.

Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 November 2014
  • 41 reacties
  • 2977 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Bij Simyo geven we erg veel om onze klanten. Naast het bieden van een goede dienstverlening kunnen wij dit extra benadrukken door wat meer aandacht aan je te besteden. Bijvoorbeeld door je op de hoogte te houden van onze diensten en service via een nieuwsbrief of door een sms’je naar je te sturen op je verjaardag. Wij zijn erg benieuwd of jij het leuk zou vinden om iets vaker wat van ons te horen.

1. Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort(zie poll)?

2. Zo ja, wat zou je dan leuk vinden en waarom?

Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort?


41 reacties

Badge
Helemaal eens met Bartrei. U bent een zakelijke dienstverlener, geen vriend 😉
Reputatie 5
Badge +11
Hoi adrie49, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb de vrijheid genomen de hoofdletters weg te halen uit je bericht.

Bedoel je dat je liever alleen wat hoort als we iets 'officieel' te melden hebben?
Reputatie 7
Badge +9
Wij krijgen er wél weer een warm gevoel van, de leon :o

Kiek, dat is nou socializen. 😃
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Leuk om te zien dat er zoveel gereageerd is. We hebben deze vraag ook op Facebook gesteld en samen met de reacties op het forum zien we terug dat een merendeel het leuk vindt om vaker iets te horen van Simyo. Sommige zouden het leuk vinden als zij op verjaardagen of tijdens de feestdagen iets van Simyo horen in de vorm van een kaartje of een leuke actie. Niet iedereen is hier voorstander van, maar vindt het vooral belangrijk dat de informatie die gedeeld wordt relevant is. Bijvoorbeeld wanneer de tarieven wijzigen of als er een storing is. 66% van de klanten staat open voor meer contact met Simyo. Aan de hand van de reacties zijn we gaan nadenken wat men graag zou willen horen. We hebben zelf al een aantal ideeën. We willen graag van jullie weten hoe we dit dan moeten gaan invullen. Daarom zullen we op korte termijn een vervolg topic online zetten op het forum.



Nogmaals dank voor jullie feedback tot nu toe.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!

Vertel.....:D

Voor de duidelijkheid: ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus. ;)🆒

Toch zeker wel een gouden handdruk? (Lees, gouden Samsung:D)


Ik heb begrepen dat je daar echt happy van wordt. http://www.smilies.paintingfun.nl/V/Verbaast-Weet-Niet/17.gif
Reputatie 5
Badge +11
In elk geval een ferme handdruk (mochten we 'm ooit in levende lijve mogen aanschouwen). Een gouden handdruk past niet bij een budgetprovider, he 😉
Nee dank u.
Ja, Als het om prijsverlagingen gaat van diensten die ik afneem, Graag....
Maar anders Nee. Geen bericht is goed bericht.
Alleen als ik over mijn belbundel ben.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.
Badge +2
Zou best leuk zijn hoor, een provider die zich ergens in kan onderscheiden.
Ben zelf klant bij PostNL Zakelijk maar ook van hun krijg ik nog wel eens een bericht of zelfs een kaartje vanuit het niets, toch weer een glimlach erbij!
De beste manier om mij te bedanken is te zorgen voor scherpe tarieven en goede (self)service. Liever niet doir persoonlijke berichtjes waar ik niets mee kan.
Wederkerig zal ik Simyo dan ook geen onnodige berichten sturen en ze waarderen door klant te blijven.
Alleen als de prijs van mijn abonnement naar beneden gaat. Verder zit ik niet op goedbedoelde "spam" te wachten!
Nee,dank u wel. Felicitaties e.d. van vrienden en bekenden die mij kennen niet vanuit commercieel bedrijf
Ondanks ik zéér tevreden bent met simyo ..hoef ik niet persé berichten te ontvangen.
Alleen als jullie te nodig achten...graag.
En zoals al eerder geschreven...geen bericht...goed bericht.
Groet...
Niet geinteresseerd
Inderdaad, wat mij betreft help je het meest door scherp te blijven qua prijs, dekking en snelheid. Daarom ben ik hier... Persoonlijke berichtjes zit ik niet op te wachten.
Badge +2
Wat zijn we toch weer allemaal correct zeg..
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.
Ik denk dat de meeste mensen (klanten) het leuk vinden als ze iets horen op hun verjaardag, ik heb ook een t-mobile abonnement die sturen meestal een kaart of een kleinigheidje op mijn verjaardag wat dan best wel als leuk word ervaren.
Bloedirritant die spam
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.

Reageer