.

Beantwoord

Van Choozze naar Simyo, hoe doe ik dat?

  • 4 February 2016
  • 9 reacties
  • 204 Bekeken

Ik wil overstappen van Choozze naar Simyo met nummerbehoud, maar krijg nu te horen dat dit niet kan aangezien T-mobile (volgens mij de provider van Choozze) mijn nummer niet kent.

Aangezien jullie niet de mogelijkheid bieden om bij de bestelling van een prepaid kaart Choozze te selecteren zou ik graag willen weten hoe ik mijn oude nummer (06-32XXXXXX) mee kan nemen naar jullie.

Groetjes Peter
icon

Beste antwoord door Angelica 4 February 2016, 11:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi SimyoPeter,

Welkom op het forum van Simyo 🆒

In verband met je privacy, heb ik je telefoonnummer deels weggehaald ;)

Cool dat je kiest voor een aansluiting bij Simyo. 😃 Het is inderdaad (nog) niet mogelijk Choozze als huidige provider te kiezen. Ik zie wel dat je al een bestelling hebt geplaatst en een tijdelijk nummer van ons hebt ontvangen. Op 3 februari 2016 heb je een mail van ons ontvangen waarin staat dat je nummerbehoud is afgewezen. Als je op deze mail wil reageren met daarin je te behouden nummer, je tijdelijk nummer en het simkaartnummer van Choozze, dan gaan we je aanvraag handmatig verwerken. :)

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Beste Angelica,

Dank voor je berichtje terug. Ik heb inmiddels wel choozze kunnen selecteren toen ik ingelogd was in Mijn simyo en de aanvraag is opnieuw verstuurd. Hopelijk gaat het nu wel lukken.

Groetjes Peter
Reputatie 5
Badge +8
Hoi SimyoPeter,

We hebben de mogelijkheid om Choozze te selecteren inderdaad toegevoegd. Goed dat je deze hebt gevonden. Je aanvraag is momenteel in behandeling. Laat je het weten als je hierover bericht hebt gekregen?

Groetjes,
Sean
Wat ik heb begrepen duurt het ongeveer 2 dagen voordat het nummer kan worden overgezet naar Simyo. Deze twee dagen zijn nu ruim verstreken. Kun je achterhalen wat de status op dit moment is ?

Groetjes,

Peter
Reputatie 6
Badge +10
Hoi SimyoPeter,

We hebben het verzoek voor nummerbehoud al een aantal dagen geleden gestuurd naar Choozze en we zijn nog in afwachting van het antwoord. Tijdens de overstap is er aangegeven dat het nummer per 03-03 overgezet moet worden. Klopt dit wel?

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Het nummer mag van mij het liefst op 29 februari worden overgezet. Indien mogelijk uiteraard !

Groetjes Peter
Reputatie 7
Badge +10
Hoi SimyoPeter,

Zoals ik nu zie is de aanvraag goedgekeurd per 3 maart. Dit kunnen we eventueel nog aanpassen, maar dan moet deze aanvraag geannuleerd worden. Daarna zal er een nieuwe aanvraag ingediend moeten worden. Laat je het weten of je dit zou willen?

Groetjes,
Angela
Overzetten per 3 maart is akkoord, er hoeft dus geen nieuwe aanvraag igediend te worden.

Groetjes

Peter
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Peter,

Helemaal goed! Fijn dat het op deze manier dan allemaal toch in orde is. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd bij ons terecht. We helpen je graag verder :)

Bij deze wens ik je alvast veel plezier bij Simyo!

Groetjes,
Angela

Reageer