.

Beantwoord

Hogere kosten maar ruim binnen de bundel. Waar komt dit door?

  • 5 December 2015
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Ik kijk net per toeval naar mijn simyo app en zie tot mijn verbazing dat ik meer moet betalen (maar erg weinig, maar toch). Ik ben ruim binnen mijn bundel gebleven en heb geen internet oid gebruikt, hiervoor heb ik overal wifi. Waar kan ik vinden hie dit kan?
icon

Beste antwoord door Tiury 6 December 2015, 19:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tamm,

Welkom op het Simyo Forum.

Als je je verbruik naar boven afrond zie je hoogst waarschijnlijk dat dit het probleem is dat je iets boven je bundel zit.
Verwacht je dit vaker te hebben adviseer ik je je bundel te verhogen via Mijn Simyo.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Tamm,

Gelukkig zie ik dat je geen bundels hoeft op te hogen voor de volgende maand! Kan ik je dat betreft al geruststellen 🙂 .

Wat ik zie in je verbruik dat je een kort gesprek hebt gevoerd met een 0900-nummer op 20 november. Echter, heeft deze dienst € 0,57 in rekening gebracht voor dit gesprek. Ik heb het uitgezocht en kan helaas niet vinden wat de exacte kosten zijn bij dit nummer. Ik denk dat het € 0,10 per minuut is. Het is overigens verboden om dit niet te vermelden, dus misschien dat je daarom ook niet van deze kosten afwist.

Heb je hier nog verdere vragen over? :)

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie maikel.twinnie! Dit kon jij natuurlijk ook niet raden 🙂.
Badge
Bedankt voor je reactie. Maar mijn bundel is 300 en mijn verbruik in november 104, dan is het afronden naar boven wel heel royaal 😉
Badge
Mijn reactie had net het antwoord gekruist zie ik. Vreemd van dat nummer zal het eens uitpluizen. (Belachelijk! Is de doktersdienst die dys geld vraagt voor het bellen!)
Reputatie 7
Badge +10
Mijn reactie had net het antwoord gekruist zie ik. Vreemd van dat nummer zal het eens uitpluizen. (Belachelijk! Is de doktersdienst die dys geld vraagt voor het bellen!)

Dat gebeurt ons ook wel eens 😉 Het is natuurlijk fijn dat je er achter bent welk nummer er precies kosten berekend voor zijn nummer. Dat dit de doktersdienst is, is wel vreemd :S Misschien eens navraag doen of ze ook een gratis nummer hebben!

Laat je het weten als je nog vragen hebt.

Groetjes,
Angela

Reageer