.

Beantwoord

Simkaart geknipt, wat nu?

  • 8 May 2014
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Hallo ik heb een vraag over mijn simkaartnummer, ik heb dit verknipt en ik weet het nummer niet.
Nu wil ik een abonnement afsluiten op simyo, heb een prepaid toestel maar deze vragen mijn simkaart nummer om dat ik nummerbehoud 
wil aanvragen.
Hoe los ik dit op, heb kaart van KPN
icon

Beste antwoord door mmatheeuwsen 8 May 2014, 20:09

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +3
Hoi hoebear,

Dan kun je het beste contact leggen met de 24/7 klantenservice van KPN. Ze zullen het simkaart nummer kunnen geven op basis van jouw 06nummer.
Ik weet niet of ze deze zo telefonisch verschaffen, maar ik ga ervan uit van wel. 

De telefonische klantenservice voor mobiele aanluitingen is bereikbaar op: 06-12001200 / 0800-0105. 

Ik wens je voor nu nog een hele fijne avond! Succes ermee!

Groetjes, Mike.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hoebear,

Leuk dat je de vraag op het forum stelt 🙂 Ik kan de vraag niet beter beantwoorden dan mmatheeuwsen dat heeft gedaan. Wij kunnen de simkaartnummers niet zelf bij KPN opvragen, dat moet je inderdaad zelf even doen ;)

Wil je laten weten of de aanvraag van je nummerbehoud goed gegaan is?
Badge +1
Mijn moeder heeft een Nokia Lumia en daar kon ze het vinden bij instellingen en dan telefoon informatie volgens mij.
Misschien lukt het bij jou ook zo.
Badge +8
Hoi Ratumatu,

Dat is ook een goede tip. Wie weet heeft KPN misschien ook een Mijn KPN pagina waar het op terug te vinden is? Bij Simyo kun je op Mijn Simyo je simkaartnummer terugvinden. Die optie hebben we een tijdje terug toegevoegd.

Heb je al iets kunnen vinden, hoebear?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Uit ervaring kan ik zeggen: ze moeten het nummer geven 😃 Ik moest drie keer bellen maar toen had ik het ook... ben nu vanaf morgen ook volledig over op Simyo. Niet opgeven!
Reputatie 2
Badge +6
Uit ervaring kan ik zeggen: ze moeten het nummer geven 😃 Ik moest drie keer bellen maar toen had ik het ook... ben nu vanaf morgen ook volledig over op Simyo. Niet opgeven!

Dat was inderdaad even lastig, maar uiteindelijk is het gelukt. Je provider is verplicht om je simkaartnummer aan je door te geven. Wij doen dat ook, maar doen dan wel eerst een fraudecheck :)

Heb je al contact gehad met KPN en je simkaartnummer doorgekregen hoebear?

Reageer