Hoi allemaal,
Zoals een paar van jullie wel weten, vertrek ik regelmatig per vliegtuig naar München voor een weekendje. Dat heb ik dit weekend weer op de planning staan :)
Maar deze keer is het anders. Morgen krijgen ik en mijn vriend namelijk de sleutel van ons nieuwe appartementje:D Ja je leest het goed, ons. Ik heb besloten om Amsterdam en Nederland achter te laten en samen te gaan wonen met mijn vriend. Dat betekent helaas ook dat ik Simyo ga verlaten :(
Niet getreurd, dit weekend ga ik alleen mijn vriend verhuizen. Mijn verhuizing staat 2 weken later gepland. Dat betekent dat ik de komende 2 weken nog op het forum aanwezig zal zijn, maar daarna is het helaas tijd om afscheid te nemen :(
Ik ga jullie allemaal wel missen hoor. Jullie zijn een leuke groep met zijn allen. Vind het ook wel jammer dat ik er bij het volgende uitje er niet meer bij ben 😞 Ik wil jullie in ieder geval wel bedanken voor de fijne tijd hier op het forum (en daarbuiten).
Ik zie de meeste waarschijnlijk nog wel hier op het forum de komende 2 weken, maar voor diegenen die ik niet meer zie:
Houdoe en bedankt!
Groetjes,
Samantha
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.