.

Beantwoord

Waarom kan ik niet gebeld worden in de auto?


In de auto kan ik wel bellen zelf
Maar kan niet gebeld worden.
Knap waardeloos dit is sinds een paar dagen
icon

Beste antwoord door Sean 4 April 2016, 11:38

Bekijk originele reactie

15 reacties

Heb je de laatste update op je telefoon?
Update ?het is de vaste auto telefoon dus in dashbaord.
Probeer het eens uit met de simkaart in een mobiele telefoon. Kun je uitsluiten waar het aan ligt 🙂
Update ?het is de vaste auto telefoon dus in dashbaord.
Excuses.
Ik zat te denken aan bluetooth in je auto. En dan is de vraag echt voor de hand liggend.
🙂
Ik heb de simcard nu in gewone samsung mobiel gedaan zelfde effect kan wel bellen maar niet gebeld worden
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Peterveenboer1960,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden.

Goed dat je het advies van Raytje hebt opgevolgd. Nu weten we dat het probleem door de simkaart wordt veroorzaakt.

Ik heb zojuist de simkaart gereset, zodat deze weer opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij je mobiele telefoon even tien minuten uit kunnen zetten en daarna willen testen of je weer gebeld kunt worden?

Ik hoor graag van je of het probleem hiermee is opgelost.

Groetjes,
Sean

@Raytje en Friesian bedankt voor het meedenken 😃 !
Dat kan pas om 16.45 dan ben ik in mijn auto (tel vast in auto dashboard)
Alles geprobeerd maar kan nog steeds niet gebeld worden
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Peterveenboer1960,

Wat jammer dat de reset niets heeft uitgehaald. Als ik het zo hoor, is er op de een of andere manier een doorschakeling op je aansluiting gekomen. Deze zet je uit door te bellen naar ##002#. Zou je dit eens kunnen proberen 🙂?

Groetjes, Tiury
Nou ook geprobeerd werkt ook niet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Peterveenboer1960,

Wat vreemd! Weet je toevallig of een andere simkaart wel werkt in jouw auto? Kun je in dat geval wel gebeld worden, laat het dan even weten. Ik ga dan een nieuwe simkaart naar je opsturen. We gaan dan eens testen of dit de oplossing is. Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Met een andere simcard in de auto geeb enkel probleem heb ik nu ook .zo lang het niet werkt jullie simcard in een exstra toestel gedaan .ook om te kijken of het aan de auto telefoon zelf lag dit is niet het geval. Kreeg eerder een mail dat jullie met een vasr toestel naar mijn nummer hebben gebeld en dat hij dan wel overging ?waarom heb ik dsn niks gehoord of gemiste oproep gezien heb het toestel namelijk op zak
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pieterveenboer1960,

Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost.

Er is inderdaad door onze netwerkspecialist naar jouw nummer en de telefoon ging toen over. Dat jij dit niet op je telefoon ziet is heel vreemd.

Ik heb nu in ieder geval kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.

Laat je ons weten of de problemen hiermee verholpen zijn?

Groetjes,
Sean
Okee gaan het zien al snap ik er niks van
Reputatie 7
Badge +10
Laten we het even afwachten en hopen dat de nieuwe simkaart de oplossing is voor je Peter 🙂 Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer