.

De 5 duuzendste.

  • 5 January 2017
  • 93 reacties
  • 1097 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Reputatie 7
Moet je nou echt op deze manier je aantal reacties ophogen....🆒:?:8:D
Onderschat nooit de aantrekkingskracht van bepaalde paaltjes, ...:8:P:D


Nee, wij wonen buiten de stad. Daar bezorgdt niemand, althans bij ons niet. Hoe vaak wij ook dingen willen laten bezorgen, ze komen gewoon niet opdagen. Best lastig allemaal.

Maar even wat anders, momenteel vindt ik Simyo niet zo supergeweldig. 4G doet het niet op me telefoon.
Bij me moeder op haar telefoon ook niet, ook niet 3G en 2G en 1G. Eigenlijk helemaal niks, zelfs 0G niet.

Heb even gekeken, er staat wel een paal achter het huis.


Ocherm.... Als die paal nu maar wel een KPN zendmast is...
Anders kun je je moeder nog paaldansen leren!
Zal ze vast wel leuk vinden met een borrel op!

Nou, je het zegt Korrelle....ze heb al meerdere malen in die paal gehangen. Zou dat het misschien zijn?
Reputatie 7
Badge +10
Dat is vals spelen, Friesian :8 Mijn reacties blijven tegenwoordig een beetje achter, helaas!
Reputatie 7
Badge +9
Angela, laten we het maar zo stellen: Kwaliteit gaat boven kwantiteit!
@RicoK, Angela en franswon:8:) Kwaliteit en kwantiteit kunnen best weleens goed samenwerken zoals jullie 3-en op de bijlage goed kunnen zien na een werkgang verticuteren.

Servies van 1 paerdjuh, Friesian. 🆒;)
Reputatie 7
Badge +9
Friesian, 1 keer betontegelzaad inzaaien bespaart je een hoop werk 🙂
betontegelzaad
Op voorraad :?:P Vandaag besteld voor 23.59 uur, vrijdag in huis. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Kan het niet wat vlugger???? Heb je geen drone voor de afleveringen? 😃
Daarvoor gebruik ik ezeltjuhs, je weet wel familie van duh paerdjuhs. 🆒:D
Reputatie 7
Badge +9
Als ze paren krijg je toch muilezels? In de Tweede Kamer zie je ze weleens rustig hun ochtend/middag/avond dutje doen 🙂 😳
Als ze paren krijg je toch muilezels? In de Tweede Kamer zie je ze weleens rustig hun ochtend/middag/avond dutje doen 🙂 :$
Klopt ja, voor/tijdens/na het paren. 😃
Reputatie 7
Badge +9
In Brussel schijnen er ook een hoop te zijn 😃
In Brussel schijnen er ook een hoop te zijn :D
Klopt, dat schijnt voor te komen. ;)
Badge +7
Goed bezig Friesian! Je bent wel lekker druk met je boerderij 😃
Goed bezig Friesian! Je bent wel lekker druk met je boerderij :D
Dat schijnt voor te komen. ;):P;)
Reputatie 7
Badge +10
Jij liever dan ik! Soms vraag ik me af waar je de tijd vandaan haalt om zoveel hulp te bieden hier, Friesian!
Reputatie 6
Badge +4
@Angela
Op een boerderij is veel hooi en strooi hoor om in uit te rusten met je mobiele telefoon erbij 😳
Jij liever dan ik! Soms vraag ik me af waar je de tijd vandaan haalt om zoveel hulp te bieden hier, Friesian!
Uhhhhhh, ik gebruik - GEEN - bureaufiets....:):P

@Frida
Ik weet van toeten noch blazen. 😛
Reputatie 7
Badge +10
@Angela
Op een boerderij is veel hooi en strooi hoor om in uit te rusten met je mobiele telefoon erbij :$


Haha! Zou dat het zijn? Dan ga ik voortaan lekker werken vanuit m'n bed. Misschien ben ik dan veeel productiever 😉
@Angela
Op een boerderij is veel hooi en strooi hoor om in uit te rusten met je mobiele telefoon erbij :$


Haha! Zou dat het zijn? Dan ga ik voortaan lekker werken vanuit m'n bed. Misschien ben ik dan veeel productiever ;)

Joehoe Simyo, volgens mij kan er iemand een nap desk gebruiken..;):P;)
Reputatie 7
Badge +9
Geen bureaufiets maar een slaapbureau :8
Badge +7
Dat zou niet verkeerd zijn. Of zo'n relaxstoel waar je helemaal in achterover kunt liggen. Als we weer aan het werk moeten, zetten we hem weer overeind. Dekentje erbij voor in de winter 😃
Reputatie 7
Badge +9
En voordat je aan het werk gaat natuurlijk eerst een fijne massage, dan ben je er weer helemaal klaar voor en..... bijna weer tijd om naar huis te gaan :S
Reputatie 5
Badge +8
Wij mogen niet klagen hoor Franswon. Eens per twee maanden worden wij onder handen genomen tijdens een stoelmassage 😳
Wij mogen niet klagen hoor Franswon. Eens per twee maanden worden wij onder handen genomen tijdens een stoelmassage :$
Psssst, franswon geloof jij het?

Wellness voor modderaars ;)

. .

Reageer