.

Vraag: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.



Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lauraaa, en welkom op het Simyo Forum!

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice hierover en dat je verbinding het nu doet, maar ik wil toch nog even vertellen wat er aan de hand was.

Je nummerbehoud stond gepland voor de 21e, nu heb je als het goed is een e-mail ontvangen waarin stond dat je je simkaart een dag van te voren moet activeren, maar dit heb je ook op de 21e gedaan.
Dit is om deze problemen te voorkomen :(

De processen van nummerbehoud en simkaart activeren moeten niet door elkaar lopen. Het zijn beiden vrij grote aanpassingen aan de instellingen van een simkaart. Als dit verstoord wordt heeft dat tot gevolg dat je activering vertraagd wordt.


@RicoK; bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Je zou of nog eventjes kunnen wachten. Misschien dat er bij Simyo een vertraging is.

Aan de andere kant, je hebt je simkaart wel in een simlockvrij toestel gestopt? Probeer eens, als je deze mogelijkheid hebt, je simkaart in een ander toestel te stoppen.
Beste Simyo,

Vorige week heb ik een simonly-abbonoment aangevraagd met nummerbehoud. Deze heb ik ontvangen en zou vandaag omgezet worden naar mijn eigen nummer. Ik heb 'm geactiveerd via mijn simyo en vervolgens in mijn iphone4 geplaatst.
Het probleem is dat ik niet kan bellen, gebeld worden, sms-en en geen gebruik kan maken van internet. Als ik me aanmeld op mijn simyo staat de sms/belbundel wel aan en dit geld ook voor de internetbundel. Ook heb ik via de instellingen van mijn iphone al gekeken of alles goes stond, en dit was gewoon het geval.
Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt
Laura
Badge +6
okee, toestel volledig gereset en ondertussen werkt alles!

Hoi Kipjeplok,

Fijn om te lezen dat de reset van je toestel dit probleem heeft verholpen. Bedankt voor het melden hiervan 🙂.
okee, toestel volledig gereset en ondertussen werkt alles!
nu ik mijn toestel (iphone 4) een uur uit heb gehad heb ik helemaal geen netwerk meer.. daarstraks was mijn bereik gewoon vol en had ik dus enkel een niet werkende sim, nu is het bereik ook afwezig (er staat 'geen service'). als ik handmatig een netwerk wil selecteren krijg ik bij ieder te selecteren netwerk (ook KPN) de melding 'Het geselecteerde mobiele netwerk is beperkt. In 'instellingen' kunt u een ander netwerk kiezen.' wat nu?!
bedoel je toestel een uur uit laten staan? thanks, ga ik even proberen!
Reputatie 3
Badge +9
Dat klopt naar dan voor een langere tijd..1 uur.
toestel overigens ook aan- en uitgezet (las ergens dat dat nog wel eens wil helpen), maar dat deed ook niets.
help, net een nieuwe simkaart ontvangen. correct geactiveerd, email ontvangen, simkaart in telefoon gedaan en pincode ingevoerd. als ik probeer te bellen of te smsen doet de kaart het echter niet, ik krijg ook de melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. kan dit worden opgelost?

Dank jullie!
Badge +6
Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn 'oude' simkaart was gestolen. De oude simkaart heb ik geblokkeerd, ik heb nu alleen de nieuwe geactiveerd via de site van simyo. Ik kan alleen nog niet bellen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Daarnaast kan ik ook niet op het internet. ' u bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelij is'. 

Zou u mij kunnen helpen? 

Mvg,


Hoi AB1,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten. Daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ Erickiel & De Leon bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
Je oude simkaart heb je geblokkeerd. De nieuwe is ook nog geblokkeerd. 
Je kunt je simkaart laten deblokkeren door de klantenservice (zij zullen je vragen om enkele gegevens) maar een moderator hier kan het ook voor je doen.
Even wachten dus tot maandag. :eek:
Badge +1
Neem maandag even via telefoon contact op met de klantenservice zij kunnen je aansluiting bekijken en gaat sneller als hier op forum
Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn 'oude' simkaart was gestolen. De oude simkaart heb ik geblokkeerd, ik heb nu alleen de nieuwe geactiveerd via de site van simyo. Ik kan alleen nog niet bellen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Daarnaast kan ik ook niet op het internet. ' u bevindt zich momenteel niet in een gebied waar gegevenscommunicatie mogelij is'. 

