.

Beantwoord

Gegevens sturen na het winnen van Winnen Geblazen lukt niet. Wat nu?


na het winnen van ballonenspel, mijn gegevens ingevuld. maar na indrukken verzenden gebeurd er niets meer.
kan niet zien of hij verzonden is.
icon

Beste antwoord door Asma 2 April 2017, 14:14

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ik heb ook gemeld dat ik niets meer had gehoord na het winnen en mijn gegevens te hebben gestuurd. Maar jij hebt dus geen melding gekregen, zoals ik. Je hebt gewonnen en kunt niet meer meedoen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi mterwal,

Gefeliciteerd met het winnen van dit spel!

Ik zie dat we inmiddels contact met elkaar hebben gehad via Facebook. Je gegevens heb ik doorgestuurd naar mijn collega die hierover gaat. Het komt dus helemaal goed met je prijs! 😃

@ Friesian, inmiddels heb je contact gehad met Sean. Hij heeft je gegevens doorgestuurd naar mijn collega. Wacht het gerust af. Je prijs komt jouw kant op, hoor. 🙂

Het is belangrijk om te weten dat je na het winnen gewoon weer mee kunt spelen zo vaak je wilt. Let er wel op dat je maar één keer kunt winnen.

Groetjes,
Asma


@ Friesian, inmiddels heb je contact gehad met Sean. Hij heeft je gegevens doorgestuurd naar mijn collega. Wacht het gerust af. Je prijs komt jouw kant op, hoor. 🙂

Het is belangrijk om te weten dat je na het winnen gewoon weer mee kunt spelen zo vaak je wilt.

Groetjes,
Asma

Hoi Asma.
Bedankt voor je reactie, maar...:)

Bron

Vaststelling winnaar

• De winnaars worden geselecteerd na deelname.
• De winnaar van het spel ziet direct in beeld of hij/zij gewonnen heeft. Vervolgens ontvangt de winnaar binnen 4 dagen een e-mail met de Bol.com kortingscode
• Aan de publicatie van de uitslag van deze actie kunnen geen rechten worden ontleend.
• Er geldt voor een door de deelnemer geweigerde prijs geen vervangingswaarde of uitkering in geld. Bij weigering van de prijs door de deelnemer vervalt deze aan Simyo.
• Indien je winnaar bent van een prijs, is het niet mogelijk nogmaals een prijs te winnen. Iedereen kan dus maximaal 1 prijs winnen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Als het goed is kun je dan nog wel spelen! Heb je dat geprobeerd?

Groetjes,
Angela
Nope, wilde niet dat jullie in de trek zitten. 🙂 1 of 2 heul errug kleine pufjuhs. ;)

Nooit gedacht dak op 105 km afstand nog zoveel teweeg kon brengen met bloazen, maar Simyo is dur nog klaarblijkelijk. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Haha, wees er gerust op dat je prijs niet wordt ingetrokken. Je kunt gewoon weer meespelen! :$

Je hebt wel heel hard geblazen. Nog even en KNMI sloeg code oranje af!

Groetjes,
Asma

Indien je winnaar bent van een prijs, is het niet mogelijk nogmaals een prijs te winnen. Iedereen kan dus maximaal 1 prijs winnen.

Als het goed is kun je dan nog wel spelen! Heb je dat geprobeerd?

@ Friesian,
Het is belangrijk om te weten dat je na het winnen gewoon weer mee kunt spelen zo vaak je wilt.

Tuuuuuuuuuuuuuurluk.....:P
Badge +7
Hoi Friesian,

Haha, heb je alweer gewonnen! Je bent wel op dreef zeg! 'Winnen geblazen' is wel echt jouw spelletje zo te zien. Wel jammer dat je maar één keer een prijs in ontvangst kunt nemen he?

Groetjes,
Samantha
Yep, yep, yep, uhhhhhhhhhhhhh yep. :P

***Lees even de openingspost en mijn reactie daarop. :)
Het zou iemand op het verkeerde been kunnen zetten dat er vaker een prijs te winnen zou zijn.:$
Jullie 'antwoord' is misschien misleidend. :)
Meer smaken zijn er niet. 🆒
Badge +7
Hoi Friesian,

Als je al gewonnen hebt, kun je nog steeds mee spelen. Dit is wat we bedoelen. Je kunt alleen niet meer winnen. Om verwarring te voorkomen, hebben we een zin hieraan toegevoegd. Is het zo duidelijker?

Groetjes,
Samantha

Badge +7
Hoi Friesian,

Haha gelukkig 😃

Groetjes,
Samantha

Reageer