikit. Het zijn gesteriliseerde poezen.
Reputatie 7
Badge +10
Dan vind ik de namen die je ze nu hebt gegeven veel leuker! Cass was natuurlijk al 6 toen we hem kregen dus mooi gechipt en gesteriliseerd 🙂
Vraagje aan de katten liefhebbers.. Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? Die kat van mij neemt alles mee aan haar haren, en grote P bende in huis elke keer 😠 En aangezien het arme beestje momenteel een blaasontsteking heeft kan ik de hele dag met stoffer en blik achter d'r aan huppelen..
Reputatie 5
Badge +8
Is die rechtse een Pitbull, Sean? :S. Tel dan wel elke avond hoeveel vingers en armen je nog hebt. En ram in Buddha's naam niet de glazen plaat van de tafel door de midden als je gedronken hebt en ruzie maakt. :S:P

Klopt de Leon. Zoals je op deze foto ziet, is hij inmiddels iets groter.

Reputatie 7
Badge +9
En Sean? Zit alles er nog aan? 😛
Dan vind ik de namen die je ze nu hebt gegeven veel leuker! Cass was natuurlijk al 6 toen we hem kregen dus mooi gechipt en gesteriliseerd :)
Hallo Angela,

Al mijn katten heb ik als kitten van 12 of 13 weken gekocht. Zij waren dan gevaccineerd en ontwormd. Ongeveer vanaf 1996 kunnen katten worden gechipt. Ik heb toen alle in mijn bezit zijnde katten laten chippen. CoCo was gechipt toen ik hem kocht. Fred heb ik zelf laten doen.
Vraagje aan de katten liefhebbers.. Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? Die kat van mij neemt alles mee aan haar haren, en grote P bende in huis elke keer 😠 En aangezien het arme beestje momenteel een blaasontsteking heeft kan ik de hele dag met stoffer en blik achter d'r aan huppelen..
Hoi Raytje,

Door de storing kon ik gisteren niet reageren.

Ik gebruik klontvormend grit Markant GROF, 10 liter à € 3,49 van de Vomar. Ze nemen geen grit mee aan hun haren, maar ze nemen wel dagelijks gritjes mee tussen hun voetkussentjes.

Beterschap voor je kat. Zielig hoor als ze blaasontsteking hebben.
Bij de Deka hadden ze ook een groffe korrel maar die is uit het assortiment gegaan.
Reputatie 7
Badge +10
Vraagje aan de katten liefhebbers.. Wat voor kattenbak vulling gebruiken jullie? Die kat van mij neemt alles mee aan haar haren, en grote P bende in huis elke keer 😠 En aangezien het arme beestje momenteel een blaasontsteking heeft kan ik de hele dag met stoffer en blik achter d'r aan huppelen..

Ach arm beestje! Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Wij gebruiken Biokat's kattenbakvulling Fresh, ruikt heerlijk en zijn fijne grote korrels.
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken hebben Fred en CoCo er een speelkameraadje bij, genaamd Panda.



Reputatie 5
Badge +10
Wat schattig.
Zie nu al hartjes ogen!
Even een vraag aan de kattenliefhebbers.
Wanneer ik de hond wil uitlaten en ook als ik alleen al mijn jas en pet draag dan wordt mijn hond staaaapelgek van blijdschap, ja hij kent de momenten. Hebben katten ook manieren waarvan jullie zeggen die van mij doet het ook, die heeft ook happy momenten?

@Lynx
Van welke leeftijd is je nieuwe panda? En is het een goeje occasion?
🙂 (Oftewel zijn er papieren bij - stamboom?)
Mijn katten hebben veel momenten van geluk. Als ik thuis kom en de sleutel in het slot steek komen ze aangerend. Ze lopen dan met mij mee wetende dat ze iets lekkers krijgen. In de gang heb ik een tussendeur, zodat ze als ik niet thuis ben niet bij de voordeur kunnen komen.

Panda heeft een stamboom en is 17 oktober 2015 geboren. Hij was 2x gevaccineerd en ontwormd. Een dag nadat ik hem had opgehaald ben ik voor alle zekerheid naar mijn eigen dierenarts gegaan. Ik heb bloed- en urineonderzoek laten doen. De waarden waren prima. Omdat hij niet was gechipt is dat ook gebeurd.

Reputatie 7
Badge +10
Wauw Lynx, wat een mooierd! Wat zal hij gaan genieten van jouw aandacht en zijn nieuwe vriendjes.

@Friesian, mijn kat is altijd helemaal happy als wij thuiskomen. Hij komt gelijk op schoot en wil graag even lekker kroelen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Afgelopen weekend is Cass van het balkon gevallen toen hij stoer probeerde te zijn. Hij is een enorme schijterd en durft eigenlijk niet eens op de rand van de bank te lopen. Nu heeft hij besloten om op het randje van het balkon te lopen en is er vanaf gevallen. Helaas heeft hij met de landing zijn achterpootje fiks opengehaald. Omdat hij maar blijft likken aan de wond, loopt hij er nu extra schattig bij 😉 Het gaat gelukkig redelijk goed en hij loopt gewoon nog op zijn pootje.

Op de foto zegt zijn koppie genoeg! Baasje, wat doe je me aan ;)

@Lynx, hoe gaat het met Panda?!

Gisteren geboren.. MIB.
:)

Reputatie 6
Badge +10
Wat tof Friesian! De lente is nu echt begonnen, nietwaar? 🙂
Weet je Tiury, de jaren komen na elkaar maar dit jaar wil het niet met de lammeren. 😞

Reageer