.

Beantwoord

Tot wanneer kan ik mijn Simyo Simkaart gebruiken?

  • 6 October 2015
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
Goedemiddag

Ik heb een contract afgesloten met een andere provider en nummerbehoud aangevraagd.
Deze is goedgekeurd en wordt overzet op 7-10 a.s.
Moet ik nu gelijk overgaan op hun abonnement/simkaart of eerst jullie abonnement afmaken tot een bepaalde datum en tot welke datum is dat dan
icon

Beste antwoord door Angela 7 October 2015, 12:03

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Theetje60,

Ik zou tot die datum gebruik maken van de Simyo simkaart.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Tot wanneer loopt mijn simyo abonnement dan nog
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Theetje60,

Je abonnement loopt dan nog tot 7-10-2015.
De datum dat je nummer wordt overgenomen.
Zoals Maikel.twinnie al schreef, je Simkaart van Simyo is bruikbaar tot en met de 7e van okt. Dat is vandaag. Je merkt vanzelf wanneer het is omgezet naar de nieuwe provider want dan doet je simkaart van Simyo het niet meer. Op dat moment kun je de simkaart van de andere gebruiken.

Heb je de eventuele contacten op je Simkaart overgezet op je telefoon? En je kan nog een factuur verwachten van Simyo, dat is je eindfactuur. Niet schrikken dus 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theetje60,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten :(

Goed van je dat je komt vragen tot wanneer je nu precies gebruik kunt maken van je abonnement. Zoals Maikel.twinnie & Raytje hebben aangegeven, kan dat tot 7 oktober. Dat is vandaag!

Ik heb het een en ander nagekeken voor je in ons systeem. Ik zie dat jouw nummer vandaag al netjes overgezet is. Je kunt dus vanaf vandaag gebruik maken van jouw nieuwe simkaart en jouw nieuwe provider. Jouw Simyo simkaart zal in de loop van de dag niet meer te gebruiken zijn. Laat je weten of het allemaal lukt?

@Maikel.twinnie & Raytje, heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg 🙂

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Hier komt jouw vraag wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela
Badge
Hij doet het. Bedankt coor jullie reacties
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Theetje60,

Wat goed om te horen dat alles naar behoren werkt! Als je nog verdere vragen hebt hierover, dan weet je ons te vinden 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer