.

Beantwoord

Aansluiting voor administratieve redenen buiten gebruik gesteld

  • 19 December 2012
  • 2 reacties
  • 305 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik zit sinds gisteren met het probleem dat ik niet meer kan bellen, smsen of internetten op mijn gsm. Wanneer ik bel krijg ik te horen: Aansluiting voor administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Weten jullie misschien hoe dit komt? Kan hier wat aan gedaan worden?

Bedankt alvast voor het antwoorden.

M.v.g.

B. Stok
icon

Beste antwoord door Alex 20 December 2012, 12:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Als al je rekeningen betaald zijn is het waarschijnlijk hoogverbruik geweest
Helaas ben je dan voor 100% geblokkeerd, mooi was geweest als je alleen voor uitgaande gesprekken geblokkeerd zou worden dat je wel gebeld kan worden en niet kan bellen, misschien wel een puntje voor de toekomst 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Ik zit sinds gisteren met het probleem dat ik niet meer kan bellen, smsen of internetten op mijn gsm. Wanneer ik bel krijg ik te horen: Aansluiting voor administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Weten jullie misschien hoe dit komt? Kan hier wat aan gedaan worden?

Bedankt alvast voor het antwoorden.

M.v.g.

B. Stok


Welkom op het forum Biancastok,

Je aansluiting is inderdaad afgesloten wegens hoogverbruik. Omdat je gebruik hebt gemaakt van de Simyo simkaart voordat je nummer was over gezet zijn de buiten bundel tarieven berekend. Ik zie dat je een email hebt ontvangen met daarin instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.

In dit topic staat een overzicht waarmee je kunt achterhalen waarom je de melding 'aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' krijgt.

Bedankt voor het meedenken erickiel :D

Groetjes,

Alex

Reageer