Wat gaat er fout? Moet ik iets in mijn instellingen veranderen?
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactieHet is vreemd dat je die melding pas later krijgt, daar moet absoluut iets aan gedaan worden. Heb je al geprobeerd om je voicemail te resetten? Dit doe je door te bellen naar 12339 (voicemail uitschakelen) en dan 12331 (voicemail inschakelen). Dan maakt het netwerk automatisch een nieuwe voicemail box voor je aan.
Hallo Charlene,
De rest werkt altijd prima. Ik heb alleen problemen met de meldingen van voicemail.Â
Groet,
Steven
Hoi Stevenh,
Ik ga met de technische afdeling voor je onderzoeken wat er aan de hand is. Je hoort dus nog van mij. :)
Groetjes,
Charlene
Overigens, als er niet wordt ingesproken, dan krijg je ook geen bericht. Alleen als iemand een boodschap achterlaat.niet van toepassing?
Bedankt voor uw reactie. Ik heb toevallig gister een voicemail gekregen en tot op vandaag heb ik nog geen melding gekregen.... Met ''normale'' smsjes heb ik geen problemen en die ontvang ik gewoon goed. Ik zal u zo een privé bericht sturen.
Hoi Michelle,
Er bleek inderdaad iets mis met de instellingen van jouw voicemail op het netwerk. De IT-afdeling heeft een aantal werkzaamheden uitgevoerd en nu zouden de notificaties weer moeten binnenkomen.
Het kan zijn dat je wel een nieuwe welkomstboodschap moet inspreken.
Laat je even weten of het heeft gewerkt?
Groetjes,
Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.