.

Vraag: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.


Badge
Ik heb enkele weken geleden een micro-SIM kaart van jullie ontvangen en deze is vorige week geactiveerd. Sinds gisteren probeer ik hem te gebruiken, maar als ik probeer te bellen hoor ik de meldeing "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Ik kan wel gebeld worden.

60 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sinitsyn,

Welkom op het Forum!

Wat gek dat jij je simkaart niet kunt gebruiken. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je op dit moment voldoende beltegoed hebt. Ook is je simkaart gewoon actief.

Om ervoor te zorgen dat jij je aansluiting zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik je simkaart voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juist instellingen op het netwerk registreert.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Hallo,

Sinds vandaag is mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Ik zou graag spoedig reactie willen.

Alvast bedankt!

Lana
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,

Sinds vanmorgen (13-02) is mijn abbonement om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb sinds een paar maanden een abbonement bij Simyo. Vorige maand heb ik mijn internetbundel verhoogd naar 1500MB p/m.
Verder heb ik als het goed is niets veranderd.

Ik zou graag spoedig antwoord willen aangezien ik deze telefoon ook zakelijk gebruik.

Alvast bedankt!

Manouk


Hoi Manouk,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat we jouw vraag al op Twitter en in de e-mail hebben behandeld. Volgens mij is alles nu weer in orde, klopt dat? Wel wil ik je graag meegeven dat het niet de bedoeling is dat je op drie verschillende kanalen contact met ons zoekt. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk geholpen wilt worden, maar het gaat juist sneller als je maar op één kanaal reageert 🙂
Hallo,

Sinds vanmorgen (13-02) is mijn abbonement om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb sinds een paar maanden een abbonement bij Simyo. Vorige maand heb ik mijn internetbundel verhoogd naar 1500MB p/m.
Verder heb ik als het goed is niets veranderd.

Ik zou graag spoedig antwoord willen aangezien ik deze telefoon ook zakelijk gebruik.

Alvast bedankt!

Manouk
Badge +6
Hoi adobbe,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en je simkaart is gereset, werkt je aansluiting nu naar wens? Ook het internet? :)

Je had overigens dit probleem, doordat je helaas pas je simkaart had geactiveerd op de dag dat we je nummer over hebben genomen, in plaats van een dag van tevoren zoals we adviseren 🙂.
Ik heb ook dit probleem. Sinds vandaag is mijn mobiele nummer overgezet en kon ik gebruik maken van mijn nieuwe simkaart.
Alleen als ik nu wil bellen is mijn aansluting om adminstratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Kan mijn simkaart ook worden gereset?

Met vriendelijke groet
Badge +6
Beste Klantenservice,

Ik had een geblokkeerde aansluiting wegens achterstallige betaling. Die is inmiddels betaald en ook terug te zien op mijn Simyo dat de factuur is betaald. Ik heb al geprobeerd verbinding te zetten door middel van aan en uitzetten van mijn toestel, alleen is dat niet gelukt. Nu is mijn vraag? Wanneer kan ik weer gebruik maken?

Gr. Bekir


Hoi Bekir,

Welkom op het forum!
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Kan je laten weten of je weer kan bellen?
Beste Klantenservice,

Ik had een geblokkeerde aansluiting wegens achterstallige betaling. Die is inmiddels betaald en ook terug te zien op mijn Simyo dat de factuur is betaald. Ik heb al geprobeerd verbinding te zetten door middel van aan en uitzetten van mijn toestel, alleen is dat niet gelukt. Nu is mijn vraag? Wanneer kan ik weer gebruik maken?

Gr. Bekir
Reputatie 5
Badge +10
OK dan, ik heb al een reactie gekregen: Ze hebben mijn simkaart gereset. Dat is dan toch wel weer lekker snel! Thanks!

Welkom op het forum Reinoo,

Ik zie dat er inderdaad via email contact is geweest. De simkaart is geactiveerd. Bedankt dat je het hier even hebt laten weten :)

zou je mijn simkaart ook kunnen resetten dan?

Hoi rust46,

Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.

Groetjes,

Alex
Badge
zou je mijn simkaart ook kunnen resetten dan?
Hoi Symio,
Ook bij mij: " Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld." Ik heb begin augustus een vervangende simkaart besteld, onvangen en geactiveerd en toen kon ik bellen. Deze week krijg ik bovenstaande melding. Ik heb mijn probleem bij klantenservice gemeld via het contactformulier (bellen doet het niet...), maar dan duurt het drie dagen. Is eerdere actie mogelijk? Bvd, reino

OK dan, ik heb al een reactie gekregen: Ze hebben mijn simkaart gereset. Dat is dan toch wel weer lekker snel! Thanks!
Badge
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Ik heb je vraag dan ook in dit topic beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren. Ook wil ik je vragen het veelvuldig gebruik van leestekens te vermijden. Je reacties worden namelijk ook zonder uitroeptekens behandeld :)

