.

Beantwoord

Kan ik achteraf nog nummerbehoud aanvragen?

  • 18 January 2016
  • 4 reacties
  • 963 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb een abonnement bij Simyo afgesloten (met nieuw 06-nummer). Mijn huidige abonnement bij Vodafone wil ik stopzetten. Hier heb ik dus al een 06-nummer.

Vraag: Kan ik dit 06-nummer Vodafone alsnog naar Simyo verhuizen, ondanks dat ik al een nieuw abonnement heb afgesloten met nieuw 06-nummer bij Simyo? Het liefst behoud ik mijn oude 06-nummer van Vodafone (i.v.m. overal je nummer wijzigen bij allerlei instanties).

Graag een reactie!

Groet,
JCG
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 18 January 2016, 22:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo JCG,

Welkom op het Simyo Forum.

Je nummer van Vodafone kun je nog steeds meenemen.
Je kunt een nummerbehoud aanvraag indienen via Mijn Simyo.

Gaat dat je lukken of heb je nog vragen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JCG,

Ook namens mij welkom op het Simyo forum. Ik zie dat Maikel.twinnie je al goed heeft geholpen. Het is inderdaad mogelijk om op een later tijdstip alsnog nummerbehoud aan te vragen.
Dit doe je door in te loggen in Mijn Simyo en naar het tabblad 'Instellingen -> Simkaart' te gaan. Onderaan deze pagina vind je de optie 'Nummerbehoud aanvragen'. Op het moment dat wij je nummer overnemen, eindigt jouw abonnement bij Vodafone en vervalt je (tijdelijke) Simyo nummer.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnie wederom bedankt voor je hulp!
Badge
Hallo,

Bedankt voor de snelle service!
Ik heb het inmiddels aangepast en wacht het tot die tijd af, dat mijn nummer overgezet wordt naar Simyo.


Groeten,
JCG
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JCG,

We zien dat de aanvraag helemaal goed is gegaan en dat jouw nummerbehoud is bevestigd voor 22-2-2016 🙂. Vanaf dat moment zal je bereikbaar zijn op dat nummer met je huidige simkaart.

Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes, Tiury

Reageer