.

Beantwoord

Als Simyo klant naar Simyo klant bellen/sms-en. Is dat nou gratis of niet?

  • 1 November 2015
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Het zal wel ergens staan en al wel eens behandeld zijn, maar (ongeduldig als ik ben): ik kan het niet vinden.
De vraag: is het bellen/sms-en met een andere simyo klant nu gratis of niet? En zo nee; Waarom dan niet? 🙂
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 1 November 2015, 20:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Minky,

Bellen onderling tussen Simyo klanten is niet gratis.
Bij prepaid kan je wel 100 minuten voor 2.50 euro krijgen. Dit is onderling bellen naar Simyo klanten dus niet naar een andere provider.
Ook onderling bellen kost de provider geld. En deze worden dus doorbelast aan de klant.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Hi Maikel,

Veel dank voor je reactie, ik ben bijna geholpen want hoe zit dat met SMS-en naar mijn Simyo vriendin? ik heb Sim(yo) only. Op mijn factuur wordt dat altijd apart genoemd, maar is steeds o,00 omdat het binnen de bundel val/toch gratis is?
Gratis is het niet. Het valt binnen je aangeschafte bundel.

Hier lees je alles over de tarieven.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-tarieven-van-simyo-340?c=141
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Minky,

Zo te zien hebben maikel.twinnie en Raytje beide vragen van een antwoord weten te voorzien! Wat zijn ze goed hè 😉?

Is alles duidelijk zo?

Groetjes, Tiury

Bedankt maikel.twinnie en Raytje!
Badge
Roger!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Minky,

Top dat het allemaal duidelijk is 🙂 Voor andere vragen weet je ons te vinden!

Over-and-out ;)

Groetjes,
Angela

Reageer