.

Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 November 2014
  • 41 reacties
  • 2977 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Ik denk dat de meeste mensen (klanten) het leuk vinden als ze iets horen op hun verjaardag, ik heb ook een t-mobile abonnement die sturen meestal een kaart of een kleinigheidje op mijn verjaardag wat dan best wel als leuk word ervaren.
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.
Badge +2
Wat zijn we toch weer allemaal correct zeg..
Inderdaad, wat mij betreft help je het meest door scherp te blijven qua prijs, dekking en snelheid. Daarom ben ik hier... Persoonlijke berichtjes zit ik niet op te wachten.
Niet geinteresseerd
Ondanks ik zéér tevreden bent met simyo ..hoef ik niet persé berichten te ontvangen.
Alleen als jullie te nodig achten...graag.
En zoals al eerder geschreven...geen bericht...goed bericht.
Groet...
Nee,dank u wel. Felicitaties e.d. van vrienden en bekenden die mij kennen niet vanuit commercieel bedrijf
Alleen als de prijs van mijn abonnement naar beneden gaat. Verder zit ik niet op goedbedoelde "spam" te wachten!
De beste manier om mij te bedanken is te zorgen voor scherpe tarieven en goede (self)service. Liever niet doir persoonlijke berichtjes waar ik niets mee kan.
Wederkerig zal ik Simyo dan ook geen onnodige berichten sturen en ze waarderen door klant te blijven.
Badge +2
Zou best leuk zijn hoor, een provider die zich ergens in kan onderscheiden.
Ben zelf klant bij PostNL Zakelijk maar ook van hun krijg ik nog wel eens een bericht of zelfs een kaartje vanuit het niets, toch weer een glimlach erbij!
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
Alleen als ik over mijn belbundel ben.
Badge
Helemaal eens met Bartrei. U bent een zakelijke dienstverlener, geen vriend 😉
Ja, Als het om prijsverlagingen gaat van diensten die ik afneem, Graag....
Maar anders Nee. Geen bericht is goed bericht.
Nee dank u.

Reageer