.

Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 November 2014
  • 41 reacties
  • 2977 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Bij Simyo geven we erg veel om onze klanten. Naast het bieden van een goede dienstverlening kunnen wij dit extra benadrukken door wat meer aandacht aan je te besteden. Bijvoorbeeld door je op de hoogte te houden van onze diensten en service via een nieuwsbrief of door een smsÂ’je naar je te sturen op je verjaardag. Wij zijn erg benieuwd of jij het leuk zou vinden om iets vaker wat van ons te horen.

1. Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort(zie poll)?

2. Zo ja, wat zou je dan leuk vinden en waarom?

Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort?


41 reacties

Nee dank u.
Ja, Als het om prijsverlagingen gaat van diensten die ik afneem, Graag....
Maar anders Nee. Geen bericht is goed bericht.
Badge
Helemaal eens met Bartrei. U bent een zakelijke dienstverlener, geen vriend 😉
Alleen als ik over mijn belbundel ben.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.
Badge +2
Zou best leuk zijn hoor, een provider die zich ergens in kan onderscheiden.
Ben zelf klant bij PostNL Zakelijk maar ook van hun krijg ik nog wel eens een bericht of zelfs een kaartje vanuit het niets, toch weer een glimlach erbij!
De beste manier om mij te bedanken is te zorgen voor scherpe tarieven en goede (self)service. Liever niet doir persoonlijke berichtjes waar ik niets mee kan.
Wederkerig zal ik Simyo dan ook geen onnodige berichten sturen en ze waarderen door klant te blijven.
Alleen als de prijs van mijn abonnement naar beneden gaat. Verder zit ik niet op goedbedoelde "spam" te wachten!
Nee,dank u wel. Felicitaties e.d. van vrienden en bekenden die mij kennen niet vanuit commercieel bedrijf
Ondanks ik zéér tevreden bent met simyo ..hoef ik niet persé berichten te ontvangen.
Alleen als jullie te nodig achten...graag.
En zoals al eerder geschreven...geen bericht...goed bericht.
Groet...
Niet geinteresseerd
Inderdaad, wat mij betreft help je het meest door scherp te blijven qua prijs, dekking en snelheid. Daarom ben ik hier... Persoonlijke berichtjes zit ik niet op te wachten.
Badge +2
Wat zijn we toch weer allemaal correct zeg..
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.
Ik denk dat de meeste mensen (klanten) het leuk vinden als ze iets horen op hun verjaardag, ik heb ook een t-mobile abonnement die sturen meestal een kaart of een kleinigheidje op mijn verjaardag wat dan best wel als leuk word ervaren.
Bloedirritant die spam
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.
Nee dank U....ook al spam genoeg!
Badge
Geen behoefte aan. De normale nieuwsbrieven zijn meer dan voldoende, extra aandacht krijg ik wel van de mensen die ik persoonlijk ken en daar wil ik het graag bij houden.
Badge
nee geen behoefte aan
Als je je afmeldt voor spam krijg je vaak nog een bevestiging dat je je af hebt gemeld voor spam waar je nooit om hebt gevraagd. Tegenwoordig is de helft van de mails die je ontvangt troep waar je nooit om hebt gevraagd. Mijn verjaardag vier ik wel met mijn vrienden als ik daar zin in heb en anders niet.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
Charlene heeft op 04-06-2014 een reactie gegeven op een reactie van jou, heb je die gelezen?
(Dit is wel off-topic.. )
Reputatie 5
Badge +10
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.

Hoi 0b5,

Bedankt voor je reactie 🙂 Wat zou voor jou echt belangrijk nieuws zijn?

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +3
In navolging op het twitter verkeer.

Volgens mij gaat het hier om het gebaar welk Simyo wilt maken aan haar klanten.
Zichtbaar,bereikbaar en oplossing gericht. Een mooie stap vindt ik de tips die vaak verschijnen via de Facebook pagina. Hier zitten leuke,handig maar ook praktische dingen tussen (tips wat betreft instellingen Iphone bjvoorbeeld). Nog meer klantgerichten activiteiten zijn mijn inziens mogelijks als oa:


Kaartje (digtiaal) bij verjaardagen van een klant.
Sinterklaas/kerst acties in de vorm van facebook,twitter like acties of raadsel.
Bonusstaffels voor klanten die blijven. (na het tweede jaar X procent korting kunnen opbouwen of een X aantal bel minuten cadeau( eenmaalig p.j).
Samenwerking met partners voor vaste klanten. (Diverse shops oa sportwinkels,cadeaubonnen,of telecom aanbieders (losse toestellen).of telecom repair winkels.

...

Reageer