Groetjes,

Alex


alex zou ik een reactie kunnen krijgen, dit kost mij klanten op het werk!
Badge
Ik heb ook vandaag zo'n vaag bericht  van "aasluiting om admin. reden geblokkeerd". Blijkt na bellen dat dit komt omdat ik vorige week een paar dure telefoontjes in het buitenland heb gemaakt.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening. 
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.


hoi richard, ik zit al een week zonder bellen, gisteren beloofd, en toegezegt door de financiele afd,  (ook genoteerd) dat ik gedeblokkeerd zou worden in de loop van de dag, nou mooi niet dus, ik heb hem ook dringend nodig voor mijn werk maar daar wordt gewoon overheen gekletst, ik bel/ mail net zolang totdat ze werkelijk overgaan tot actie
Badge
Hoi Symio,
Ook bij mij: " Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld." Ik heb begin augustus een vervangende simkaart besteld, onvangen en geactiveerd en toen kon ik bellen. Deze week krijg ik bovenstaande melding. Ik heb mijn probleem bij klantenservice gemeld via het contactformulier (bellen doet het niet...), maar dan duurt het drie dagen. Is eerdere actie mogelijk? Bvd, reino


ik ben klaar mer de simyo klantenservice, erwordt mij elke keer een ander verhaal verteld, ik stond op de lijst van deblokeren maar dit is niet gebeurt, Alex of iemand anders die dit forum beheerd ik zou graag weer kunnen bellen, ik heb de telefoon dringend nodifg voor mijn werk!  zou je hierop kunnen reageren en dit voor mij oplossen aub,, alvast bedankt
Hoi Symio,
Ook bij mij: " Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld." Ik heb begin augustus een vervangende simkaart besteld, onvangen en geactiveerd en toen kon ik bellen. Deze week krijg ik bovenstaande melding. Ik heb mijn probleem bij klantenservice gemeld via het contactformulier (bellen doet het niet...), maar dan duurt het drie dagen. Is eerdere actie mogelijk? Bvd, reino
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Ik heb je vraag dan ook in dit topic beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren. Ook wil ik je vragen het veelvuldig gebruik van leestekens te vermijden. Je reacties worden namelijk ook zonder uitroeptekens behandeld :)

Groetjes,

Alex
Badge
vandaag beloofd dat ik mijn aansluiting weer kan gebruiken!!! dit is al de zoveelste belofte graag eens duidelijkheid, wie van de klantenservice geeft mij een reactie?
Badge
Sinds ik terug ben van mijn vakantie kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ook niet sms'en en de internet verbinding werkt ook niet. Kortom mijn abonnement doet het niet meer. Als ik bel krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld :(
Ik zit nu al een week zonder iets te kunnen (behalve met Wi-fi).
Help A.U.B.


Welkom op het forum Daniel Kuyper,

Je aansluiting was geblokkeerd wegens hoogverbruik. Er is in de maand juli veel internet verbruikt waardoor je buiten de bundel kosten hebt gegenereerd. Normaal gesproken kun je weer worden aangesloten wanneer je een hoogverbruik betaling doet. De aansluiting is inmiddels weer geactiveerd omdat het factuur bedrag (met de verbruikskosten van juli) nu is afgeschreven.

Je kunt nu dus weer gebruik maken van je aansluiting. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Ik heb van de week een nieuwe nanosim ontvangen en geactiveerd, toen voor de auto nog een micro sim besteld en ook geactiveerd (had ik niet moeten doen maar ok) niet meer kunnen bellen met iphone (logisch nano sim was niet meer geactiveerd) gebeld met Simyo weer nieuwe nanosim besteld en vandaag binnen gekregen en geactiveerd maar krijg nu de mededeling "om administratieve redenen is dit ...........................)
Heb de telefoon al opnieuw opgestart maar nog steeds niets.


Welkom op het forum Jan Lux,

Je hebt volgens het systeem 2 keer een vervangende simkaart aangevraagd. Dit kan problemen opleveren tijdens de activatie van de simkaart. Volgens ons systeem zou je echter gewoon gebruik moeten kunnen maken van de aansluiting.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Beste Simyo,

Ik heb mij simkaart geactiveerd maar is om adminisratieve redenen buiten gebruik gesteld en snap niet waarom.
Eigenlijk ging ik er van uit dat ik deze direct zou kunnen gebruiken maar nu kan ik niet bellen.
Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Joni de Vries


Welkom op het forum Jonidevries,

Nadat je je simkaart hebt geactiveerd, kan het soms eventjes duren voordat de activatie is doorgekomen op het netwerk. De aansluiting is nu in ieder geval actief. Ik zie namelijk dat je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

Ben je zo geholpen?

Groetjes,

Alex

kan ik ebven een reactie krijgen van jou alex, na de zoveelste keer gebeld te hebben met de klantenservice zou ik graag weer kunnen bellen wat mij beloofd is!
Badge
Ik heb ook vandaag zo'n vaag bericht  van "aasluiting om admin. reden geblokkeerd". Blijkt na bellen dat dit komt omdat ik vorige week een paar dure telefoontjes in het buitenland heb gemaakt.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening. 
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.


weer gebeld maar weer geen resultaat!
Reputatie 5
Badge +10
Sinds ik terug ben van mijn vakantie kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ook niet sms'en en de internet verbinding werkt ook niet. Kortom mijn abonnement doet het niet meer. Als ik bel krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld :(
Ik zit nu al een week zonder iets te kunnen (behalve met Wi-fi).
Help A.U.B.


