.

Beantwoord

betaling verwerkt en nog niet kunnen bellen, wat is dit nu?

  • 1 September 2013
  • 12 reacties
  • 1360 Bekeken

Badge
betaling afgeschreven en printscreen gestuurd en nog steeds niet kunnen bellen, graag zou ik de morgen opgelost zien
icon

Beste antwoord door Alex 2 September 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge
rekening betaald, printscreen opgestuurd en nog steeds geen bereik, wat is dit!?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.

On-topic

Ik zie dat je al enkele keren contact hebt gehad met Simyo hier over. We hebben je gevraagd om per mail een correct betaalbewijs te sturen zodat we kunnen zien dat het bedrag inderdaad is afgeschreven. Tot op heden kunnen we helaas geen betaling terug vinden. Tijdens het laatste contact met de telefonische klantenservice heeft mijn collega je gevraagd contact op te nemen met je bank en een geldig betaalbewijs op te vragen. Als je vervolgens weer per email (via het bestaande ticketnummer) contact met ons opneemt, kunnen we je weer verder helpen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.

On-topic

Ik zie dat je al enkele keren contact hebt gehad met Simyo hier over. We hebben je gevraagd om per mail een correct betaalbewijs te sturen zodat we kunnen zien dat het bedrag inderdaad is afgeschreven. Tot op heden kunnen we helaas geen betaling terug vinden. Tijdens het laatste contact met de telefonische klantenservice heeft mijn collega je gevraagd contact op te nemen met je bank en een geldig betaalbewijs op te vragen. Als je vervolgens weer per email (via het bestaande ticketnummer) contact met ons opneemt, kunnen we je weer verder helpen.

Groetjes,

Alex


dit heb ik al gedaan.......
Badge
rekening betaald, printscreen opgestuurd en nog steeds geen bereik, wat is dit!?


ik heb hetzelfde! gisteren toegezegt dat ik gedeblokkeerd wordt maar wat schets mijn verbazing, ik kan nu nog steeds niet bellen, 
Badge
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.

On-topic

Ik zie dat je al enkele keren contact hebt gehad met Simyo hier over. We hebben je gevraagd om per mail een correct betaalbewijs te sturen zodat we kunnen zien dat het bedrag inderdaad is afgeschreven. Tot op heden kunnen we helaas geen betaling terug vinden. Tijdens het laatste contact met de telefonische klantenservice heeft mijn collega je gevraagd contact op te nemen met je bank en een geldig betaalbewijs op te vragen. Als je vervolgens weer per email (via het bestaande ticketnummer) contact met ons opneemt, kunnen we je weer verder helpen.

Groetjes,

Alex


gisteren toegezegt dat ik gedeklokkeerd zou worden maat kan nu nog steeds niet bellen graag mijn blokkade per ommegaande opheffen!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je aansluiting geblokkeerd is. Helaas hebben we tot op heden geen betaling kunnen terug vinden. Op dit moment wordt opnieuw naar je betaling gekeken door de financiële afdeling. Er is geen toezegging gedaan dat je weer wordt aangesloten. We kunnen de aansluiting pas activeren zodra de betaling is terug gevonden. Mijn collega zal je hierover terugbellen. Dit is vandaag ook met je besproken.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Mijn collega heeft vorige week contact met je gehad over de betaling. Tot op heden is er geen betaling bij ons binnen gekomen noch een geldig betaalbewijs. Dit is vorige week en dit weekend ook per mail aan je doorgegeven.

Zolang wij geen geldig betaalbewijs binnen hebben gekregen waaruit blijkt dat de betaling voor uiterlijke betaaldatum is voldaan, wordt de aansluiting niet geactiveerd en zal het betaaltraject (incl. incasso traject) worden gevolgd. De factuur is reeds doorgezet naar het incasso bureau. Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met het incasso bureau.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.

On-topic

Ik zie dat je al enkele keren contact hebt gehad met Simyo hier over. We hebben je gevraagd om per mail een correct betaalbewijs te sturen zodat we kunnen zien dat het bedrag inderdaad is afgeschreven. Tot op heden kunnen we helaas geen betaling terug vinden. Tijdens het laatste contact met de telefonische klantenservice heeft mijn collega je gevraagd contact op te nemen met je bank en een geldig betaalbewijs op te vragen. Als je vervolgens weer per email (via het bestaande ticketnummer) contact met ons opneemt, kunnen we je weer verder helpen.

Groetjes,

Alex


dit heb ik gedaan, ik zou gedeblokeerd worden maar is tot nu toe niet gebeurd
Badge
Hoi rust46,

Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.

Groetjes,

Alex


toekenning deblokeren , maar de actie ontbreekt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Ik heb je gisteren een privé bericht gestuurd en daarin aangegeven wat je dient te doen om weer te worden aangesloten.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi rust46,

Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.

Groetjes,

Alex


toekenning deblokeren , maar de actie ontbreekt

pfffff, actie gedaan, nu jullie.......
Badge +6
pfffff, actie gedaan, nu jullie.......

Hoi rust46,

Het betaalbewijs van de factuur van juni dat je ons hebt gestuurd is van de automatische incasso die is gestorneerd door je bank.

Om je te kunnen deblokkeren hebben wij het betaalbewijs nodig van de betaling van de factuur van juni welke je zélf naar ons hebt overgemaakt, nadat de automatische incasso was gestorneerd. Dit betaalbewijs hebben we helaas nog niet ontvangen.

Mocht je deze betaling niet hebben gedaan, dan is de factuur helaas terecht aan het incassobureau IM Nederland overgedragen en wil ik je vragen met hen contact op te nemen. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 0341 - 568 800.

Wanneer IM Nederland de betaling heeft ontvangen en dit aan onze financiële afdeling heeft doorgegeven, zal je aansluiting worden gedeblokkeerd.

Reageer