Zou u mij kunnen helpen? 

Mvg,
Reputatie 2
Badge +1
Hey sseos,

Thank you for your conformation.
it works now, thank you.

Hi sseos,

In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?

Greetings,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hi sseos,

In our system I can see the simcard has to work. Can you confirm this?

Greetings,

Alex
Welkom op het forum Dhvandenakker,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van het abonnement kunnen maken. Indien dit niet het geval is, vernemen wij het graag.

Hey sseos, according to our system, you have already been able to use your subscription. Would you please be so kind to confirm this?


I have been able to use the subscription before I blocked my sim card which I lost. When I received the new one, I tried to activate it online but there
was an error message. The pin no. works, but I cannot call. Please help, It's been a week since I cannot call!!!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Dhvandenakker,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van het abonnement kunnen maken. Indien dit niet het geval is, vernemen wij het graag.

Hey sseos, according to our system, you have already been able to use your subscription. Would you please be so kind to confirm this?
Hi, I blocked my simcard, ordered a new one, I tried to active it online, I put in my new sim card number but there was an error.
When I put the pin no in my new sim card it works, but I cannot call. What can I do??? 
Dag Simyo,

Ik heb ook met dit probleem te maken. Bij het activeren kreeg ik al een melding dat er iets niet goed was. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groeten,

Daan
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Biancastok,

Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik daar reactie gegeven op je vraag.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Simyo,

Sinds een halve maand gebruik ik Simyo. Ik zit nu alleen met hetzelfde probleem dat ik te horen krijg dat de aansluiting voor administratieve redenen buiten bereik is gesteld. Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

M.v.g.
Reputatie 5
Badge +10
Beste simyo,

Ik was mijn simkaart verloren en heb nu me nieuwe simkaart binnen. Alleen als ik nu probeer te bellen, krijg ik de melding dat mijn aansluiting om administrative redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?

Mvg,


Welkom op het forum Jasper94,

Wanneer je je simkaart bent verloren en je hebt een vervangende simkaart besteld, moet je deze eerst activeren. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice om dit in orde te maken.

Ik heb sinds een paar dagen een iPhone en heb daarom een nieuwe nano sim aangevraagd, deze is inmiddels binnengekomen en geactiveerd maar ik kan nog geen gebruik maken van internet, sms of bellen. Bij het bellen wordt er gezegd dat de simkaart om administrieve redenen niet in werking is. Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Welkom op het forum TomR,

Ik zie dat de nano simkaart op 10/12/12 is geactiveerd en dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Ik heb ook vandaag zo'n vaag bericht  van "aasluiting om admin. reden geblokkeerd". Blijkt na bellen dat dit komt omdat ik vorige week een paar dure telefoontjes in het buitenland heb gemaakt.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening. 
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.


Welkom op het forum RichardR,

Als ik je aansluiting bekijk, zie ik dat we op 8/12/12 een sms hebben gestuurd met informatie over de afsluiting wegens [url=https://forum.simyo.nl/factuur-65/faq-ben-afgesloten-wegens-hoogverbruik-houdt-3325hoogverbruik[/url]. Jammer dat je hierdoor geen klant meer wilt zijn bij Simyo. Ik heb je een email gestuurd met instructie over hoe je weer kan worden aangesloten.

Groetjes,

Alex
Ik heb ook vandaag zo'n vaag bericht  van "aasluiting om admin. reden geblokkeerd". Blijkt na bellen dat dit komt omdat ik vorige week een paar dure telefoontjes in het buitenland heb gemaakt.
Zonder ook maar enige waarschuwing per sms of email wordt gewoon je telefoonnr geblokkeerd. En dan ook zo'n vaag bericht geven als je probeert te bellen. Is het dan zo moeilijk voor Simyo om even een SMS daarover te sturen of een email. Sschandalig gewoon.
Zelfs op Mijn Simyo zie je nergens dat je nummer geblokkeerd is vanwege een hoge rekening. 
Nu zit ik minstens een dag zonder nummer. Dat kan ik me niet veroorloven, en dus: weer een klant minder.

Reageer