Welkom op het forum Daniel Kuyper,

Je aansluiting was geblokkeerd wegens hoogverbruik. Er is in de maand juli veel internet verbruikt waardoor je buiten de bundel kosten hebt gegenereerd. Normaal gesproken kun je weer worden aangesloten wanneer je een hoogverbruik betaling doet. De aansluiting is inmiddels weer geactiveerd omdat het factuur bedrag (met de verbruikskosten van juli) nu is afgeschreven.

Je kunt nu dus weer gebruik maken van je aansluiting. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Ik heb van de week een nieuwe nanosim ontvangen en geactiveerd, toen voor de auto nog een micro sim besteld en ook geactiveerd (had ik niet moeten doen maar ok) niet meer kunnen bellen met iphone (logisch nano sim was niet meer geactiveerd) gebeld met Simyo weer nieuwe nanosim besteld en vandaag binnen gekregen en geactiveerd maar krijg nu de mededeling "om administratieve redenen is dit ...........................)
Heb de telefoon al opnieuw opgestart maar nog steeds niets.


Welkom op het forum Jan Lux,

Je hebt volgens het systeem 2 keer een vervangende simkaart aangevraagd. Dit kan problemen opleveren tijdens de activatie van de simkaart. Volgens ons systeem zou je echter gewoon gebruik moeten kunnen maken van de aansluiting.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Beste Simyo,

Ik heb mij simkaart geactiveerd maar is om adminisratieve redenen buiten gebruik gesteld en snap niet waarom.
Eigenlijk ging ik er van uit dat ik deze direct zou kunnen gebruiken maar nu kan ik niet bellen.
Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Joni de Vries


Welkom op het forum Jonidevries,

Nadat je je simkaart hebt geactiveerd, kan het soms eventjes duren voordat de activatie is doorgekomen op het netwerk. De aansluiting is nu in ieder geval actief. Ik zie namelijk dat je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

Ben je zo geholpen?

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik heb mij simkaart geactiveerd maar is om adminisratieve redenen buiten gebruik gesteld en snap niet waarom.
Eigenlijk ging ik er van uit dat ik deze direct zou kunnen gebruiken maar nu kan ik niet bellen.
Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,
Joni de Vries
Ik heb van de week een nieuwe nanosim ontvangen en geactiveerd, toen voor de auto nog een micro sim besteld en ook geactiveerd (had ik niet moeten doen maar ok) niet meer kunnen bellen met iphone (logisch nano sim was niet meer geactiveerd) gebeld met Simyo weer nieuwe nanosim besteld en vandaag binnen gekregen en geactiveerd maar krijg nu de mededeling "om administratieve redenen is dit ...........................)
Heb de telefoon al opnieuw opgestart maar nog steeds niets.
Sinds ik terug ben van mijn vakantie kan ik niet meer bellen of gebeld worden, ook niet sms'en en de internet verbinding werkt ook niet. Kortom mijn abonnement doet het niet meer. Als ik bel krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld  :(
Ik zit nu al een week zonder iets te kunnen (behalve met Wi-fi). 
Help A.U.B.  
Badge +8
Hallo Simyo,

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart binnen gekregen met nummerbehoud.
Ik heb hem meteen geactiveerd online en via de klantenservice.
Aangezien het een half uurtje zou kunnen duren ben ik gaan werken. Nu is het 10 uur verder en heb ik mijn mobiel weer opgestart met mijn sim erin. Als ik iemand probeer te bellen geeft hij aan dat mijn aansluiting  is buiten gebruik gesteld om administratieve redenen? Verder kan ik ook helemaal niks, niet smsen, interneten etc.
Aangezien ik niet zonder mijn telefoon kan leven en jullie niet berijkbaar zijn in het weekend hoop ik dat jullie mij snel kunnen helpen.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Kristel


Hoi Kristel,

Ik zie dat je inmiddels via twitter bent geholpen.
Gelukkig dat het nu weer werkt dan, als je niet zonder je telefoon kunt leven;)

Groetjes,
Charlene
Hallo Simyo,

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart binnen gekregen met nummerbehoud.
Ik heb hem meteen geactiveerd online en via de klantenservice.
Aangezien het een half uurtje zou kunnen duren ben ik gaan werken. Nu is het 10 uur verder en heb ik mijn mobiel weer opgestart met mijn sim erin. Als ik iemand probeer te bellen geeft hij aan dat mijn aansluiting  is buiten gebruik gesteld om administratieve redenen? Verder kan ik ook helemaal niks, niet smsen, interneten etc.
Aangezien ik niet zonder mijn telefoon kan leven en jullie niet berijkbaar zijn in het weekend hoop ik dat jullie mij snel kunnen helpen.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Kristel

Reageer