.

Beantwoord

Deblokkadeslot actief, hoe zet ik dit uit?

  • 24 January 2016
  • 5 reacties
  • 1958 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn simkaart stuurde soms berichten naar 3555 die een paar euro van mijn beltegoed afhaalden. Toen mij dit opmerkte ging ik dit opzoeken op google en kwam ik bij deze site terecht: http://www.payinfo.nl/ . Op die site heb ik mijn nummer geblokkeerd voor abonnements sms-diensten. Maar ik heb daarna ook per ongeluk eenmalige sms-diensten geblokkeerd. Dus ik kan nu geen sms meer binnenkrijgen.
Volgens die site kan ik alleen de blokkering opheffen door met mijn mobiele telefoonaanbieder contact op te nemen. "Op je mobiele nummer is het déblokkadeslot actief. Je kunt blokkeringen voor betaalde sms-diensten uitsluitend wijzigen door contact op te nemen met je mobiele telefoonaanbieder."
Kunnen jullie dan dit slot deactiveren?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sean 25 January 2016, 13:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Adam21,

Welkom op het Simyo Forum. Wat vervelend dat je ongemerkt kosten hebt gemaakt door betaalde sms-diensten. Goed dat je meteen actie hebt ondernomen toen je hier achter kwam. Ontvang je sindsdien helemaal geen sms-berichten meer? Of alleen geen berichten van betaalde diensten? Een blokkade voor premium sms kan ik namelijk niet voor je verwijderen. Dit om ongemerkt hoge kosten in de toekomst te voorkomen.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi,

Ik ontvang wel smsjes van bijv. vrienden. Maar stel ik wil betalen via SMS dan staat er dat mijn nummer geblokkeerd is.

En mijn nummer is geblokkeerd voor eenmalige sms-diensten en ook voor abonnements sms-diensten. Die eerste is onnodig geblokkeerd, kunt u/iemand dat déblokkeren, want via de site kan dat helaas niet.
Sorry voor de late reactie.

Mvg,
Adam
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adam,

Het spijt me dat ik je moet teleurstellen. Zoals Sean heeft aangegeven, zijn betaalde smsdiensten bij ons standaard geblokkeerd. Dit doen we om onze klanten te beschermen tegen de hoge kosten die hieraan vast kunnen zitten. Het is dan ook niet mogelijk om deze diensten te deblokkeren.

Helaas kan ik hierin niets voor je betekenen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela,

Waarom krijg ik dan een bericht van smsdienstenfilter en niet van simyo?

Groeten,
Adam
Reputatie 6
Badge +10
Hoi adam21,

Dan zijn deze diensten geblokkeerd op twee plekken op dit moment, omdat je dit via Payinfo hebt doorgegeven. Waarom je dit bericht van smsdienstenfilter hebt gekregen durf ik niet te zeggen, omdat ik niet precies weet hoe deze dienst werkt.

Groetjes, Tiury

Reageer